Supervuoro Verkkolehti »

Lukeminen kannattaa aina!

Huamenta vaan!
Veikkaanpa notta mullakin jäis tuo kesken... 🤔 Ehkä joskus pitäs kokeil ja heittäytyä ikään kuin oman lukualueen epämukavuusalueelle? Toisaalta, historia mua kuitenki kiinnostanu, notta miks ei? 🙂

Ittekin tulee luettua miltei joka päivä, tai pikemminkin ilta, nukkuun mennes. Mut mä oon aika hidas lukija, kun usein iltasin jaksan lukea vaan muutaman kymmenen sivua... 😁 Uutta Arttu Tuamist ootelles, lukemisiin! 👉

Työn alla on Kale Puontin uusin: Kokaiinikeilapallo ja muita huumekytän tapauksia. Kirja sisältää muutaman sivun kertomuksia kirjoittajan yli 30-vuotisen poliisin uran ajalta.
Ihan jonkin verran huvitti tapaus jossa huumejaostolle oli päätynyt takavarikon kautta BMW. Autovastaava päätti että auto pitää maalata uudelleen mahdollisimman yleisen väriseksi, ettei sitä ole helppo tunnistaa postaustehtävissä. Tutkimustyön tuloksena auto maalattiin kellanruskeaksi. Se olikin ainoa sen värinen BMW Suomessa. Miksi auton värin päättänyt päätyi juuri tuohon väriin sen yleisyyden takia? Koska Saksassa taksit olivat tuon värisiä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.