Supervuoro Verkkolehti »

Pesäpallon Maajoukkue

Viestejä
2
Oletetaan, että pesistä pelattaisiin maailmanlaajuisesti ja olisi ihka oikeat MM-kisatkin. Miltä näyttäsi pesiksen maajoukkue jos sellainen olisi ja kaikki parhaat saataisiin mukaan? Koska mennään mömmöm kisoihin niin joukkueessa on normaalin 9+3 lisäksi 3 vara/vaihtopelaajaa. Siitä sitten kasailemaan oma jengi, minä aloitan:

Lukkari: Juha Puhtimäki (7)
Sieppari: Antti Korhonen (4)
1-vahti: Iiro Kuosa (9)
2-vahti: Joni Rytkönen (2)
2-polttaja: Tuomas Jussila (5)
3-polttaja: Mikko Kanala (3)
3-vahti: Antti Hartikainen (6)
2-koppari: Niilo Piiponniemi (1)
3-koppari: Henri Puputti (8)
Jokeri: Perttu Ruuska
Jokeri: Jukka-Pekka Vainionpää
Jokeri: Konsta Piironen

Vaihto: Janne Heimonen
Vaihto: Sami Haapakoski
Vaihto: Severi Lassila

Tämä joukkue kaipaisi jalkoja (Niko Korhonen olisi 16sta mies, ei vaan mahtunut mukaa), mutta vaihto- ja kotiuttamisvoimalla hitaammatkin ukkelit ehtivät, Kuosa sisäpelissä ainoa rooliton. Konsta Piironen oli niin vakuuttava finaaleissa, että nousi coach Vigilin yllätyskorttina maajoukkueeseen ja tappelee tosissaan kopparipaikasta pelaavaan yhdeksikköön. JoMan kolmikon Puhtimäki, Kuosa, Jussila ulkopeli on kunnossa, eikä muillakaan räpylä pahemmin tärise.
 
Viestejä
970
Katseleeko kukaan Ruudun tallenteita? Minulla vähänkin vanhemmat tallenteet pätkii aivan tolkuttomasti ja kuvan laatukin on mitä sattuu.
 

kontiola

Mainio ketjunaloitus. Ja yllätyskortti Piironen on tosiaan varteenotettava viime näytön perusteella!

Juu ja
Katseleeko kukaan Ruudun tallenteita? Minulla vähänkin vanhemmat tallenteet pätkii aivan tolkuttomasti ja kuvan laatukin on mitä sattuu.

Näistä ruutu-jutuista löytyy oma ketju - sieltä löytyy kohtalotovereita käsittääkseni (-: En osaa liimata linkkiä tähän, mutta yläkulman etsi-kenttään voi laittaa ruutu+
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös