Supervuoro Verkkolehti »

Pattijoen kuuluttaja

Lasse

Vs: Pattijoen kuuluttaja

Mikään ei ole pattijoen kuuluttajassa muuttunut. eikö tuohon voi jo puuttua.
 
Viestejä
4,357
On tainnut vain pahempaan suuntaan mennä. Nythän tuo jo "käskee" mihin kotijoukkueen tulisi lyöntinsä suunnata.

Huomenna sitten koko peli tuota luvassa. Paikan päällä.
 
Viestejä
351
Vs: Pattijoen kuuluttaja

Miksi kaikkien kuuluttajien pitäisi olla samasta konservatiisesta muotista tai samanlaisia kuin jossakin eteläpohjanmaalla.Pattijoen tasoista hehkuttajaa ei muualta löydy. Itseäni ihmetyttää asenne että en mene peliin koska en tykkää kuuluttajasta ja musiikki on isolla. Kuuluttajan hehkutus ja hyvä voimakas musiikki on olennainen osa pesäpalloa.Rauhallisempaa selostusta voi nauttia esimerkiksi suviseuroissa.Itseltäni iso peukku Rännärin legendaariselle stadionäänelle.
Tässä taas luontevasti sekoitetaan persoonallisuus ja epäasiallisuus. Pelaajakin voi olla persoonallinen vaikkei huutaisi ja haistattelisi tuomareille ja katsojille.
 
Viestejä
4,357
Todella asiallinen kuulutus, onkohan se saanut jonkun varoituksen tai vastaavaa.

Erittäin miellyttävää kuunnella koko ottelun ajan, vaikka vastajoukoissa olinkin.
 
Viestejä
5
Tänään Pattijoella kuulutuksen hoiti eri mies kuin on ollut muissa otteluissa.
Tähän malliin homma pitäisikin vetää, turha huutaminen ja vouhkaaminen ei aiheuta kuin suurta myötähäpeää.
Hienosti meni, jatkakaa tällä kokoonpanolla eteenpäin.
 
Viestejä
4,357
Jaa se olikin eri, en erottanut äänestä vaan luulin että sama TOOOOPII KOSONEEEN. Mitä tekee Topi Kosonen -kuuluttaja.
 
Viestejä
113
Kuuluttajan lisäksi ärsyttää fanikameran asettelu. Pattijoen fanikamerasta peliä on vaikeaa seurata, kun puolet kuvasta on taivasta ja toinen puolet on kenttäaluetta katsomoineen. Kannattaisi katsoa mallia esim Kiteeltä missä taivas on rajattu pois kokonaan ja sivuilla on metrin kaistale etukulmista
 
Viestejä
995
Mua ei ainakaa oo ikää tuo Pattijoen kuuluttaja häirinny. Ei ees tänää, ku meijä Jymy pelaili runkosarjan neljänneksi, että saadaan jatkosarjan El Clasico Hiukkaan.
 
Viestejä
18
Tuohan on hyvä kuuluttaja. Liikaa on Superpesis täynnä näitä merisää- kuuluttajia, jotka toistavat pelistä toiseen samat väsyneet pesis- mantrat. Itse olen kanssa kuulutus- hommia tehnyt, ja juuri tuota kuulutuksen monipuolisuutta olen yrittänyt harjoittaa silloin kun olen kuuluttanut. Välillä pitää kulkea harmaalla alueella, ja vaikka kertoa väliin joku peliin kuulumaton, hauska tai mukahauska asia. Tuo kuuluttaminen Superissa on liian virkamiesmäistä tilanteiden kertaamista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös