Supervuoro Verkkolehti »

Nimimerkit eri foorumeilla

Viestejä
64
No ei varmasti saa syytettä. Sen tietää joka ainoa. Ja kyseessä ei ole asianomistajarikos eikä mikään muukaan rikos.
Mieti netikettiäsi ennenkuin kirjoitat tänne seuraavan kerran.

Kannattaa varmaan ottaa riski. Ilmeisesti et osaa Googlettaa, mutta uusia nimimerkkejä osaat luoda.

Kyllähän @Grainger illa jo paskat housuun lorahti asian tiimoilta, kun alkoi selitellä olevansa eri henkilö.
 
Viestejä
1,360
Kyllähän @Grainger illa jo paskat housuun lorahti asian tiimoilta, kun alkoi selitellä olevansa eri henkilö.

Nimimerkki Grainger tai nimimerkki Jergus tai kukaan muukaan anonyymi nimimerkki ei pysty nostamaan yhtään mitään syytettä. Se pitää tehdä oikean ihmisen. Sen takia mahdollisen nimimerkin identiteettiä ei voi edes teoriassa varastaa, koska nimimerkkiä ei ole oikeasti olemassakaan. Luulisi "lainoppineen" 😅 sen edes ymmärtävän.

Minä en ole väittänyt olevani yhtään kukaan tai väittänyt etten olisi. Sinä niitä väitöksiä teet, koko ajan, lukuisilla nimimerkeillä. Miksi tarvitset niitä noin monta? Luulisi yhden riittävän.

Kuten jo sanoin, olisit aikanaan rekisteröinyt nimimerkkisi tänne palstalle niin ei tarvitsisi jälkikäteen itkeä.

Vastaahan nyt "lainoppinut" 😅 seuraavaan, täysin hypoteettiseen kysymykseen:

Suomi24 -palstalle kirjoittaa nimimerkki Regniarg kärkkäästi täysin tarkoituksella provoten ja flamettaen muita. Mikään muu tarkoitus ei ole kuin vittuilla ja ärsyttää muita, sillä asiallista tekstiä hän ei kirjoita juuri ollenkaan. Sitten vaikkapa Takku.netin palstalle ilmestyy nimimerkki Regniarg käyttäen tasan samaa kieltä ja tyyliä, mutta provoten toiseen suuntaan. Mikä rikos tässä tapahtuu?

Tägätään nyt @PikipeiQQo @zala @nastafiilis @LBC @Jaska , koska he osallistuivat Jerguksen väärässä ketjussa aloittamaan väittelyyn. Tuskin heitä kiinnostaa, mutta kuitenkin.
 
Viestejä
956
Näin @Jergus minulle vastasi Sotkamon Jymyn ketjussa:
Kannattaa varmaan ottaa riski. Ilmeisesti et osaa Googlettaa, mutta uusia nimimerkkejä osaat luoda.

Kyllähän @Grainger illa jo paskat housuun lorahti asian tiimoilta, kun alkoi selitellä olevansa eri henkilö.
En ymmärrä mistä hän puhuu mutta ymmärtääkseni väittää tai vihjaisee siitä että mulla olisi useampia nimimerkkejä tällä foorumilla. No ei mulla ole mutten tietenkään sitä voi todistaa. Joskin luvallani ylläpito saa kertoa jos on viitteitä siitä että mulla olisi joku muukin nimimerkki. Rikosilmoitusta en aio tehdä. :D
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,012
Identiteettivarkaus voi kohdistua vain henkilöön, ei nimimerkkiin. Siinä pitää käyttää henkilön henkilötietoja tai muita yksilöiviä tietoja. Nimimerkki ei ole tällainen. Varkauden pitää myös aiheuttaa taloudellista vahinkoa tai vähäistä merkittävämpää haittaa. Tietääksemme kenellekään henkilölle ei ole aiheutunut yhtikäs mitään haittaa.

Tämän foorumin nimimerkki Grainger ei ole tietääkseni koskaan esiintynyt kenään muuna. Päinvastoin, tällä foorumilla on käynyt kaikille asiaa seuraaville hyvin selväksi, että hän ei ole kukaan muu.

Kukin foorumin kirjoittaja vastaa lain edessä omista tekemisistään. Ylläpito vastaisi niistä vain siinä tapauksessa, että ylläpitäisimme läpeensä rikollisuutta täynnä olevaa sivustoa. Tai vaihtoehtoisesti jos emme viranomaisten laillisesta käskystä huolimatta keskeyttäisi jonkin viestin esittämistä.

Oikeustieteen maisterin kannattaa nyt vetää happea hieman.

Nimimerkki Graingerin kirjoituksiin meidän ei ole ollut toistaiseksi tarpeellista puuttua. Sen sijaan nimimerkki Jergukseen puutumme kyllä, mikäli tällainen pohjaton mustamaalaus vielä jatkuu.
 
Viestejä
48
@MakkaranPaistoTaisto

Tuomitsin ja tuomitsen rattijuoppouden 100%, vaikka muuta ilkeämielisesti vihjailetkin.

Vai että Vimpelin kannattaja. 😂 No, eihän siinä mitään.

Me kaikki älykkäät ymmärretään sun trollaus. Murto-osalle menee läpi, jopa moderaattoreille, mutta poikaa on hauska seurata. Oot mun suosikki, jopa vähän vaatimattomana pidän, koska olet kopsannut nimimerkin jatkoajasta fanituskohteineen..se on yhtä säälittävää kuin rattijuopumus.
 
Viestejä
4,349
[QUOTE="MakkaranPaistoTaisto, post: 149859, member: olet kopsannut nimimerkin jatkoajasta fanituskohteineen..se on yhtä säälittävää kuin rattijuopumus.
[/QUOTE]

eikä tuo ees myönnä sitä. @Ylläpito
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös