Supervuoro Verkkolehti »

Musiikki

Viestejä
957
Kävin eilen Oulu Sinfonian gaalakonsertissa. Oli ihan kivaa kaikin puolin, illan huippuhetki oli kun 12-vuotias viulisti Lilja Haatainen soitti Max Bruchin musiikkia.
 
Viestejä
461
Kävin eilen Oulu Sinfonian gaalakonsertissa. Oli ihan kivaa kaikin puolin, illan huippuhetki oli kun 12-vuotias viulisti Lilja Haatainen soitti Max Bruchin musiikkia.
Mulla oli viime vuonna Pori sinfonietan viikkokonserttiin vapaa liput, jotka sai käyttää aina torstaina, kun niillä oli se viikon sinfoniakonsertti. Jäi menemättä...
Piti kyl mennä. Se olis ollu toki vähän musikaalisel epämukavuusalueella, mut juuri siksi!

Ehkä joskus vielä... 👉

Uudenvuoden päivänä aina perinteisesti ollaan ainakin taustal pyöritetty se Wienin sinfoniakonsertti.
Perinteinen lopetus aina Radetzky-marssiin on juhlallinen! 👍
 
Viestejä
1,849
Ei euroviisuihin mitään räppäreita pidä lähettää. Annetaan Tuomas Holopaiselle vapaat kädet ja lähetetään Nightwish. Voitto olisi varma. :)
 

LBC

Viestejä
3,621
Niin työnäytteenä hyvä, oli tilaustyö Keski-Euroopassa näkyneen auringonpimennyksen vuoksi.

Sleepwalker oli euroviisuehdokas aika lailla samoihin aikoihin. Suomen voittajaa en pätkääkään muista
 
Viestejä
1,849
Kai tässä joutuu tunnustamaan raskaamman rockin. Iron Maiden neljästi, Nightwish kahdesti, Kiss, Deep Purple, Black Sabbath, Mötörhead, Scorpions,... ja niitä lämppäreitä Alice Cooper, Sabaton, Girlschool,... mitä niitä nyt olikaan.

Ja joo, kyllä minulla on liput Metallican konserttiin Stadiionille. Se on minulle kolmas Metallica konsertti.
 
Viestejä
957
Ja sukat on sillä makkaralla
Ja lentää se päivänkakkaralla
Ja kylpee yhdeksän pilven alla
Ja pupuja sillä on pöydän alla
Ja perhonen korvanlehdellä
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös