Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2020

Viestejä
4,349
En tiedä siihen syytä. Onko betonin sisällä putkia, kaapeleita yms. Onhan tietenkin parempia teippejä ja tarrakiinnikkeitäkin tarjolla.

Luulis tosiaan että tuohon lautaan ja kaareen saisi jonkun tarrakenkäkiinnitteisen jutun. Varmaan saisi hyvin myös tuohon mattoon vastakappaleen. Mutta ei. Pitää noilla naurettavilla jesareilla koristella tuota.
 
Viestejä
4,349
1582300688077.png


Ei näy teippiä Joensuussa :D
 
Viestejä
2,807
Lipon harjoituspelejä.....

La 29.2. Lippo-Sotkamo 2 klo 16:00 Ouluhalli (vapaa pääsy)
Su 15.3. Lippo-Sotkamo 1 klo 13:30 Ouluhalli (vapaa pääsy)
La 21.3. Lippo-Kannus klo 18:00 Ouluhalli (vapaa pääsy)
 
Viestejä
182
Lippo - Sotkamo 1 peli pitää katsoa ainakin ja voi samalla arvioida missä tällä hetkellä mennään. Toivotaan että Sotkamo tulee parhaalla miehistöllä 👍
 
Viestejä
1,822
Lipon harjoituspelejä.....

La 29.2. Lippo-Sotkamo 2 klo 16:00 Ouluhalli (vapaa pääsy)
Su 15.3. Lippo-Sotkamo 1 klo 13:30 Ouluhalli (vapaa pääsy)
La 21.3. Lippo-Kannus klo 18:00 Ouluhalli (vapaa pääsy)
Luulisi seuralle olevan tarpeellista kerätä edes nimellinen, vapaaehtoinen pääsymaksu vaikkapa pelipallojen ja/tai tuomarimaksujen rahoittamiseen. Siitäkin huolimatta, että taustalla on rahamiehiä.
 
Viestejä
1,822
Olen muuten sitä mieltä, että oululainen yleisö ei tule paikan päälle kannustamaan "Lippoa" niin kauan kuin pelit pelataan nykyisellä betoni-colosseumissa, missä yleisö on "kilometrin" päässä pelitapahtumista, ja musiikki pauhaa niin, että harvojenkaan kannustajien ääni ei kuulu kuin vieressä istuvalle kannustajalle.
 
Viestejä
4,349
Luulisi seuralle olevan tarpeellista kerätä edes nimellinen, vapaaehtoinen pääsymaksu vaikkapa pelipallojen ja/tai tuomarimaksujen rahoittamiseen. Siitäkin huolimatta, että taustalla on rahamiehiä.

Seinäjoella viikonloppuna pelattavassa Halli-SM:ssä on liput peräkkäisiin otteluihin 10 euroa. Näin verrokkina sanottakoon, vaikka Vimpeli on jo varma jatkoonmenijä.
 
Viestejä
1,822
Seinäjoella viikonloppuna pelattavassa Halli-SM:ssä on liput peräkkäisiin otteluihin 10 euroa. Näin verrokkina sanottakoon, vaikka Vimpeli on jo varma jatkoonmenijä.
Hyvä näin Seinäjoella, mutta Oulussa ei taideta olla pikkurahan puutteessa, kun raha ei kelpaa pääsylippujen myynnissä.
 
Viestejä
139
Minkälaisia hinnat noin yleensä Superpesiksen sisähalliharjoitusotteluissa on pääsylipuilla? Entä Ykköspesiksessä? Sen verran osaan itse kertoa, että KeKi:llä oli hiljattain harjoitusvastus ihan valtakunnan huipulta ja sinne oli vapaapääsy. Pelikin oli ajoittain ihan hyvää. Itse olen ollut siinä käsityksessä, että noita ei erityisemmin mainosteta, eikä pääsymaksuja yleensä kerätä. TV-kuvista päätellen ainakin Joensuussa on sellainen halli, että sisähalliharjoitusottelukin saattaisi olla maksullinen.

Halli-SM karsintoineen on tietenkin erikseen.
 
Viestejä
485
Minkälaisia hinnat noin yleensä Superpesiksen sisähalliharjoitusotteluissa on pääsylipuilla? Entä Ykköspesiksessä? Sen verran osaan itse kertoa, että KeKi:llä oli hiljattain harjoitusvastus ihan valtakunnan huipulta ja sinne oli vapaapääsy. Pelikin oli ajoittain ihan hyvää. Itse olen ollut siinä käsityksessä, että noita ei erityisemmin mainosteta, eikä pääsymaksuja yleensä kerätä. TV-kuvista päätellen ainakin Joensuussa on sellainen halli, että sisähalliharjoitusottelukin saattaisi olla maksullinen.

Halli-SM karsintoineen on tietenkin erikseen.

Joensuussa hallipelit olivat maksullisia, lippu muistaakseni 5€. Ihan 100% varma en hinnasta kuitenkaan ole, koska itse menin sisään kausikortilla. Yleisöä kaikissa JoMan hallipeleissa oli yli 1000.
 
Viestejä
1,822
Eilisen harjoituspelin voitti Sotkamo 2. Ottelun tulos 1-2 (3-5 13-1 0-2). Kokoonpanoista minulla ei ole tietoa.
Yleisöltä (jos sitä oli) ei varmaan peritty pääsymaksua, kun seuran talous on muutenkin niin vakaalla pohjalla, ettei pikkurahoja tarvitse imuroida. Vai oliko otteluun pääsymaksu? Kaikkialla muualla kausikorttilaisia lukuun ottamatta myös harjoituspeleissä peritään nimellinen pääsymaksu ottelupallojen ja tuomaripalkkioiden kustannusten kattamiseen.
 
Viestejä
2,807
Yleisöltä (jos sitä oli) ei varmaan peritty pääsymaksua, kun seuran talous on muutenkin niin vakaalla pohjalla, ettei pikkurahoja tarvitse imuroida. Vai oliko otteluun pääsymaksu? Kaikkialla muualla kausikorttilaisia lukuun ottamatta myös harjoituspeleissä peritään nimellinen pääsymaksu ottelupallojen ja tuomaripalkkioiden kustannusten kattamiseen.

Varma huhu kertoo SuPon tutkineen kaikki Lipon otteluun menijät. Lähes kaikilla oli ollut kausikortti, muutamaa epäillään kausikortin pimittämisestä ja loput harkitsevat kausikortin ostoa.
 
Viestejä
732
Yleisöltä (jos sitä oli) ei varmaan peritty pääsymaksua, kun seuran talous on muutenkin niin vakaalla pohjalla, ettei pikkurahoja tarvitse imuroida. Vai oliko otteluun pääsymaksu? Kaikkialla muualla kausikorttilaisia lukuun ottamatta myös harjoituspeleissä peritään nimellinen pääsymaksu ottelupallojen ja tuomaripalkkioiden kustannusten kattamiseen.

Eipä ole Kuopiossakaan peritty tämän kauden harjoituspeleistä. Superpesis sitten erikseen.
 
Viestejä
30
Yleisöltä (jos sitä oli) ei varmaan peritty pääsymaksua, kun seuran talous on muutenkin niin vakaalla pohjalla, ettei pikkurahoja tarvitse imuroida. Vai oliko otteluun pääsymaksu? Kaikkialla muualla kausikorttilaisia lukuun ottamatta myös harjoituspeleissä peritään nimellinen pääsymaksu ottelupallojen ja tuomaripalkkioiden kustannusten kattamiseen.

Tiedoksi, että jos pelaamme meidän harjoitusvuorolla harjoituspelin, niin emme voi periä pääsymaksua, koska Ouluhalli on kaikille avoin tila. Jos varaisimme koko hallin käyttöömme, niin silloin asia olisi eri. Toki tällöin hallin vuokra olisi todennäköisesti suurempi kuin pääsylipuista saatavat tulot.
 
Viestejä
139
Itse kävin KeKi-SoJy -harjoitusottelun katsomassa. Eipä sielläkään kukaan kausikorttiani kysellyt. Joensuussa on ilmeisesti pieni nimellinen maksu talvikauden harjoitusotteluihinsa, mutta perivätkö muut Halli-SM:n ulkopuolisista peleistä jotain.

Viuhkamiehen "kaikkialla muualla" on tietenkin äärimmäisen epäselvä ilmaisu, eikä tietenkään tarkoitettukaan otettavan kirjaimellisesti. Ilmeisesti hän kuitenkin olettaa ainakin miesten Super- ja Ykköspesisjoukkueiden harjoitusottelujen olevan hallissakin maksullisia. Yritin jo kerran aiemmin tässä ketjussa saada tarkempaa tietoa lippujen hinnoista muualla, mutta Joensuun suuunnalta tuli ainut infoa sisältänyt vastaus.

Mutta nyt kun Lipon ketjussa ollaan, niin seuraava harjoitusottelu on Sotkamon Jymyn superpesisjoukkuetta vastaan. Tämä kiinnostaa sen verran, että luultavasti paikalle tulen. Toivottavasti molemmat joukkueet pelaavat parhaimmistollaan.
 
Viestejä
65
Tiedoksi, että jos pelaamme meidän harjoitusvuorolla harjoituspelin, niin emme voi periä pääsymaksua, koska Ouluhalli on kaikille avoin tila. Jos varaisimme koko hallin käyttöömme, niin silloin asia olisi eri. Toki tällöin hallin vuokra olisi todennäköisesti suurempi kuin pääsylipuista saatavat tulot.

Tuo on ihan hyvä vaihtoehto. Me joudutaan varaamaan koko halli jos siellä pelataan pesistä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös