Supervuoro Verkkolehti »

Palautetta ja kommentteja palstasta

Viestejä
4,096
Onko foorumisoftaan tullut joku päivitys mikä on rikkonut Instagram-upotukset tai onko se kytketty pois päältä tarkoituksella? Moni seura postaa sinne materiaalia mitä on mukava tännekin tuoda ja nyt upotus muodostuu vain linkiksi.

1653589616159.png
 
Viestejä
4,766
Onko foorumisoftaan tullut joku päivitys mikä on rikkonut Instagram-upotukset tai onko se kytketty pois päältä tarkoituksella? Moni seura postaa sinne materiaalia mitä on mukava tännekin tuoda ja nyt upotus muodostuu vain linkiksi.

katso liitettä 1390
Sama koskee Facebookin linkkejä. Kyseisestä linkistä esimerkkinä avautuu Ankkureiden julkaisu ”Kannus toistamiseen nurin”
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,012
Muutos on tullut Facebookiin ja Instagramiin. Ovat siis sulkeneet sen rajapinnan, mitä kautta nuo aiemmin tulivat. Oletettavasti foorumisofta päivittyy joskus tulevaisuudessa ja ne taas toimivat, toivottavasti.
 
Viestejä
4,096
Muutos on tullut Facebookiin ja Instagramiin. Ovat siis sulkeneet sen rajapinnan, mitä kautta nuo aiemmin tulivat. Oletettavasti foorumisofta päivittyy joskus tulevaisuudessa ja ne taas toimivat, toivottavasti.

Palailen tähän näin muutaman kuukauden jälkeen.. Muilla XenForo-pohjaisilla foorumeilla kuten Jatkoajassa tuo IG-upotus toimii hyvin, varmasti vaatii vähän hommaa eikä voi liikaa ylläpidolta vaatia kun vapaa-ajalla hommia varmasti tehdään mutta olisi mukavaa jos jossain vaiheessa löytyisi aikaa veivata upotukset kondikseen.

Vaatinee applikaation rekisteröimisen Facebookiin ja jonkinlaisen API-tokenin että voi käyttää sitä oEmbed-rajapintaa, kun se rekisteröimätön legacy-rajapinta on aiemmin suljettu.
 
Viestejä
1,390
Mitäköhän tarkoittaa, jos hälytyksissä on viesti:

"käyttäjä siteerasi viestiäsi viestiketjussa
ViVe - JoMa välierä 2022
9 minuuttia sitten"

mutta tuota klikkaamalla siteeraus menee toisen kirjoittajan kirjoittamaan viestiin (ketjun #309), jota kyseinen käyttäjä on siteerannut?

Onko viesti poistettu vai onko palstalla jokin bugi?
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,012
Noin voi käydä helposti jos käyttäjä aikoo lainata useampia viestejä, pyyhii osan pois, vähän samalla sotkee niitä keskenään tms. Silloin lainaukseen voi jäädä toisen käyttäjän ID ja jonkun toisen viestin ID ristiin.
 
Viestejä
346
Mitäköhän tarkoittaa, jos hälytyksissä on viesti:

"käyttäjä siteerasi viestiäsi viestiketjussa
ViVe - JoMa välierä 2022
9 minuuttia sitten"

mutta tuota klikkaamalla siteeraus menee toisen kirjoittajan kirjoittamaan viestiin (ketjun #309), jota kyseinen käyttäjä on siteerannut?

Onko viesti poistettu vai onko palstalla jokin bugi?
Mulla ainakin käy usein niin että meinaan vastata jollekulle mutta en jaksakaan, ja se keskeneräinen viesti jää kenttään välillä päiviksikin. Sitten seuraavaa viestiä lainatessa luonnos jää piiloon eikä sitä huomaa kuin vasta viestin lähdettyä.
 
Viestejä
158
Voisiko foorumille lisätä mahdollisuuden aloittaa äänestyksiä / galluppeja. Nyt aika monessa ketjussa jankataan asioista ja voisi olla hedelmällisempää vaan käyttää jonkinlaista äänestystä menetelmänä selvittää foorumilaisten mielipiteitä.

Pahoittelut jos tämä funktio jo on. En löytänyt sitä.
 
Viestejä
4,766
Voisiko foorumille lisätä mahdollisuuden aloittaa äänestyksiä / galluppeja. Nyt aika monessa ketjussa jankataan asioista ja voisi olla hedelmällisempää vaan käyttää jonkinlaista äänestystä menetelmänä selvittää foorumilaisten mielipiteitä.

Pahoittelut jos tämä funktio jo on. En löytänyt sitä.
Uuden viestiketjun kun aloittaa niin pystyy tekemään äänestyksen. En oo ite sitä käyttänyt niin en tiiä millainen käytännössä on.

CCDA7A42-0172-4357-9DC0-6B156CCBFE99.png
57F88E69-7D10-41B5-B4B0-AF7343404D7F.png
 

LBC

Viestejä
3,605
Jees, jälkikäteen ei taida edes ketjun aloittaja päästä tekemään äänestystä. Pari kertaa yrittäneenä on vaan valitettavan vähän äänestäjiä. Tiedä sitten pitäisikö otsikoida ÄÄNESTÄ: tms. jolloin mahdollisuus huomattaisiin paremmin. Siinä on kyllä tuon pollin kuvake, mutta ei ehkä riitä.
Tänä vuonna olisi muutamakin jankkauslanka ollut hauska kartoittaa, mitä mieltä laajempi porukka oikeasti on. Mutta
 

kontiola

En minä nyt rehellisesti sanoen oikein osaa sanoa, onko tämä toive nyt ihan kosher, mutta pälkähtipä vain päähäni, että pesiksen tultua miehen ikään ehdottaisin kainosti pesäpalloliitolle, toki sitten vastan suuren puhdistuksen jälkeen, että perustettais ihan ikioma keskustelualusta superpesis-sivuille, jossa pelaajatkin sais käyttäjäsääntöjen mukaan pyöriä mukana. Ja miksei muutkin pelurit syöttöjä syötellä ja kopitella. Näistä tällaisist kun ei koskaan oikein ihan loppuviimex tiedä mihin kosovon huumebisnesmafian taskuun nääkin rahat tässä kilahtaa.

Itseäni ihmetytti nimittäin sellainen juttu, että toissa kesänä pyysin ylläpitoa likvidoimaan käyttäjätunnukseni, kun sain niin tarpeekseni minua yksityisviestein ja julkisin kommentein ivailevista pikkusieluisista ilkimyksistä, joille Joensuun mailan menestys tuntui kilahtavan jotenkin liian kipeästi arkoihin paikkoihin. No eiväthän he tähän suostuneet. Minulla ehkä sitten lieni jonkinlaista viihdearvoa, ja addiktiothan ovat addiktioita, ja koira aina palaa ennen muuta oksennukselleen, kuten hyvin tiedetään.
Ja niinhän minä palasin.

Mutta nyt, oi nyt, pyydän kaikkia pesisveljiä ja -siskoja tekemään minulle viimeisen palveluksen eli tykkäämään tästä (please like us on facebook, please give us 10 points in Trivago and tripadvisor) ja lupaan pitää sanani: tämä oli tässä. Sen kunniaksi pyydän ylläpitoa ihan näin ystävällisen julkisesti TUHOAMAAN KONTIOLAN KÄYTTÄJÄTILI KUIN AJASTETTU AIKAPOMMI KONSANAAN! Armoa nyt! Minun on aika alkaa nukkua. Kello on jo satamiljoonaa.....
NYT! Merde! Los perros! PERRRRRRkeleen perrot ja papukaija parrot.
 
Viestejä
956
Mutta nyt, oi nyt, pyydän kaikkia pesisveljiä ja -siskoja tekemään minulle viimeisen palveluksen eli tykkäämään tästä (please like us on facebook, please give us 10 points in Trivago and tripadvisor) ja lupaan pitää sanani: tämä oli tässä. Sen kunniaksi pyydän ylläpitoa ihan näin ystävällisen julkisesti TUHOAMAAN KONTIOLAN KÄYTTÄJÄTILI KUIN AJASTETTU AIKAPOMMI KONSANAAN! Armoa nyt! Minun on aika alkaa nukkua. Kello on jo satamiljoonaa.....
NYT! Merde! Los perros! PERRRRRRkeleen perrot ja papukaija parrot.
Tuota pyyntöäsi en täytä. Sinä et saa lopettaa kirjoittelua täällä.
Täällä on ihan mainioita keskustelijoita ja en noin muuten haluaisi laittaa jengiä paremmuusjärjestykseen mutta nyt teen poikkeuksen kertomalla että kyllä sinä olet minun ykkössuosikkini.
Et saa lopettaa täällä koska en halua. Myös itselläni on kokemuksia ilkeilijöistä koska kannatan jotakin tiettyä pesisseuraa. Mutta samapa tuolle, jos jotakin fanittelu haittaa niin se on heidän ongelmansa.
 

kontiola

Kiitti Zala! Kiitti kiitti! Yksi aito fani riittää. Onlyfans, you know.
Palaan asiaan höpötipuolella.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,012
Laitoimme nyt nimimerkki kontiolan kuukauden huilille. Tämä ei ole normaali rangaistus sääntörikkeistä, koska sellaisia ei ole tapahtunut. Kuitenkin kaiken huomioiden uskomme tämän pienen lepotauon olevan paras ratkaisu kaikille osapuolille, ennen kaikkea nimimerkille itselleen.
 

Mr. Orange

Kaikkea hyvää sinne @kontiola.

Useiden kausien aikana niin paljon viisaita sanoja ja hyvää näkemystä sieltä tänne päin, että voi vain sanoa kiitos niistä ja lämpimiä ajatuksia sinulle sinne, missä ikinä lienetkin.

Parasta sinne!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös