Supervuoro Verkkolehti »

Pattijoen Urheilijat 2023

Viestejä
482
Jatkuva kuolee-huuto on niin ankeaa kuultavaa että sen takia en katso pattun pelejä striiminä enkä viitsi ajella Kempeleestä Rännärille. Onko tällä sitten joukkueen ja joukkueen talouden kannalta merkitystä niin siihen en osaa ottaa kantaa. Yksittäisellä asiakkaalla eli minun mielipiteelläni ei tietenkään ole; jos taas samoin ajattelevia on enemmän, niin luulisi joukkuetta ja taustojakin kiinnostavan. Varsinaista ruuhkaahan pattun peleissä ei ole tainnut olla. Itse joukkue on tällä kaudella mielenkiintoinen, nuorekas ja raikas. Toivon pattun jatkavan samalla iloisella peli-ilmeellä.
 
Viestejä
80
Jatkuva kuolee-huuto on niin ankeaa kuultavaa että sen takia en katso pattun pelejä striiminä enkä viitsi ajella Kempeleestä Rännärille. Onko tällä sitten joukkueen ja joukkueen talouden kannalta merkitystä niin siihen en osaa ottaa kantaa. Yksittäisellä asiakkaalla eli minun mielipiteelläni ei tietenkään ole; jos taas samoin ajattelevia on enemmän, niin luulisi joukkuetta ja taustojakin kiinnostavan. Varsinaista ruuhkaahan pattun peleissä ei ole tainnut olla. Itse joukkue on tällä kaudella mielenkiintoinen, nuorekas ja raikas. Toivon pattun jatkavan samalla iloisella peli-ilmeellä.
Pattijoellahan on ollut tänä vuonna hyvä määrä katsojia verrattuna viime vuosiin. Viime vuosina useassa pelissä yleisömäärät ovat olleet noin 400-500 katsojaa, mutta tänä vuonna pienin määrä ollut 713 ja kahdessa muussa ottelussa yli 800 katsojaa, joka on jopa enemmän kuin Pohjois-Pohjanmaa "ykkösseuran" kotipeleissä Kempeleessä.
 
Viestejä
482
Pattijoellahan on ollut tänä vuonna hyvä määrä katsojia verrattuna viime vuosiin. Viime vuosina useassa pelissä yleisömäärät ovat olleet noin 400-500 katsojaa, mutta tänä vuonna pienin määrä ollut 713 ja kahdessa muussa ottelussa yli 800 katsojaa, joka on jopa enemmän kuin Pohjois-Pohjanmaa "ykkösseuran" kotipeleissä Kempeleessä.
Kekillä on ollut tällä kaudella 2 kotipeliä. Ensimmäisessä pelissä katsojia oli reilut 800, toisessa reilu 1000. Enemmänkin mahtuisi. Hienoa, että Pattijoella yleisömäärät ovat kasvussa.
 
Viestejä
114
Vmp. Täydet saumat ottaa jaksovoitto kotiin mutta kun ei riitä niin ei riitä. Jokereilla ei pallo osu keppiin nyt. Olisiko ennen Marttia tai juusoa voinut kokeilla Veittikoskea?
 
Viestejä
114
Kyllä tekee pahaa katsoa peliä tällä hetkellä. Joma pelistä alkaneet ulkopeli virheet jatkuu tänäänkin ja on tarttuneet sisäpeliinkin mukaanlukien kaaripeli.

Jonkun sortin herätyksen pertun pitäisi joukkueeelle antaa ja pikaisesti muuten se on näistä 9p peleistä saldona 0/9.
 
Viestejä
62
Ihan hupiukko tuo Karjaluoto, eihän noin voi pelata ja tuolla numerolla. Nyt pelinjohto hereille.

Edellistä peliä en nähnyt, mut 2/5 kolmosvaihdot on kyl heikosti. Ei näytä Antilla riittävän taso vielä tälle tasolle kolmoseksi. Muuttasin Tuukan kolmoseksi, Veittikoski neloseksi ja Antti vitoseksi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös