Supervuoro Verkkolehti »

Lippo - SiiPe, Superin karsinta 2021

Viestejä
2,807
Tiukaksi menee, ylivoimainen voitto taas SiiPelle. Saas nähdä kaivetaanko Lipon sairaslomalaisia mukaan seuraavaan peliin?
 
Viestejä
16
On tuo ykkösen ja Superin tasoero vaan lopulta "melekomoinen". Lippo ei ole oikein missään vaiheessa näyttänyt siltä, että se yrittäisi tosissaan.

Vaikuttaako, että ykköspesiksen pojat joutuvat käymään illalla vielä töissä, kun taas Siilinjärven Eurojackpot-voittajat lahjoittavat SiiPen ukoille uuden auton aina voittopelin jälkeen?

Kai Oulussakin rahaa olisi, varsinkaan kun ei siellä taida oikeen muissakaan lajeissa pääsarjatason joukkuetta olla (?)
 
Viestejä
168
Netistä löytyi Savon Sanomien juttu, jonka mukaan ainakin Hakomäki käy kesäisinkin töissä, vieläpä vastuullisessa paikalla rakennusliikkeessä. Kinnunen on toisen jutun mukaan myyjänä kodinkoneliikkeessä. Ei ole tainnut Eurojackpot-voittajilta herua lanttiakaan SiiPelle, siksi vaatimattomia ovat satsauksen miesten superin joukkueeseen.
 
Viestejä
545
Kakkosjaksolla Siilinjärvi pelaakin paljon parempaa pesäpalloa kuin Lippo joten eiköhän mennä jatkopalloille. Siilinjärveläiset ystävämme katsomossa huutelevat pilkkahuutoja Jimi Heikkiselle.
Kuinkahan monta kertaa K. Salmela on tässä ottelussa palanut ykköspesälle? Laskutaitoni loppui joku aikaa sitten.

En ollut paikan päällä, mutta rehellisyyden nimissä hävettää jos/kun on moiseen nimittelyyn Siilissä alennuttu. Täydellistä idiotismia katsojilta.
Pääsääntöisesti olen ollut perin hyvilläni, että Mantun yleisö on yleensä osannut käyttäytyä.
 
Viestejä
545
Joo, taitaa olla Oulussa jokunen pääsarjaporukka enempi kuin Siilissä. Ihmeellinen kommenti tuolla edellä.
 
Viestejä
958
En ollut paikan päällä, mutta rehellisyyden nimissä hävettää jos/kun on moiseen nimittelyyn Siilissä alennuttu. Täydellistä idiotismia katsojilta.
Pääsääntöisesti olen ollut perin hyvilläni, että Mantun yleisö on yleensä osannut käyttäytyä.
Nyt minun pitää sanoa että sori. Se Heikkiselle huutelu tarttui vain korvaani Ruutuplus-lähetyksestä, huutelija oli ilmeisesti lähellä kameraa. Ei kai tuossa ole kyse sen kummemmasta asiasta kuin mitä kuulee kaikissa pesispeleissä ja etenkin jos se kohdistuu Heikkiseen niin eihän hän moisesta mieltään pahoita. Kokenut pelaaja joka on sekä kuullut että myös itse sanonut monenlaista uransa aikana.
Ja vaikka olen sanonut vihaavani teitä niin se liittyy vain siihen asiaan että kahdelle joukkueelle, teille ja meille, on tarjolla vain yksi palkinto. Toinen meistä sen saa, toisen kohtalo on tyly. Ja minä haluan että sen saa Lippo mutta tehän luonnollisesti yritätte saada palkinnon itse. Joukkueena minulla ei ole mitään poikkipuolista sanaa SiiPe:stä. Rehti porukka näyttäisi olevan.
Nyt meidän pitää voittaa vielä kaksi peliä, hävitä ei saa yhtään. Katsotaan miten käy ja eletään hengessä mukana.
 
Viestejä
2,807
Tiukka on taisto, huomenna homma ratkeaa Raksilassa. Pippolalla ei oikein kulje. Lipon riveissä oli mukava nähdä Niko J. Korhonen pitkästä aikaa. Kunto ei varmaankaan ole vielä paras mahdollinen.
 
Viestejä
545
Pippolalla sysimusta päivä, Vainikaiselkakaan ei kulkenut eka jaksolla lyöntipeli yhtään. Hänninen oli vedossa.
Huomenna kuolemanpeli sitten.
 

Mr. Orange

Kyllä on jännät hommat siellä varmasti.

Ja taitaa olla Lippo huomenissa vähän niin kuin niskan päällä.

Molemmat vastustajat olisivat ensikesän divarissa kovia paloja vastustajiksi.

Urheilu on parasta sillon kun keittiössä alkaapi tulla kuuma. (y)

Onnea voittajille jo etukäteen!
 
Viestejä
958
Kiitoksia vaan mukanaolosta @Mr. Orange , huomenna on päivä jota on odotettu jokseenkin tasan vuosi eli siitä hetkestä lähtien kun juotitte meille tappion karvasta kalkkia. Toivon teillekin kaikkea parasta ensi kaudeksi mutta samalla toivon että emme kohtaa runkosarjassa.

Jännittää aivan älyttömästi, minkääntasoista varmaa oloa ei huomisesta ottelusta ole mutta jospa kuitenkaan ei tarvitsisi kokea sitä samaa kuin vuosi sitten.

No, omien puolella ollaan loppuun asti ja koitetaan hoitaa se oma rooli jos ei muuta niin pääsylipun ja makkarat & kahvit ostavan katsojan roolissa joka kannustaa Lippoa parhaansa mukaan.

Nämä on myös niitä suuria hetkiä joita penkkiurheilija voi kokea. Isona kysymyksenä mielessäni on pelaako Jimi Heikkinen huomenna.
 

Mr. Orange

Kiitoksia vaan mukanaolosta @Mr. Orange , huomenna on päivä jota on odotettu jokseenkin tasan vuosi eli siitä hetkestä lähtien kun juotitte meille tappion karvasta kalkkia. Toivon teillekin kaikkea parasta ensi kaudeksi mutta samalla toivon että emme kohtaa runkosarjassa.

Jännittää aivan älyttömästi, minkääntasoista varmaa oloa ei huomisesta ottelusta ole mutta jospa kuitenkaan ei tarvitsisi kokea sitä samaa kuin vuosi sitten.

No, omien puolella ollaan loppuun asti ja koitetaan hoitaa se oma rooli jos ei muuta niin pääsylipun ja makkarat & kahvit ostavan katsojan roolissa joka kannustaa Lippoa parhaansa mukaan.

Nämä on myös niitä suuria hetkiä joita penkkiurheilija voi kokea. Isona kysymyksenä mielessäni on pelaako Jimi Heikkinen huomenna.
No niin, kyllähän se hyvältä vaikuttaa. Se olisi nyt teille vähän kuin nyttai ei koskaan. Tuhannen dollarin paikka etten sanoisi!

No, jos PJ olisin niin kyllä Heikkinen pitäisi kentälle tälläiseen peliin saaha hinnalla millä hyvänsä.

Katellaan sitä ens kautta sittemmin. Ehkä kohdataan ennen pitkää. ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös