Supervuoro Verkkolehti »

Mikko Kanalan tapaus - alkoholi ja rattijuoppous

Viestejä
486
Potkut olisivat vihoviimeinen teko. Kyllä pitää antaa tukea ja mahdollisuus. Voisi olla hyvä antaa esim. viiden ottelun huili ja seuranta päälle, miten asia edistyy. Liika viinan käyttö on sairaus eikä sairauksista ole tapana antaa rangaistuksia. Jos luottoa ei ole, niin voisihan sitä puhalluttaa vaikka joka päivä. Potkut voivat tuhota ihmisen koko elämän. No potkujejn jälkeen kyllä löytyy niitä mahdollisuuksien antajia muista seuroista. Ehkä maiseman vaihto voisi tehdä hyvää.

Just niin. Potkuilla ei sinällään ole mitään tekemistä tukemisen kanssa, vaan päinvastoin, ihan yleisellä tasolla. Itse varmastikin ihan yleisellä tasolla haluaisin suurta muutosta elämään
Koska on kyse todella isosta uutisesta.



Lähde? On iso ero huhulla ja uutisella.
 
Viestejä
4,115
Huhu on liikkeellä nyt useammallakin eri foorumilla joten kyllä Vedon kannattaa joku tiedote laittaa pihalle mahdollisimman pian ja katkaista huhuilta siivet jos on ihan puppua.

Muutenkin ehkä parempi että tieto mahdollisesta sopimuksen purkamisesta tai hyllytyksestä tulee suoraan virallisia kanavia pitkin (tai vaikkapa Kanalalta) ettei pyöri toisen käden tieto netissä päivätolkulla.
 
Viestejä
64
Huhu on liikkeellä nyt useammallakin eri foorumilla

Tuohan ei nykymaailmassa vaadi kuin yhden viestin johonkin ja pian koko maailma tietää huhun. Itse ainakin olen skeptinen, koska olen törmännyt vain täällä moiseen huhuiluun. Vai missä muualla tällaisia huhuja pyörii?
 
Viestejä
4,115
Tuohan ei nykymaailmassa vaadi kuin yhden viestin johonkin ja pian koko maailma tietää huhun. Itse ainakin olen skeptinen, koska olen törmännyt vain täällä moiseen huhuiluun. Vai missä muualla tällaisia huhuja pyörii?

Täällä ja Jatkoajalla ainakin.

En siis ota kantaa siihen onko totta vai ei, toivottavasti ei - mutta henkilön mainetta vahingoittava huhu on jo liikenteessä laajalti ja silloin parempi ottaa tiedotus omiin käsiin nopeasti.
 
Viestejä
45
Twitterissäki
Itse minä näin tutun kautta kuvan mikä oli hänen sosiaalisen median sivuilla aamulla. Hän kertoi kuvassa avoimesti, että on painunut alkoholiongelmien kanssa 10-vuotta ja juhania (hänen toinen nimi?) Ei enää kentillä nähdä.😔
Saman olen nähnyt minäkin
 
Viestejä
1,822
Itse minä näin tutun kautta kuvan mikä oli hänen sosiaalisen median sivuilla aamulla. Hän kertoi kuvassa avoimesti, että on painunut alkoholiongelmien kanssa 10-vuotta ja juhania (hänen toinen nimi?) Ei enää kentillä nähdä.😔
No just joo! "Näin tutun kautta kuvan..." Siinä on luotettava lähde.😂😂😂
 
Viestejä
20
Kalliiksi tulee näille kahdelle kaverille, jos juttu ei olekaan totta. Jos Kanala olisi tälläistä julkaissut omissa somekanavissaan niin luulisi että joku taho olisi uutisen siitä jo tämän päivän aikana tehnyt.
Kyllä, tuollaisessa taitaa kunnianloukkauskin olla jo lähellä, vaikka ei täsmäiskuna.

Jatkoajalla on lähteenä jonkun linkittämänä tämä ko. keskustelu. Mites @Ylläpito suhtautuu tällaisiin?
 
Viestejä
1,822
Nyt pitäisi poliisin alkaa tutkia nimierkkien @Popeda ja @Viistari alulle panemaa huhumyllyä. Viistari on jo poistanut useimmat postauksensa, mutta jäljet löytyy.

@Popedalla juorun alullepanijalna on vielä mahdollisuus kertoa juorulleen lähde. Poliisi saa joka tapauksessa herjauksen esittäjän kiinni.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös