Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2019

Viestejä
11,744
"Tarjoamme aikaisemmille asiakkaillemme ensimmäisenä tiedon..." näin lukee Lipon lähettämässä sähköpostissa. Postissa on myös mukana linkit tietojensa poistamiseen tai tietojensa päivittämiseen. Tämä sama s-postikanava toimi myös edellisen kauden tiedotuskanavana, jatkanee myös tulevalla kaudella samassa tehtävässä.


Ei pitäs nillittää mutta totean vain, että eikös Lippo Pesis tehnyt konkurssin ja liiketoimintaa ei ole siirretty?
 
Viestejä
939
Hienostihan uudella yhtiöllä menee. Yhtiö perustettiin syyskuussa ja jo marraskuussa se voi lähettää sähköpostia aikaisemmille asiakkailleen. Dynaamisen yhtiön tuntu.
 
Viestejä
3,179
Epäilet, että ei olisi tapahtunut laillisesti. Olet sii sitä mieltä, että on tapahtunut laillisesti.

Oulussa kannattaa mennä suomen kielen kurssille, matikan kurssille ja GDPR-kurssille. Järjestyksen saa valita iha ite. :ROFLMAO: Mä aloittaisin kuitenkin siitä (talous)matikasta. Se on ollut ehkä kaikkein heikoin viime vuosina, vaikka ei nuo muutkaan näytä vahvalla pohjalla olevan.
 
Viestejä
2,807
1. Versio: Epäilen, että asiakirjojen siirtäminen ei olisi tapahtunut laillisesti...
2. Versio: Epäilen, että asiakirjojen siirtäminen olisi tapahtunut laillisesti...
3. Versio: Epäilen, että asiakirjojen siirtäminen olisi tapahtunut laittomasti...

Winner is...
 
Viestejä
6
Heitetäänpä vielä pari... molemmat parempia ja jättävät vähemmän tulkinnanvaraa kuin alkuperäinen:

4. Epäilen asiakirjojen siirtämisen laillisuutta.
5. Luulen(pa), että asiakirjojen siirtäminen ei tapahtunut laillisesti.
 
Viestejä
1,945
WebTimmiä katselin. Tuon mukaan Lippo pelaa harjoitusotteluja Ouluhallissa seuraavasti:

la 12.1 klo 12.
su 3.3 klo 14.
la 16.3 klo 16.
su 17.3 klo 10.
 
Viestejä
521
Vähän offtopicia. Kaleva uutisoi että Lipon 1960 ja 1970- luvun tähtipelaaja Jouko Kemilä on kuollut.
Kemilä muistetaan kahdesta asiasta:
SM-sarjaottelussa Hamina - Lippo v. 1968 Kemilä löi kunnarin kolmella peräkkäisellä lyönnillä! Joku voisi tietää (MieVaan?) onko vastaavaa tapahtunut koskaan SM-sarjassa tai ylipäätään missään liiton sarjan pelissä. Hamina-Lippo päättyi muistaakseni 13-18 Lipon voittoon.
Toinen asia josta Kemilä muistetaan oli se että hän ei koskaan syöksynyt. Hän kellotti 100 metrillä ajan 11,1 ja piti mottonaan "heittäytyköön hitaammat". Aika velikulta joka voitti Lipossa SM-kultaa 1971 ja 1972.
 
Viestejä
521
Googlettamalla löytyi Kalevan haastattelu v. 2011 jossa vahvistetaan että ennätys on kestänyt jo 43 vuotta. Silloin, 28.7.1968, oli ilta jolloin yksi mies, Jouko Kemilä , teki mitä tahtoi. Syntyi ihmetemppu johon kukaan toinen ei ole pystynut SM-tasolla. "Kunnari-Kemilä" muistelee: Tilanne oli kahdeksannessa vuoroparissa 11-11 ja olin lyönyt jo neljä juoksua. Sen jälkeen kävin lyömässä vielä kolme kertaa. Jokaisella kerralla löin pallon läpi eri paikasta ja kiersin kolme kunnaria. Voitimme 13-18.
Näin siis "Kunnari-Kemilä" muisteli ennätyksensä syntyä joka on vieläkin rikkomatta.
 
Viestejä
11,744
Omat tiedot perustuvat samoihin lehtijuttuihin joissa kerrotaan Kemilän poismenosta. Itse asuin tuolloin vielä Lappeenrannassa ja ikääkin oli sen verta vähän aka pari vuotta, ettei penkki/seuraurheilu oikein vielä sytyttänyt, olin ehkä käynyt Maneesilla IPV:n matsissa - ehkä.

@Meltin sauna lienee kuitenkin ollut mestoilla?

Kepeät mullat Kemilälle.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös