Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2020

Viestejä
34
Ei kyllä voi kuin ihmetellä Iivarisen peluutusta.. Hotakainen marssijärjestyksessä ennen Niemeä, Tuomistolle lisää vastuuta KaMa pelin jälkeen ym. Lähinnä naurattaa nuo Hotakaisen yritykset. Säästinpäs 18€ hinnan kun katsoin pelin ruudusta, ja säästöä myös kun ei tarvitse tulla katsomaan peliäkään enää koko kaudella.
 
Viestejä
134
Voihan sitä noinkin ajatella. Itse olen jonkun 15 vuotta käynyt peleissä niin Suomarissa, Ykkösessä kuin nyt Superissa ja niin kauan näitä pelejä olen henkilökohtaisesti katsojana odottanut että katsomossa aion käydä myös jatkossa koska se on ainoa tapa osaltani auttaa tamperelaista pesistä kehittymään ja vakiinnuttamaan paikkansa miesten pääsarjassa. Käytän silti oikeuteni täällä kritisoida otteita niin kentällä kuin sen ulkopuolella mutta ei seuraa ole mitään syytä hylätä. Käyn mieluummin katsomassa vaikka sitten hävittyä Superin peliä kuin Ykkösen ylijuoksua.
 
Viestejä
34
Voihan sitä noinkin ajatella. Itse olen jonkun 15 vuotta käynyt peleissä niin Suomarissa, Ykkösessä kuin nyt Superissa ja niin kauan näitä pelejä olen henkilökohtaisesti katsojana odottanut että katsomossa aion käydä myös jatkossa koska se on ainoa tapa osaltani auttaa tamperelaista pesistä kehittymään ja vakiinnuttamaan paikkansa miesten pääsarjassa. Käytän silti oikeuteni täällä kritisoida otteita niin kentällä kuin sen ulkopuolella mutta ei seuraa ole mitään syytä hylätä. Käyn mieluummin katsomassa vaikka sitten hävittyä Superin peliä kuin Ykkösen ylijuoksua.
Oikeassa olet, mutta nyt tarvitaan seuralta/pelinjohdolta sitten jo jotain radikaalia.. Kyllä lyhyeksi jäävät muuten kovasti odotetut superin pelit. Enkä sano tätä jotta hävittiin, vaan sen takia että yleinen suorittaminen on todella huonoa muutamalta pelaajalta ja pelinjohdolta.
 

jhr

Viestejä
303
Itse en nähnyt isoa eroa Alasen ja Lassilan suorituksissa lukkarina ottaen huomioon että Lassilalla ensimmäinen peli

Lassila pelasi myös harjoituspelin Kossua vastaan ja yhtä heikkoa oli tekeminen siinäkin. Nollatilanteessa ei ole tolppaa, pesiltä otetaan sellaisia lähtöjä että riittää, kun näpin tökkää vaan rajojen sisään. Silloin tällöin heittää oikeaan kohtaan väärän mutta perussyöttö on helppo ja heitto ei vamman jäljiltä vielä kunnossa eikä juuri hakenut pieniä vaikka viime kesänä oli juuri niissä hyvä. Alasen ensimmäisiin peleihin ero ei ole suuren suuri mutta viimeiset pelit Petteri on ollut aivan eri mies. Sisällä kummallekaan ei ole juuri roolia tarjolla.
 
Viestejä
12
Jollain tavoin ja pitkin hampain pystyn ymmärtämään Hotakaisen peluuttamisen ennen Niemeä. Jos Hotakaisen bravuurilyönti tippuu kolmospuolelle sopivasti kopparin eteen, on kyseessä aina juoksu. Huonossa skenaariossa palo mutta harvemmin kentän tyhjentävä koppi. Iivarinen tietää mitä saa. Tämän jälkeen Niemellä edelleen kenttä täynnä ja läpilyöntiuhka maksimaalinen.

Aika lähelle Manse pääsi tänään toisella jaksolla mutta kyllähän Lassilan väärillä annettu juoksu ratkaisi pelin. Kanssakirjottajien kanssa olen aikalailla samaa mieltä, eli Alasta peluuttamalla Manse laittaa kyllä rahaa pankkiin, hyvä poika jo nyt.

Tuomisto saa paljon kuormaa, joskin ihan syystä. Aika vaikeaa näyttäisi olevan. Yhtälailla haluaisin antaa negatiivista raippaa myös Carlsonille ja Eirolalle. Etukentältä on saatavilla melko helpolla erityisesti 2-3 vaihtoja. Katsotaan mikä tilanne tiistaina Kamaa vastaan.

Olen myös Etupenkin kanssa 100% samaa mieltä: aina enemmin Superpesisottelu kuin joku väsähtänyt ykköspesismatsi. Jalkani kantavat tulevaisuudessakin Kauppiin. Ja ihan mielelläänkin vielä.
 
Viestejä
727
Voihan sitä noinkin ajatella. Itse olen jonkun 15 vuotta käynyt peleissä niin Suomarissa, Ykkösessä kuin nyt Superissa ja niin kauan näitä pelejä olen henkilökohtaisesti katsojana odottanut että katsomossa aion käydä myös jatkossa koska se on ainoa tapa osaltani auttaa tamperelaista pesistä kehittymään ja vakiinnuttamaan paikkansa miesten pääsarjassa. Käytän silti oikeuteni täällä kritisoida otteita niin kentällä kuin sen ulkopuolella mutta ei seuraa ole mitään syytä hylätä. Käyn mieluummin katsomassa vaikka sitten hävittyä Superin peliä kuin Ykkösen ylijuoksua.
Arvostan ja olen samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä, että odotukset on olleet aika suuret tämän kauden joukkueen suhteen. Että playoffeihin ainakin pitäisi päästä, mitä itse olen joitain keskusteluja kuunnellut.. 14 joukkueesta vain 8 pääsee playoffeihin, 6 ei pääse. Onkohan ikinä sarjanousija päässyt ekalla kaudella playoffeihin.. Voi toki olla, mutta tuskin kauhean usein. Toki voidaan sanoa, että moni on ollut Superin Itä-Lännessäkin tuosta joukkueesta, mutta osa on ollut siellä vuonna kivi ja miekka, ei lähiaikoina. Sitten vielä loukkaantumiset alkukaudesta.

Lassila pelasi myös harjoituspelin Kossua vastaan ja yhtä heikkoa oli tekeminen siinäkin. Nollatilanteessa ei ole tolppaa, pesiltä otetaan sellaisia lähtöjä että riittää, kun näpin tökkää vaan rajojen sisään. Silloin tällöin heittää oikeaan kohtaan väärän mutta perussyöttö on helppo ja heitto ei vamman jäljiltä vielä kunnossa eikä juuri hakenut pieniä vaikka viime kesänä oli juuri niissä hyvä. Alasen ensimmäisiin peleihin ero ei ole suuren suuri mutta viimeiset pelit Petteri on ollut aivan eri mies. Sisällä kummallekaan ei ole juuri roolia tarjolla.
Joo, mun mielestä näytti siltä, ettei Lassila ollut vieläkään ihan täydessä pelikunnossa ja pelituntuman puute näkyi. Parempi oli viime kaudella kuin tänään. Tosin hyvä taktinen Rautiaiselle ja ihan perusvarmaa syöttämistä muutenkin. Paitsi ne vahinkoväärät lopussa.

Jos sieltä nyt olisi jotain rahaa tulossa joltain tukijalta ja pitäisi päättää, että yrittääkö saada Puhtimäen vai Jussilan, jos oikein isoa kalaa yrittäisi, niin en ole kyllä varma, että kumpi. Jussilalla Alanen voisi lukkaroida ensi kaudella, mutta Puhtimäki taas varma huipputason valinta lukkariksi. Tai voihan olla, että se Seppälän tviitti oli vain ilmaa.
 
Viestejä
448
Hankala etumiesten on näpeistä polttaakaan kolmoselle, kun Mansen lukkareilta saa niin maistuvia lähtöjä kakkoselta. Usein juuri se perusnäppi ruutuun riittää vaihtoon vaikka etumies tekisi täyden suorituksen. Huippulukkarit kuten Kosonen pitävät etenijät lähellä pesää ja polttavat sitten yhdessä etumiesten kanssa heikommista näköistä kolmoselle. Myös syötön korkeus määrittää aika paljon. Aika iso ero on myös siinä onko syötön korkeus 130cm vai 95 cm.
 
Viestejä
256
Aika lähelle Manse pääsi tänään toisella jaksolla mutta kyllähän Lassilan väärillä annettu juoksu ratkaisi pelin.

En tiedä, mikä Mansen virallinen tavoite on tällä kaudella. Mutta suosittelen nyt laittamaan vielä hiukan jäitä hattuun ja pidemmällä tähtäimellä eteenpäin. Pelin ratkaisi tänään se, että kotijoukkueesta JoMan kokoonpanoon olisi tänään mahtunut Myllyniemi, eikä ketään muuta.
 
Viestejä
1,822
§
Aika lähelle Manse pääsi tänään toisella jaksolla mutta kyllähän Lassilan väärillä annettu juoksu ratkaisi pelin.
Juu, Manse pääsi lähelle, mutta otteluvoitto oli ratkaistu jo ennen väärillä saatua vapaataivalta. Lassila pelasi ensimmäisen ottelun miesten Superissa loistavasti - muukin joukkue pelinjohto mukaanluettuna pelasi varsinkin toisen jakson ihan ok, mutta mitä paremmalleen voi?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
159
Ei pelejä voi voittaa jos saat 6 kolmostilannetta vaikka kotiuttaisit 100% tehoilla. Sisällä sakannut viimeiset pelit urakalla. Ei eilen oltu lähelläkään jaksovoittoa vaikka numeroiden valossa jakso meni 0-2 ja juoksut viimeisessä vuoroparissa. Sen verran aneemista sisäpeli on tällä hetkellä, valitettavasti.

Lassilan käsi ei kyllä ollut vielä täydessä kunnossa, näytti niin kuin olisi 75% tehoilla heittänyt. Muutenkin taisi jännittää jonkin verran, vähän siltä vaikutti. Mailassa oli muistaakseni kohtalainen. Kuten aiemmin todettu, niin oli viime vuonna paljon parempi.

Tuohisaari kun tiputetaan kakkoskärkeen, niin roolikin pienenee eikä normaalia röyhkeyttä nähdä. Räpylä pitää paljon paremmin kuin alkukaudesta. Ykköskärkeen.

Torppa, kuinka monta merkkivirhettä pelin aikana? Riittääkö yhden käden sormet? Merkkisulkeiset! Kakkoskärkeen.

Myllyniemelle osui kanssa useampi merkkivirhe, joita tänä vuonna onkin jo kertynyt ihan riittämiin. Mailan varressa edelleen joukkueen paras ja hyvä.

Tuomistolla ei kasetti kestä painetta ja hihassa numero kolme on virhe. Takaisin kakkoskärkeen ja vaihtamaan kovilla.

Miksi Hotakaisen ja Niemen roolit on vispattu toisinpäin? Niemeä halutaan herätellä? Hotakainen mielestäni vaihtaa ihan hyvin, tosin 2->3 vaihtoon Niemi varmaan parempi pelote Kaupissa.


Mä laittaisin eilisen perusteella:

1 Tuohisaari
2 Myllyniemi
3 Lassila
4 Haukkala
5 Torppa
6 Carlson
7 Tuomisto
8 Eirola
9 Luoma

Tästä ei voi kuin parantaa ja perjantaina kauden toinen kotivoitto koplasta helteisessä Kaupissa!
 
Viestejä
1,250
Oli hienoa käydä eka kertaa Kaupin stadionilla.

Puitteet olivat tosi mukavat, tarjoilu pelasi ja syötävää riitti. Peli oli mitä oli mutta henk.koht. jäi ihmetyttämään se, mihin asemaan idolini Iso Jii on Mansessa joutunut.

Lyö jotain ykköstilanteita, nostelee koppeja jne. Sanoisin että on joutunut Iivarisen koirankoppiin mutta eihän Iso Jii mihinkään sellaiseen edes mahdu.

Joka tapauksessa hienoa oli nähdä taas kerran uusi kenttä, onhan noita tullut vuosien aikana kierrettyä joka puolella maata. Onnea jatkoon Manselle kunhan ette vie meiltä kaikkia pelaajia vaikka se ratikka onkin siellä..
 
Viestejä
126
Ei pelejä voi voittaa jos saat 6 kolmostilannetta vaikka kotiuttaisit 100% tehoilla. Sisällä sakannut viimeiset pelit urakalla. Ei eilen oltu lähelläkään jaksovoittoa vaikka numeroiden valossa jakso meni 0-2 ja juoksut viimeisessä vuoroparissa. Sen verran aneemista sisäpeli on tällä hetkellä, valitettavasti.

Lassilan käsi ei kyllä ollut vielä täydessä kunnossa, näytti niin kuin olisi 75% tehoilla heittänyt. Muutenkin taisi jännittää jonkin verran, vähän siltä vaikutti. Mailassa oli muistaakseni kohtalainen. Kuten aiemmin todettu, niin oli viime vuonna paljon parempi.

Tuohisaari kun tiputetaan kakkoskärkeen, niin roolikin pienenee eikä normaalia röyhkeyttä nähdä. Räpylä pitää paljon paremmin kuin alkukaudesta. Ykköskärkeen.

Torppa, kuinka monta merkkivirhettä pelin aikana? Riittääkö yhden käden sormet? Merkkisulkeiset! Kakkoskärkeen.

Myllyniemelle osui kanssa useampi merkkivirhe, joita tänä vuonna onkin jo kertynyt ihan riittämiin. Mailan varressa edelleen joukkueen paras ja hyvä.

Tuomistolla ei kasetti kestä painetta ja hihassa numero kolme on virhe. Takaisin kakkoskärkeen ja vaihtamaan kovilla.

Miksi Hotakaisen ja Niemen roolit on vispattu toisinpäin? Niemeä halutaan herätellä? Hotakainen mielestäni vaihtaa ihan hyvin, tosin 2->3 vaihtoon Niemi varmaan parempi pelote Kaupissa.


Mä laittaisin eilisen perusteella:

1 Tuohisaari
2 Myllyniemi
3 Lassila
4 Haukkala
5 Torppa
6 Carlson
7 Tuomisto
8 Eirola
9 Luoma

Tästä ei voi kuin parantaa ja perjantaina kauden toinen kotivoitto koplasta helteisessä Kaupissa!
Tässä postauksessa paljon järkeviä näkemyksiä jotka moni muukin öystyy allekirjoittamaan.. toisin kuin monessa muussa edellisissä päivityksissä.
Lassila ei varmaankaan vielä täydessä iskussa, pitkä tauko käsivamman kanssa (oliko jo talvella vaivaa, nyt heräsi meidän kaveriporukassa epäily siitä) ja lukkaroinnista aikaa joten pelituntuma vielä hakusessa. Ekaksi peliksi sai puhtaat paperit, niin ulkona kuin sisällä. Matalilla sekoitti joman miehiä kovasti varsinkin toisella jaksolla. Pystäri lyönnit ja matalat syötöt, ne on myrkkyä. Useampi palo ja Puhtimäen irrotus plussana, juoksu väärillä. Itse en ainakaan pysty näkemään että kenenkään lukkarin antama väärä tuossa vaiheessa olisi peliä ratkaissut.
Alasestakin voisi mainita jotain mutta se saa nyt olla.
Sisäpelissä voisin nähdä saman lyöntijärjestyksen Lassilan ollessa kunnossa. Vaarallisia kovia sivaltelee varsinkin kolmosjatkeelle ja vasurilta pääsee lyömään pieniäkin. Jalatkin on nopeimmasta päästä.
Eilinen kokoonpano oli varmasti kuitenkin se iivarisen alkujaan suunnittelema jonka sai kasaan eilen ensimmäisen kerran.
Muutenkin täytyisi jokaisen valittajan muistaa että on kyseessä nousija joukkue ja paljon keskenään vieraita miehiä, aikaa vie yhteenhitsautuminen ja eilenkin vastassa oli kaksinkertainen suomenmestari. Fanien kannustus vie varmasti pidemmälle kuin valitus.
 
Viestejä
1,021
Manse PP on minulle ollut pahin pettymys. Joukkue sai usean vahvistuksen, mutta ei ole joukkueen peli kulkenut odotetusti. Suunta on ollut vielä pahasti laskeva, henkinen selkäranka katkennut. Nyt voi jopa odotella, että vapautetaan pelimiehiä muualle🤔. Viime vuoden joukkue oli yhtenäinen ja vakuuttava. Ei sitä joukkuetta kasata näköjään rahalla. Laaja rosteri on ollut, mutta ei ole löytynyt sitä ”oikeata”.
 
Viestejä
445
Kyllähän eilen Niemen minimaalinen rooli pisti ottamaan vähän aivoon, vaikka se toki suurimmaksi osaksi johtui siitä, ettei tilanteita yksinkertaisesti saatu aikaan. Ei ole osunut äijällä viime aikoina keppiin, mutta siitä huolimatta on porukan ylivoimaisesti kovin ja varmin kotiuttaja.

Sisäpelissä yleisen aneemisuuden ja aivopierumeiningin ohella numero kolme se kohta johon homma kaatuu. 1 ja 2 hoitavat hommaa kohtalaisen hyvin huonoinakin päivinä, mutta sitten se kulloinkin numerolle 3 arvottu peluri tulee ja homma kuolee siihen. Olisko paikka aivan systemaattisesti laittaa Hotakainen purkamaan etutilanne, siis myös ennen numeroa 3.
 
Viestejä
159
3->K (Lyöjätilaston 12 parasta, kaikilla 12-14 peliä alla)
Wahlsten 51/94 (54,3%) - 51
Dahlström 44/88 (50%) - 44
Rautiainen 41/72 (56,9%) - 41
Toivola 38/71 (53,5%) - 38
Korhonen 35/63 (55,6%) - 35
Vainionpää 35/66 (53%) - 35
Rönkkö 33/60 (55%) -33
Korhonen 30/62 (48,4%) - 30
Mäkelä 29/74 (39,2%) - 29
Niemi 29/68 (42,6%) - 29
Riikonen 28/54 (51,9%) - 28
Keski-Koukkari 28/68 (41,2%) - 28

Viimeisimmän pelin perusteella tosiaan vähän ihmettelen Niemen peluutusta, mutta toisaalta taasen en. Mansen luomien kolmostilanteiden valossa uskallan väittää (en tarkistanut), että saanut kyllä selkeästi eniten vastuuta kotiuttamisessa (prosentuaalisesti) yo. listan kavereista. Sen verran kapea on Mansen kotiutusosasto. Ei vaan ole osunut keppiin ja nyt ehkä hieman miestä herätellään (?). Eikä JoMa pelissä kyllä juuri kolmostilanteitakaan ollut.... Mutta jos mietitään noita prosenttilukemia hieman, niin Niemi on toiseksi huonoin kotiuttaja 10 parhaan joukossa ja kolmanneksi huonoin 12 joukossa. Siinä missä muut, poislukien Mäkelä, tekevät sen +50 juoksua 100 yrityksestä, niin Niemi tekaisee 42. Tuolla on +8-14 juoksun erolla vastustajiin olisi Manse kairannut alkukaudesta pisteitä ellei jopa voittoja noilla muutamilla lisäonnistumisilla. Sen verran tiukkoja pelejä meillä on ollut. Mutta tämä kritiikistä, Niemi on silti meidän paras uhka ja kotiuttaja. Odotukseni olivat vain korkeammalla, kun Niemi Manseen saapui, mutta hyvinhän hän on silti suorittanut.

Mitä tulee @Holle kritisoimiin hankintoihin, niin onhan hankinnat nyt melko hyvin onnistuneet. Tuohisaari ja Myllyniemi hyviä vahvistuksia ja erittäin hyvin tähän mennessä onnistujia. Joukkue on moneltakin osin kokematon, superitasolla mitattuna. Muutamat loukkaantumiset ennen kauden alkua ja alkukauden loukkaantumiset sekoittaneet pakkaa. Kauden puoleen väliin mennessä selkeiksi onnistujiksi lasken Alasen, Myllyniemen ja Tuohisaaren. Lisäksi positiivisiä asioita Torppa, vaikka vielä paljon petrattavaa sisäpelissä, sekä Jasperi Luoma & Tommi Malinen. Lisäksi lievää plusmerkkiä tarjoan Leevi Lehdolle. Pientä alapeukkua (enemmän odotuksia tähän kauteen) Tuomisto, Niemi, Hotakainen, Carlson. Eirola/Haukkala kaksikosta mulla ei ole mielipidettä.

@Taktinen häpläys Erittäin hyvä pointti ja varteenotettava vaihtoehto eli vaikka Lassila pelaisikin numerolla kolme, niin laitettaisiin silti Hotakainen suorittamaan takapesiä täyteen!
 
Viestejä
1,021
Hankinnat ovat olleet varsin kovaa luokkaa ja pelanneetkin kohtuu hyvin, mutta se joukkuepeli ei ole sujunut. Kokonaisuus on ollut pettymys. Niemi on kyllä puristanut mailaa aivan liikaa. Onkohan Iivariselta myös loppuneet paukut🤔. Iivarinen on yleensä saanut joukkueen henkiin vaikeassakin paikassa.
 
Viestejä
12
En tiedä, mikä Mansen virallinen tavoite on tällä kaudella. Mutta suosittelen nyt laittamaan vielä hiukan jäitä hattuun ja pidemmällä tähtäimellä eteenpäin. Pelin ratkaisi tänään se, että kotijoukkueesta JoMan kokoonpanoon olisi tänään mahtunut Myllyniemi, eikä ketään muuta.

Juu, Manse pääsi lähelle, mutta otteluvoitto oli ratkaistu jo ennen väärillä saatua vapaataivalta.

Itse en ainakaan pysty näkemään että kenenkään lukkarin antama väärä tuossa vaiheessa olisi peliä ratkaissut.

Lyhentelin yllä olevia lainauksia hieman, sillä olen oikeasti jopa yllättynyt, että palstaväen yleinen näkemys on tällainen.

En missään tapauksessa syyllistä tai osoita yhtä miestä (Lassila) eilisestä tappiosta mutta minun on vaikea nähdä, miten ottelu ja erityisesti sen toinen jakso ei ratkennut vapaaseen, jolla 0-2 juoksu syntyi. Rautiaisen 0-1 juoksu oli oikeasti hyvä lyönti ja mielestäni asiantunteva Kaupin katsomokin näki sen niin. Flow kuitenkin säilyi ja esimerkiksi katsomo eli todella hyvin pelissä mukana, oltiinhan hallitsevaa Suomen mestaria ja sarjan parasta joukkuetta pidetty jo neljä vuoroa putkeen nollilla.

Sitten tapahtuikin vapaataival kotiin. Lukkarin työskentely on kuitenkin se näkyvin osuus, jonka myös suuri yleisö helposti voi tuomita. Eilen kävi juuri niin, sillä ainakin katsomon puolella päät painuivat ja ympärilläni kuului useita tyylipuhtaita manauksia. Ranka katkesi, vaikka tosiasiassa oltiinkin vain kaksi juoksua perässä. Eilinen peli osoitti kaikella tavalla jaksopelin hienoudet.

Ja ymmärrän varsin mainiosti, että eilinenkin peli on vain yksi peli muiden joukossa. Yleensä kuitenkin sarjan suuria vastaan otetut yksittäiset päänahat voivat kantaa pitkällekin ja tätä kautta kasvatetaan edelleen henkistä voimavaraa, jolla käännetään tulevaisuudessakin vuoropareja ja jaksoja omalle joukkueelle.
 
Viestejä
11,770
Nyt voi jopa odotella, että vapautetaan pelimiehiä muualle🤔.

Ai kesken kautta? Ei kait pesäpallo ihan vielä niin jääkiekonomaista ole? Ketkä mielestäsi olisivat Mansessa niitä, jotka voisi kaupata muualle kesken kautta? Niemi nyt varmaan koska rooli on niin selkeän sisäpainotteinen, mutta kuka olisi se kiinnostunut joka ostaisi sopimuksen kun ei se varmaan halpa ole?
 
Viestejä
362
Ai kesken kautta? Ei kait pesäpallo ihan vielä niin jääkiekonomaista ole? Ketkä mielestäsi olisivat Mansessa niitä, jotka voisi kaupata muualle kesken kautta? Niemi nyt varmaan koska rooli on niin selkeän sisäpainotteinen, mutta kuka olisi se kiinnostunut joka ostaisi sopimuksen kun ei se varmaan halpa ole?

Tänä kesänä voi hyvinkin tapahtua jääkiekosta tuttua tyhjennysmyyntiä, kun ei ole putoamisen vaaraa. Pudotuspelipaikoista vielä taistelevat joukkueet ja ykkösessä runkosarjan voittoa ja nousua tavoittelevat joukkueet saattavat hyvinkin olla kiinnostuneita parista mansen pelaajasta. Superin kärkijoukkueilla ei lienee käyttöä yhdellekkään mansen pelaajista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös