Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2022

Viestejä
464
Lippo on todella voittanut runkosarjan kolmesti putkeen ja olisi noussut jos sellainen systeemi olisi vielä voimassa. Mutta kun ei ole ja olisiko niin, että vastustajatkin pelaavat vähän käytössä olevan systeemin mukaan. Perskuta, huomasin tätä pohtiessani, että Haminakin olisi 2011 noussut superiin perin nuorella joukkueella (Posti, Sasu Toikka, Heme, Leskinen jne.), jos sama järjestelmä olisi silloinkin ollut voimassa. Mutta pahus, ei ollut ja finaaleissa tuli vastaan paljon kokeneempi joukkue, muuan Alajärvi...
Mutta älkää huolehtiko, kyllä Lipon aika tulee vielä.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,012
@Pystymaila varmaan pitää mielessään, että tunnistettavan henkilön syyttäminen perusteettomasti rikoksesta on hyvin suurella todennäköisyydellä kunnianloukkaus - ja jokainen kirjoittaja vastaa itse kirjoituksistaan.

Provovaroitus myös @Pera_savosta
 
Viestejä
186
@Pystymaila varmaan pitää mielessään, että tunnistettavan henkilön syyttäminen perusteettomasti rikoksesta on hyvin suurella todennäköisyydellä kunnianloukkaus - ja jokainen kirjoittaja vastaa itse kirjoituksistaan.

Provovaroitus myös @Pera_savosta

Viestin voisi poistaa. En tätä tarkoittanut todellakaan kohdistaa ketään henkilöä kohtaan vaan yleisesti Kekiä. Mutta joka tapauksessa asiaton viesti.
 
Viestejä
52
@Pystymaila varmaan pitää mielessään, että tunnistettavan henkilön syyttäminen perusteettomasti rikoksesta on hyvin suurella todennäköisyydellä kunnianloukkaus - ja jokainen kirjoittaja vastaa itse kirjoituksistaan.

Provovaroitus myös @Pera_savosta

Yrityksen kunniaa ei voi loukata, joten siinä mielessä @Pystymaila on ihan turvallisilla vesillä. KeKi on maksanut todistetusti kirjekuorissa palkkioita, joten senkään mainitseminen ei väärin ole. Rikosta toki ei voi todistaa, mutta spekulointi ei sinänsä ole väärin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös