Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2021

Viestejä
364
Ostojoukkue tai ei niin minä ainakin viihdyin kun on kovia pelimiehiä molemmissa joukkueissa. Tervetuloa vaan Manselle top4 kastiin, toivottavasti visiitti on pitkä ja saamme nähdä kovia pelejä Koplaa vastaan tulevillakin kausilla 👍🏻
 

olihansepalo

Yhtään pois ottamatta keltamustilta, Koplan voi voittaa ja olisi voittanut tänäänkin jos olisi vähemmän pyörittänyt palloa kädessä. Sisäpelistä pettymysten kautta purkua: Torpalta huono peli, ei kentälle. Mylläriltä kadonnu raikkaus helteiden myötä, läpilyönnit ja niiden yritys nolla koska ei edes lupaa. Jussila heikko, ihme kikkailuja. Puhtimäki työtön ja Puputti puristi ihmeesti mailaa. Kakkoskärki yllättäen raikas, parempi kun ykkönen koska ykköskärki pelasi alle riman ja kakkonen sai alottaa vuoropareja.

Positiivista. Edelleen väitän että Manselta löytyy läpi rosterin kykyä pelata. Hyvä syksyä varten. Toinen hyvä että ilmoitettua yleisöä löytyi rapiat 1600. Toivotaan että pelin taso kohenee, ilmat pysyy kesäisinä eikä korona pilaa tulevaa Jymy peliä kuun lopussa.
 
Viestejä
133
Ihmettelen kyllä peluutusta ekajakson lopussa. Peli oli 1-1 ja 1-3 tilanteessa Puhtimäki yrittää läpi ja sitten kopittaa ykköspesällä olleen Jussilan ja itsensä. Kahden palon ei ajolähdössä Puputti lopettaa jakson keskipompolla ja Niemi jää käyttämättä.
 
Viestejä
4,096
Olen tässä Mansenkin pelejä katsellut kauden mittaan ja miettinyt onkohan Puputin jalka jotenkin sökö? Siirrettiin jokeripaitaan, ei juokse ja yleensä jalkavammat vaikuttavat myös lyöntisuorituksiin enemmän tai vähemmän. Ei vaan vaikuta ulospäin 100% suorituskykyiseltä Puputilta vaikka keppiin osuukin ajoittain hyvin.
 
Viestejä
134
Eilinen oli monella tapaan hyvä ja viihdyttävä peli mutta palveluiden puolesta kyllä pakko antaa kritiikkiä Manselle. Keisarikatsomossa osa juomista (lonkero) loppu ENNEN taukoa. Ilmainen parannusehdotus: uskon että jääkaapit olivat kyllä täynnä mutta kun tiedetään heinäkuinen lomailta, huippupeli ja huippukeli niin hommatkaa nyt sinne joku kylmävaunu edes vuokralle. Montakohan tonnia ja oheismyyntiä tekemättä? Lisäksi palvelupisteitä lisää, vaikkapa ennakkoon juomalipun ostaneille omansa.

Peli oli hieno, tunnelma hyvä (kiitos osaltaan myös KPL:n kannattajille) ja ihmiset iloisia. Tuosta viihteestä kyllä maksoi mielellään 21e!
 
Viestejä
643
Ravintolapalvelut on kyllä huonosti hoidettu. Itse kun kävin kesäkuussa siellä Joma- pelissä niin jonot oli 100 metriä pitkät
 
Viestejä
1,822
Ravintolapalvelut on kyllä huonosti hoidettu. Itse kun kävin kesäkuussa siellä Joma- pelissä niin jonot oli 100 metriä pitkät
Nyt tuli joko muunneltua totuutta tai suoranaista valetta. Toki ravintolapalveluissa on toivomisen varaa, mutta Kaupissa yhdessäkään pelissä - edes turvaväleistä huolehtimalla - ei ole ollut yli 20 metrin jonoa, ja pisin jonossaoloaika (tauon aikana) on ollut maksimissaan viisi minuuttia.
 
Viestejä
643
Nyt tuli joko muunneltua totuutta tai suoranaista valetta. Toki ravintolapalveluissa on toivomisen varaa, mutta Kaupissa yhdessäkään pelissä - edes turvaväleistä huolehtimalla - ei ole ollut yli 20 metrin jonoa, ja pisin jonossaoloaika (tauon aikana) on ollut maksimissaan viisi minuuttia.

No tuo nyt on ihan täyttä potaskaa. Et tainnut olla Joma-pelissä jonossa, jossa itse olin. Oli varmasti eka peli, jossa tupa oli lähes täysi.
 
Viestejä
1,822
No tuo nyt on ihan täyttä potaskaa. Et tainnut olla Joma-pelissä jonossa, jossa itse olin. Oli varmasti eka peli, jossa tupa oli lähes täysi.
Jos on tottunut "mulle heti kaikki" periaatteeseen, parin minuutin jonotus voi tuntua ikuisuudelta. Olen ollut kaikissa Mansen kotipeleissä Keisari-katsomon jonoissa. Nopeasti ne hoituvat.
 
Viestejä
111
Jos on tottunut "mulle heti kaikki" periaatteeseen, parin minuutin jonotus voi tuntua ikuisuudelta. Olen ollut kaikissa Mansen kotipeleissä Keisari-katsomon jonoissa. Nopeasti ne hoituvat.
Onko Viuhkamiehellä joku oma VIP-jono, jos pari minuuttia on mennyt. Kauden avauksessa Tahko-pelissä jonotusaika minulla oli hieman reilu kuusi minuuttia. Tuolloin piti vielä ostoksen jälkeen odottaa muutama minuutti makkaraa, kun eivät olleet valmiina. Ja Kopla pelissä melkein 12 minuuttia. Olen vuosia työn puolesta tehnyt kioskijonojen kellotuksia eri urheilu/festaritapahtumissa ja missään ei saisi olla yli 5 minuuttia. Mutta mitä olen kuullut, Manse ohjeistaa todella heikosti talkoolaiset, joten syytä ei voi ainakaan täysin heidän päällensä laittaa.
 
Viestejä
1,667
Eipä tule heti ajatelleeksi, että päivän kärkipelin Veto - Manse jälkeen molempien joukkueiden pistekeskiarvot laskevat, kun ensimmäinen jakso pelattiin tasan. Sarjasijoitus siis ”laskee” molemmilla. 🙄

Hyvää meininkiä Manselta.
Vimpelille plussat yli kolmen kilon katsojamäärästä 👍
 
Viestejä
1,385
Eipä tule heti ajatelleeksi, että päivän kärkipelin Veto - Manse jälkeen molempien joukkueiden pistekeskiarvot laskevat, kun ensimmäinen jakso pelattiin tasan. Sarjasijoitus siis ”laskee” molemmilla. 🙄
No sama voi kyllä käydä normipistelaskullakin, että voittajankin sijoitus tippuu. Toki nyt se ero, että tuo "pistemäärä" laskee, mutta lähinnä matemaattinen kikkailu tuokin on. Jos kaikki pelaa saman määrän otteluita, on ihan sama lasketaanko pisteitä vai keskiarvoa.
 
Viestejä
1,667
Joo, kyllä
Aina kärkikamppailun mennessä ns tiukalle, pisteitä jaetaan puolin ja toisin, hyötyvät siinä muutkin lähellä olevat joukkueet.
 
Viestejä
1,810
No sama voi kyllä käydä normipistelaskullakin, että voittajankin sijoitus tippuu. Toki nyt se ero, että tuo "pistemäärä" laskee, mutta lähinnä matemaattinen kikkailu tuokin on. Jos kaikki pelaa saman määrän otteluita, on ihan sama lasketaanko pisteitä vai keskiarvoa.
Mutta kun ei pelaa. Osa pelaa tod.näk 28 ja osa 27. Imatra toivottavasti 22.
 
Viestejä
1,385
Mutta kun ei pelaa. Osa pelaa tod.näk 28 ja osa 27. Imatra toivottavasti 22.
Juu, mutta pointti oli, että tuo kuvaltu tilanne voisi tapahtua ihan hyvin, vaikka pelaisikin. Imatran kahden sijan nousu pelaamatta pelejä sen sijaan ei voisi normioloissa tapahtua(kun tasapisteissäkin sijat 3 pisteen voitoilla, juoksuerolla voisi tapahtua).
 

olihansepalo

Eiköhän siellä parhaat joukkueet kärjessä ole laskettiin pisteet kuinka tahansa. Toissijaista märehtimistä varsinkin tässä vaiheessa kautta kun puolet pelattu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös