Supervuoro Verkkolehti »

Naisten superpesis 2014

JariPertti

Vs: Naisten superpesis 2014

Olisin myös kompannut Ollin A vaihtoehtoa. Miehissä kävi samoin, että Mikko Mahlamäki löi 52 juoksua runkosarjassa jäi ilman palkintoa (ohi aiheesta tiedetään).
Saaren valintaa eniten itse mietin. Mitä hän teki? Pääsi medioissa keskipisteeseen yltiö tuuletuksilla. Hyvä pelaaja tosin, en sitä kiistä, mutta ei valtakunnan paras. Myös pelaajien valinta nostaa hänet parhaaksi ulkopelaajaksi on sarjassamme erikoinen. Kerola, Mäki, Nieminen, Tolonen jne takuulla tärkeämpiä ja isommassa ulkopeliroolissa pelanneita naisia.
 
Viestejä
37
Vs: Naisten superpesis 2014

Öhh... Eikös lyöjäjokerit yleensä ole vain jokeripaidassa? Onko lyöjäjokeri jotenkin vähäisempi yksilö kuin sellainen, joka osallistuu myös ulkopeliin? Minä oon kuvitellut, että aika, jolloin jokerit olivat "varapelaajia", on ollut ohi jo vuosia.

Ja jos nyt ihan ruvetaan hiuksia halkomaan, Janette Lepistö minun tietääkseni oli yhden jakson Virkiän lukkarina, kun Jenna Kammi-Rahnasto oli kuumeessa. Toisen jakson kyseisessä pelissä lukkaroi Elli Kattelus. Eli ei siis sataprosenttisesti jokeripaidassa, melkein vain. ;)

Saija-Maria Saaren valinnasta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Paitsi sen, että hän on todella hyvä pelaaja niin sisällä kuin ulkona. Ja jos pelaajat kerran hänet ovat valinneet vuoden parhaaksi ulkopelaajaksi, hänen täytyy sitä olla. Pelaajathan sen parhaiten tietävät, kuka suurimmaksi harmiksi on siellä kentällä ollut, eli kenelle lyömisestä se palo varmimmin seuraa. :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös