Supervuoro Verkkolehti »

Miksi ei ole valittavana tumma teema

Viestejä
4,356
En nyt sano että silmät palaa kiinni, mutta olishan se ihan hyvä optio. Kuitenkin se on mahdollista tällä alustalla.

Ylläpito, kommenttia?
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,017
Tumma teema on mahdollista XenForon softalla siinä määrin kuin n. millä tahansa muulla foorumisoftalla. Mitenkään valmiina paketista sellaista ei ole. Ja kun foorumin ulkoasu on muutenkin kokonaan custom-tehty, pitää myös tumma teema tehdä kokonaan itse alusta lähtien.

On kyllä ajatuksissa tuo toki ollut, mutta jonkinlaisen pikkuprojektin tuo kuitenkin vaatii. Ja luonnollisesti se käytännössä pitäisi samalla tehdä kaikille sisarfoorumeillekin, tosin tietysti kerralla tehdessä työmäärä per foorumi on selvästi vähäisempi, kun paljon hommasta on yhteistä.

Mutta ei nyt siis luvata sen suuremmin aikataulua. Ja yritetään tosissaan johonkin kohtaa tuo mahduttaa :)
 
Viestejä
4,356
Screenshot_20201012-230822_Brave.jpg


mitäs ehmettiä???
 

kontiola

öö, auttaisko ensiavuksi tällainen:
?
Pikkuisen on ainakin itseäni helpottanut. Kone siis alkaa yötä vasten laitella valojaan himmeämmiksi, ja sopivan säädön voi justeerata itse.
Ja sitten oon huomannut, että joskus väsyneenä ainakin itse saatan vain tuijottaa ruutua enkä muista räpytellä silmiä ollenkaan.🙄
 
Viestejä
4,356
öö, auttaisko ensiavuksi tällainen:
?
Pikkuisen on ainakin itseäni helpottanut. Kone siis alkaa yötä vasten laitella valojaan himmeämmiksi, ja sopivan säädön voi justeerata itse.
Ja sitten oon huomannut, että joskus väsyneenä ainakin itse saatan vain tuijottaa ruutua enkä muista räpytellä silmiä ollenkaan.🙄

On eri asia. Mutta jos mobiililla asentaa Brave selaimen niin siinä on työ yömoodi joka muuttaa foorumin kuten yllä laitoin kuvankin. Mutta perus Vivaldi/Firefox PC:llä kuin mobiilillakin niin on tämä kirkas silmiä terrorisoiva paska.
 
Viestejä
167
Google Chromeen saa asennettua lisäosan Dark Reader, joka ajaa myös saman asian.
 
Viestejä
4,356
Asensin Vivaldiin tuon Dark Readerin ja nyt palsta näyttää tältä.

1603752836088.png


@Ylläpito

En ole varma kuinka tämä nyt sitten vaikuttaa muihin jo dark themen omaaviin foorumeihin mutta mennään nyt tällä sitten.
 
Viestejä
2,836
Saako puhelimen tabletin tumman teeman ja mistä sen löytää asetuksista ja mist sieltä. Kiinnostais tumma teema
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös