Supervuoro Verkkolehti »

NHL

Viestejä
221
Voitto vielä San Joselle, niin ovat tasoissa Edmontonin kanssa, joka taitaa vieläkin olla jonkun papereissa Stanley Cupin voittajasuosikkeja. On tuo SJ:n 1,16 maalia per peli kyllä varmaan jotain ennätystä hipova, jos ei ole itse ennätys.
Joka kausihan tuolla joku umpisurkea joukkue on räpeltämässä, mutta tämä taitaa olla jo kaikkein huonoin esitys mitä itse muistan.
 
Viestejä
461
Kyl se tarttee 2 voittoa, kun änärissä saa voitosta vaan 2p. Oli sitte ja/rl tai suora voitto... Mut juu, ohan tuo melekosta räpeltämistä ollu! 🙂

Toisaalta, kuten sanottua, olihan St Louis tosiaan mestaruuskaudellaan divarinsa hännillä viel vuoden vaihtees, kunnes otti hurjan kirin poffeihin...

Tuo on änärissä katsojien kannalta kiva, paitsi jos NY Islestä kannatat ja seuraat, se ei voita koskaan mitään!! 😁😁
 
Viestejä
461
Tänään alkaa Ruotsin pelit Globenissa. Nyt ei pelejä tuotu Nokialle, kuten viime kaudella. Enpä tiä, ei varmaan vastaa ihan aitoa änäri-peliä, siis katsomon puolella... 🤔

Kerran männävuosina olin kattomas Hakametsäs näytöspeliä, Tappara-Florida. Kaliit tiketit oli moiseen näytöskeekoiluun...

Mutta, Ottawa-Detroit tänään Globenissa. Sen verran tuohon huomiota, notta Ottawa on tällä hetkellä ainoa joukkue ilman tasapeliä. Se "tilastotasuri" voi hyvinkin tulla tänään?? Käykääs kioskilla, mummolaput sissää, oha se varma! 😁
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös