Supervuoro Verkkolehti »

Pattijoen Urheilijat 2020

Viestejä
157
Nyt jysähti!!Fennovoima sponsoroi Pattua kaudella -20 2,2milj.eurolla jotka Pattu käyttää pelaaja hankintoihin ja katsomo rakenteiden uusintaan.Kaudesta -01 eteenpäin sponsorisumma on 1,2milj.8 vuoden ajan.Areenan nimi vaihtuu v.01.Säteilyareena.
 
Viestejä
551
Nyt jysähti!!Fennovoima sponsoroi Pattua kaudella -20 2,2milj.eurolla jotka Pattu käyttää pelaaja hankintoihin ja katsomo rakenteiden uusintaan.Kaudesta -01 eteenpäin sponsorisumma on 1,2milj.8 vuoden ajan.Areenan nimi vaihtuu v.01.Säteilyareena.
Juuri tulleen tiedon mukaan Pattu aikoo tulevaisuudessa pelata superia kahdella joukkueella!
 
Viestejä
3,478
Ju, kylläpä tosiaan jysähti!! Ja nyt kun vielä tosiaan suurin osa pelureista vapailla markkinoil, sopimusten rauettua, niin ei voi ku onnitella!! 👍

Kyllähän tämä toki katkeruutta aiheuttanee, mut sehän kuuluu lajiin! 😁

Ps. Kuulemma oli jo Niemen Juhis ja Jussila nähty Raahen Citymarketis. Tästä se lähtee!! 😀
 
Viestejä
2,807
Nyt jysähti!!Fennovoima sponsoroi Pattua kaudella -20 2,2milj.eurolla jotka Pattu käyttää pelaaja hankintoihin ja katsomo rakenteiden uusintaan.Kaudesta -01 eteenpäin sponsorisumma on 1,2milj.8 vuoden ajan.Areenan nimi vaihtuu v.01.Säteilyareena.
Hyvää aprillipäivää Pattijoellekkin!
 
Viestejä
1,945
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,945
 
Viestejä
1,945
 

kontiola

 
Viestejä
3
Jaahas kausikorttien hinnat tullut aikalailla ylöspäin tälle kaudelle (240€).
Saa nähdä montako peliä viittii käydä kattoon 25/30 lipun hinnoilla
 
Viestejä
1,822
Jaahas kausikorttien hinnat tullut aikalailla ylöspäin tälle kaudelle (240€).
Saa nähdä montako peliä viittii käydä kattoon 25/30 lipun hinnoilla
Jos kausikortti tulee hankittua, niin varmaan kannattaa käydä katsomassa kaikki kotipelit. Minua harmittaa, että kaiken maailman idiootit eivät ymmärrä, minkälaisessa jamassa urheiluseurat ovat COVID-19:n vuoksi.
 
Viestejä
3,179
Jos kausikortti tulee hankittua, niin varmaan kannattaa käydä katsomassa kaikki kotipelit. Minua harmittaa, että kaiken maailman idiootit eivät ymmärrä, minkälaisessa jamassa urheiluseurat ovat COVID-19:n vuoksi.

Vai "kaiken maailman idiootit"? Onko Viuhkamies miettinyt, millaisessa jamassa voi olla yksittäisen kausikortin ostajan talous? Vai voisitko kenties itse maksaa seurojen puolesta näille talousvaikeuksista kärsiville kortin hinnan takaisin, jos on pätäkkää?
 
Viestejä
1,822
Vai "kaiken maailman idiootit"? Onko Viuhkamies miettinyt, millaisessa jamassa voi olla yksittäisen kausikortin ostajan talous? Vai voisitko kenties itse maksaa seurojen puolesta näille talousvaikeuksista kärsiville kortin hinnan takaisin, jos on pätäkkää?
Olen miettinyt. Juttu vaan menee niin, että ainoat ihmiset, jotka voivat vaikuttaa seurojen tilanteisiin "korona-aikana" ovat ne, joilla sitä pätäkkää on. Kun katsomoihin saa ottaa sen vajaa 500 katsojaa, pitäisikö antaa etuoikeus niille, joilla ei ole varaa maksaa vai niille, joilla on varaa maksaa?
 
Viestejä
3,179
Olen miettinyt. Juttu vaan menee niin, että ainoat ihmiset, jotka voivat vaikuttaa seurojen tilanteisiin "korona-aikana" ovat ne, joilla sitä pätäkkää on. Kun katsomoihin saa ottaa sen vajaa 500 katsojaa, pitäisikö antaa etuoikeus niille, joilla ei ole varaa maksaa vai niille, joilla on varaa maksaa?
Siis ne, joilla ei ole rahaa, ovat idiootteja? Vai mitä tarkoitit?
 
Viestejä
3,478
No nii... Semmosta! Tottahan se tietty, että Jethro ja muut rahamiehet pystyy huomattavasti paremmin sponssaamaan seuroja, kuin me perseaukiset idiootit, jotka lomautettuna nyt painii omienki laskujen kans... :LOL:

Hiton hyvä lähestymistapa muuten, kun markkinoidaan lajia uusille idiooteille! :)

No, onneks seurat ei moiseen toivottavast alennu. Hankalaahan toki on kaikilla, molemmin puolin pöytää...
Tää toki ei liity mitenkää enempi PattU:n ketjuun, mut sattu ny olemaan täällä....

Mut oikeen loistavaa kesä alkuu Raaheen täsä samal! Pallot pöpelikköö! (y)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös