Supervuoro Verkkolehti »

Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

Viestejä
964
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

Aurinko paistaa siellä! Jo kolmas vuoro, tää on kesän nopein! Nyt se 2 juoksua, Joukainen!! Sitte superilla "säkävoitto". Ei kestä tota pohjalaisen hiillostusta.... :D

0-3, ni saat vedotki kii!
 
Viestejä
964
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

jep! Ankkuri rokotti ankkuria! 0-1! Jatkoa seuraa, se on se sun 0-3! Joukainen tekee ne 2!
 
Viestejä
964
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

no toi oli huono juttu, mutta hieno et KPL veny sentään superiin!
 
Viestejä
964
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

Tästä nyt 2p, ja Ponnen onni ku voittaa Porissa, ni iltahan on lähes täydellinen! 8)
 
Viestejä
964
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

Huikee k-kisa! KPL tuli 3-3 tasoihin!! Tää menee jännäks, paras peli sittenki mitä oon tänä kesänä nähny, tähän asti.... ;)
 
Viestejä
964
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

Kiitos, kiitos!! Huikee oli loppuratkasu, ja kerranki onnistu!! KPL voittaa näköjään vaan pohjanmaalla.... ;)

Jes!!! Tässähän eläyty mukaan oikeen tosissaan! Sunnuntaina Jojensuun kimppuun sit!

palkitut 1. Jyppi-Sämpy (yllätys?) 2.Heikkilä

Houray, loistaa kuu Kaakon yllä! Otetaas yhet voitolle!

ps. Kiitokset Jussille linkistä ja otteluseurasta, tuoppi ja peukku! :)
 
Viestejä
964
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

http://www.youtube.com/watch?v=JgCfuDkcONc

Kuunnelkaas ekassa säkeistössä: Ankkurit köyden varassa.... hih!
Se on meidän Kopla!! 8)

ps. Se Ponnen onniki voitti!! Sitä ku olen pesäpallon ohella myös ravi-harrastajia.....
 
Viestejä
2,032
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

Kiitos itsellesi Palokärki, kiva tälläinen otteluseuranta! Jos ei kaikkia otteluita aleta seurata niin ainaski tälläisiä mitä voi seurata joko telkun tai nettitelkun välityksellä :) Huomattavasti kivempi seurata matseja "porukassa" ja jauhaa juttua välillä.

Ja onhan Pori onnen kaupunki, sieltä tulee Suomen paras lätkäseurakin ;) Itekin olen sen verran raviharrastaja että suvussa on ollut ravihevosomistaja, tällä hetkellä ei taida omistaa, ja ite oon Suomen Ravitallin osaomistaja :D
 
Viestejä
964
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

Jep, ilo oli minun puolella! Hyvä meininki! Joskus jopa voitas törmäillä tän voorumin porukan (eli me) jossain livenä? Oon muuten tulos Kankaanpäähän kesällä, oliks se 5.7 ku on KaMA - KPL. Ollaan yötä siel, ja aamusta mennään Ti-Ti Nalleen taloon :) Ja Pori on hieno paikka, Kirjurin luodolla oon ollu ja Yyterissä! Kiekkoporukkana KooKoo jyrää tulevaisuudessa, siel on teitin ex-vahvistus, eli Nickerson tuli KooKoo:hon :D Se oli pelaaja josta mä diggasin ku se pelas Ässissä sillon Kerhoo vastaan finaaleis! See You!
 
Viestejä
2,032
Vs: Otteluseuranta AA-KPL pe 1.6.

No tuolloinhan se onnistuu :) Ite olen koulustakin lomilla ja muutenkin jos KaMalla on kotiottelu niin ei meikää saa sieltä mitenkään pois... Missäs ootte muuten yötä tuolloin 5.7? Silloin ehdottomasti pitää tehdä forumin meetingpäivä (tai edes meikäläisten :D ) .. ehkä saadaan meidän kahdenkin lisäksi porukkaa....

Jaa meidän vaffistus, Nickerson on mahtava tyyppi! :D Oli kirjaimellisesti pelote muille joukkueille....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös