Supervuoro Verkkolehti »

Pattijoen Urheilijat 2021

Viestejä
372
Onhan tuo ulkopeli pelistä toiseen aivan mahtavaa :p joko kehtaa julistaa silläkin uhalla, että lauantaina Pihkalassa kello kumisee, että sarjan parasta ulkopeliä? Päästetyistä pinnoista voi kiihkeimmät halutessaan vielä suodattaa tai sieventää sen 13 päästetyn Jymy pelin pois jossa ei ollut optimaalinen kokoonpano, Aijai :cool:

Ruudun paikallinen kommentaattori Jari Luoto nosti jo JoMa pelissä esille Simo Rahusen roolin ulkopelin johtajana ja täytyy kyllä kompata Ludea tässä. Simo pelaa itse loistavasti ulkona(tänään myös sisällä!) ja ohjaa ulkopeliä koko ajan. Loistava hankinta ja mielestäni merkittävä palanen että annettuja juoksuja on noin vähän. Kallion Timon saappaat on ulkona täytetty hienosti.
 
Viestejä
309
Onhan tuo ulkopeli pelistä toiseen aivan mahtavaa :p joko kehtaa julistaa silläkin uhalla, että lauantaina Pihkalassa kello kumisee, että sarjan parasta ulkopeliä? Päästetyistä pinnoista voi kiihkeimmät halutessaan vielä suodattaa tai sieventää sen 13 päästetyn Jymy pelin pois jossa ei ollut optimaalinen kokoonpano, Aijai :cool:

Ruudun paikallinen kommentaattori Jari Luoto nosti jo JoMa pelissä esille Simo Rahusen roolin ulkopelin johtajana ja täytyy kyllä kompata Ludea tässä. Simo pelaa itse loistavasti ulkona(tänään myös sisällä!) ja ohjaa ulkopeliä koko ajan. Loistava hankinta ja mielestäni merkittävä palanen että annettuja juoksuja on noin vähän. Kallion Timon saappaat on ulkona täytetty hienosti.

No ainakin tällä hetkellä superin parasta ulkopeliä, jos mittarina käytetään päästettyjä juoksuja per ottelu...ja miksi emme käyttäisi :cool: Toki ottelun ainoa ulkopelivirhe oli maksaa yhden pisteen, mutta Siqqe paikkasi virheensä (osittain Kososenkin puolesta). Rahunen on ollut omasta mielestänikin tärkeä värväys: Ei niin nopea ja fyysinen kuin Kallio, mutta taitava mailassa ja räpylässä. Omasta mielestäni hän on PattU:n näköinen joukkuepelaaja, joka saa omilla varmoilla suorituksillaan sekä joukkueen että yleisönkin syttymään 🔥

Ja kun kehumaan päästiin niin: ulkopelin parantumisessa täytyy muistaa kopparipelin parantuminen entisestään. Matikka esittää ulkona (ja sisälläkin) parasta mitä olen häneltä 3 vuoteen PattU:ssa nähnyt, ja Juntusen Teemu lienee yksi parhaimmista jatkelyöntien katkojista Superissa. Polttolinja ja etukenttä on loistavasti roolitettu tilanteen mukaan; ainut joka hoitaa kaikissa tilanteissa oman roolinsa on Haapakoski. Tuukka Sarkkisen esityksiä takalukijana on ollut ilo katsella, suorastaan marjoja poimii :D. Piispasen pelaaminen vaihtotilanteissa etukentällä on tuonut tarvittavaa sähäkkyyttä etukentänälle. En voi kuitenkaan moittia myöskään ollenkaan Timo Hanhisaloa, joka on omalla ulkopeliosaamisellaan ja pelirohkeudellaan tuonut niin ikään ryhtiä etukentälle ja sai tänään ruutu-palkinto ansaitusti.

Seuraavana haastava etelän kierros. Tahko ja HP täytyy pitää ilman läpäreitä, jotta voitoista voitaisiin haaveilla.
 
Viestejä
38
On hyviä elementtejä nyt joukkueessa,räpylä pitää,molemmat kärjet toimii.nyt kun joskus kotiuttajatkin onnistuis samaan peliin kaikki niin tulis näitä kolmen pinnan pelejä vähän useammin. Erityismaininta SIggelle,paranee vain mitä pidemmälle kausi etenee,alkaa olemaan lyönnissä tehoa.
 
Viestejä
86
Kiitos sinulle kun minun terveystiedot ovat nyt täällä. 🤬

Itse en (yritin etsiä) löytänyt tuota (oli jaettu tuolla Facebookissa:kin toki) keskustelua. Mutta itse asiaan, kun meidänkin porukka liikuskelee rummun kanssa satunnaisesti näin runkosarjan mukaan (ja osittain myös sen takiaan että lomareissulla rajoitettu tila autossa 🤣🤣), miksi rummut ovat niin iso kirosana pesäpallo katsomossa (että jopa pitää henkilökohtaisuuksiin menemään) ... itse olemme onneksi vielä tästä säästynyt (Mutta suurta pahennusta yms olemme kokeneet) ... itse ainakin oman suosikkini kotiotteluihin jos joku tulee rumpujen kera nostan hattua ja suuri kunnioitusta saa... (vaikkakin eri joukkuetta ilmeisesti kannattaisimme) eli suomeksi tykkään että tulee kunnon "elämää" katsomoon .... laittaa oman kannustuksenkin uudelle tasolle.

BTW:
Itse olen (pienen välikäden kautta toki) tiedustellut liitosta ja rummut saa olla katsomossa, toki tässä pieniä sääntöjä on .... mutta kun näitä kunnioitamme kaikki on kunnossa. Jopa viime syksynä jouduin kyselemään eräällä paikalla Jopa tuomarilta joka kysyi (oli paikalla) korkeammalta tasolta asiaa ja pääsimme sisälle.....
 
Viestejä
94
Itse en (yritin etsiä) löytänyt tuota (oli jaettu tuolla Facebookissa:kin toki) keskustelua. Mutta itse asiaan, kun meidänkin porukka liikuskelee rummun kanssa satunnaisesti näin runkosarjan mukaan (ja osittain myös sen takiaan että lomareissulla rajoitettu tila autossa 🤣🤣), miksi rummut ovat niin iso kirosana pesäpallo katsomossa (että jopa pitää henkilökohtaisuuksiin menemään) ... itse olemme onneksi vielä tästä säästynyt (Mutta suurta pahennusta yms olemme kokeneet) ... itse ainakin oman suosikkini kotiotteluihin jos joku tulee rumpujen kera nostan hattua ja suuri kunnioitusta saa... (vaikkakin eri joukkuetta ilmeisesti kannattaisimme) eli suomeksi tykkään että tulee kunnon "elämää" katsomoon .... laittaa oman kannustuksenkin uudelle tasolle.

BTW:
Itse olen (pienen välikäden kautta toki) tiedustellut liitosta ja rummut saa olla katsomossa, toki tässä pieniä sääntöjä on .... mutta kun näitä kunnioitamme kaikki on kunnossa. Jopa viime syksynä jouduin kyselemään eräällä paikalla Jopa tuomarilta joka kysyi (oli paikalla) korkeammalta tasolta asiaa ja pääsimme sisälle.....
Minkä joukkueen miehiä olette?
 
Viestejä
372
Voivoi, molemmissa koronatapauksissa PattU on ollut sivuroolissa. IPV:n tapauksessa urheilullisesti jäätiin ehkä hivenen voiton puolelle kun KPL peli kotona peruuntui, mutta tämä tulee kyllä nyt sitten korkojen kera takaisin, kun molemmat Hamina pelit lähtevät. Kaikki kunnia Haminalle, mutta kyllä noista olisi voinut odottaa pistekeskiarvoa parempaa saalista. Taloudellisesti meni vielä heikommin kun kaksi lauantaipeliä menetettiin.
 
Viestejä
94
Voivoi, molemmissa koronatapauksissa PattU on ollut sivuroolissa. IPV:n tapauksessa urheilullisesti jäätiin ehkä hivenen voiton puolelle kun KPL peli kotona peruuntui, mutta tämä tulee kyllä nyt sitten korkojen kera takaisin, kun molemmat Hamina pelit lähtevät. Kaikki kunnia Haminalle, mutta kyllä noista olisi voinut odottaa pistekeskiarvoa parempaa saalista. Taloudellisesti meni vielä heikommin kun kaksi lauantaipeliä menetettiin.
Yksikin peruutus aiheuttaa seuralle välittömästi tuhansien eurojen tulonmenetykset. PattU ei elvistele rahalla.
 
Viestejä
309
Olipa ykköskärjen pelaaminen Piispasta lukuunottamatta karmeaa katseltavaa ensimmäisellä jaksolla. Onneksi Juuso ja Topi pelastivat jakson tasoihin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös