Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2021

Viestejä
85
Kuulunee toiseen keskustelun avaukseen, mutta täytyy tosiaan ihmetellä ilmenevää luokatonta käytöstä. Järkyittävää.

Onkohan pesäpallo muuten ainoa urheilulaji jossa katsotaan sormien lävitse moisia hävettäviä törkyturpia ja, kuten sanottua, edellä esitetyn kaltaista hirveää käytöstä?

Äkkiseltään ei nyt juuri tule muita vastaavia esimerkkejä mieleen. :unsure:

Okei, tietysti jääkiekko, tuo kunnon äijien oma laji.

Onneksi ei itse ole oppinut moisille tavoille. Ei näet lajissa suvaita. ;)

Näinköhän pesäpalloilijat noin yleensä muuten haluaisivat sallia myös tuon lätkästä tutun turpaanveto/painimatsi -kulttuurin lajissa?

Vai haluaisivatkohan tapella yleisön jäsenten kanssa? :oops:
Kyllä taas mustamaalataan koko yleisö muutaman tollon takia, haluan painottaa että näiden tollojen lisäksi en ole itse kuullut katsomosta yhtään tappo uhkausta tai henkilökohtaisuuksiin menemistä. Olen aina sanonut ettäurheilukatsomossa saa huutaa ja meuhkata kunhan se pysyy asiallisella linjallla.
 
Viestejä
21
Kyllä taas mustamaalataan koko yleisö muutaman tollon takia, haluan painottaa että näiden tollojen lisäksi en ole itse kuullut katsomosta yhtään tappo uhkausta tai henkilökohtaisuuksiin menemistä. Olen aina sanonut ettäurheilukatsomossa saa huutaa ja meuhkata kunhan se pysyy asiallisella linjallla.


Useampia Lipon pelejä todistaneena sanon että a) Eivät pysy asiallisella linjalla ja b) Katsomon, eikä joukkueen, päät kestä mitä tiukemmaksi pelit/tilanteet menee. Superissa pelit olisi Lipolla vielä vaikeampaa tasoa kun nyt nuo karsintapelit Siipeä vastaan ja mitäs siitä tulisi, jos koko kesän joutuisivat noin kovin päitään ja verisuoniaan jännittämään. Siinä ei kestäisi kantti kovinkaan montaa peliä. Siipen pojilla pelissä ja tunnelmassa näkyi koko karsintojen ajan kuitenkin omaan peliin keskittyminen, vaikka vaikea kausi takana olikin.
 
Viestejä
85
no en sanoisi siitä huolimatta että koko yleisö mesoaa ja solvaa henkilökohtaisuuksia vastustajalle. Eiköhän tämäkin poppoo löydy sieltä kolmospuolen katsomosta n. riviltä 6, aika vahva veikkaus kaikki pelit paikalla katsoneena tälle kesää. Kaikkia huutoja kun ei yläriville kuule. Toki samaa mieltä että pitää käyttäytyä asiallisesti omia,vastustajaa ja tuomareita kohtaa.
 
Viestejä
21
no en sanoisi siitä huolimatta että koko yleisö mesoaa ja solvaa henkilökohtaisuuksia vastustajalle. Eiköhän tämäkin poppoo löydy sieltä kolmospuolen katsomosta n. riviltä 6, aika vahva veikkaus kaikki pelit paikalla katsoneena tälle kesää. Kaikkia huutoja kun ei yläriville kuule. Toki samaa mieltä että pitää käyttäytyä asiallisesti omia,vastustajaa ja tuomareita kohtaa.

Voi olla, silti ihmettelen ihan yleisen urheiluhengen nimeen että tällainen sallitaan. Kai järjestyksenvalvonta tai joukkueen johtotaso pystyisi halutessaan tuohon touhuun puuttumaan. Omiaan saa ja pitää kannustaa, mutta vastustajan pelaajien järkyttävä haukkuminen pelin aikana ei kuulu tuohon kategoriaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös