Supervuoro Verkkolehti »

Leijonat

Viestejä
196
Vs: Leijonat

Olipa hienot U20 kotikisat, ja Nuoret Leijonat taas mestari! Olin ite kattomassa alkusarjan Suomi-Venäjä ottelua. Ei sitä televisiosta aisti miten hyvä tunnelma siellä on, vaikka se vähä latistui Venäjän nousun myötä...
 
Viestejä
3,478
Vs: Leijonat

Oli kyllä hienot karkelot kaikin puolin! Ja suomalaisittain vielä paras mahdollinen lopputuloskin!:) Kovia jätkiä ovat! Ja sieltä on monta staraa nousemassa, kunhan eivät lähtis ny liian aikasin änäriin... Malttia, pari kautta liigas, ja sitte tähtiin!

Ainoo, että hieman itteä ihmetytti tuo mestaruusjuhlien ympärillä pyörinyt yli-hurmostelu? Monista artikkeleista sun muista olisi voinut päätellä että tämä oli kaikkien aikojen ensimmäinen mestaruus junnuleijonille tai koko Suomen kiekolle...? Otsikoita tyyliin "Tästä alkaa voittokulttuuri" yms yms. Vastahan toissavuonna viimeksi juhlittiin samaista kiekkokultaa ja olen itse todistanut 80-luvulla jo junnuleijonien mestaruutta. Olikohan se 1987? Kun vikassa pelissä vielä Can ja Rus hölmöilivät ittensä ulos koko kisoista joukkotappelun vuoksi. Siis voittamisen kulttuuri on alkanut jo liki 30 vuotta sitten! Eihän Kanadakaan joka vuosi voita tai Ruotsi, eli hyvin porskuttaa Suomenkin kiakko! :)

BTW Niki Juusela voi teille uudelle sukupolvelle olla kova juttu, mut kyl näin vanhempana starana kaipailis Karapaloa tahi Jokisen Juhaa eetteriin ;)

Mut kyllä täällä tarkenee! Sitte vaan kevättä kohti!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös