Pitää antaa joukkueelle kiitosta otteluissa jaettavista käsiohjelmista. En muista milloin noita on ollut viimeksi. Nettiaikana ei olisi niin välttämätömiä mutta itse aion säilyttää ne muistoina.
No juu, mä kans tykkään käsiohjelmista. Olen keränny niitä ihan pienestä alkaen, varmaan elämäni ekasta pelistä, joskus 80-luvulta.
Siis todellakin, muistona peleistä. Mä oon joskus meinannu, notta niistä vois tehdä näyttelyn! 😄
Ne vaan tosiaan katoavaa kansanperinnettä... Feran peleis on vielä, nytkin otin mukaan kokoelmiin, vaikken ees sitä oikeestaan lukenu! Nopiaan vilasin vieraitten nimilistaa... 😀
Tääl meidän ns. 8-tien alueella ei oikeen ohjelmia ole enää muualla. Pesäkarhuil ei enää aikoihin, eikä SMJ:llakaan. Jymyjusseil oli joskus, nyt en ole muutamaan kauteen käyny JyJun peleis, en tiä onko enää? 🤔 Samoin KaMalla ei ole ollut, eikä Loimaalla...
Kiekossa myös Lukko tekee vielä niitä, teki ainakin viime kaudella. Ässät ei enää aikoihin... Sportilla oli muistaakseni.
Tämä vois olla ihan oma ketjunsakin, käsiohjelmat. Mutta nyt kun otit puheeks, ja osu silmiin, niin laitoinpa tähän. Sori siitä... 😊
Mutta, jos kesäretkillä eksymme sinne alueelle, on tuo käsiohjelma ratkaiseva tekijä, eli Lipon pellii sitte! 👍🙂