Supervuoro Verkkolehti »

Lehdistötilaisuudet kokoamme tänne

Viestejä
12
Itse en Alajärven peliä seurannut niin ratkesiko se peli siihen kun joku sai lyödä 4 lyöntiä ? Se onkin sitten mielenkiintoinen juttu tosiaan että torvet ei kuulu katsomoon,mutta siellä voi olla ihan torvena huutelemassa .
 
Viestejä
1,036
Itse en Alajärven peliä seurannut niin ratkesiko se peli siihen kun joku sai lyödä 4 lyöntiä ? Se onkin sitten mielenkiintoinen juttu tosiaan että torvet ei kuulu katsomoon,mutta siellä voi olla ihan torvena huutelemassa .
No mutta katsokaas, kilpailusäännöissä kielletään tällaiset mekaanisetlaitteet. Omilla äänihuulilla saa sitten töräytellä, pl. peliä häiritsevät huudot kuten"väärä" "alas" yms.
 
Viestejä
250
Itse en Alajärven peliä seurannut niin ratkesiko se peli siihen kun joku sai lyödä 4 lyöntiä ?

Eikai se siihen ratkennut. Merkillä pantavaa oli kuitenkin juuri, että tällä "neljännellä" lyönnillä tuli juoksu. SiiPe voitti kotarin 1-3.
Antaahan tuo kyllä aihetta miettiä, jos kuopiolaiset olisivat jääneet kahteen juoksuun. Ei olisi keltasinisillä ollut ehkä niin paljon painetta ja mailan puristusta kotiutuskisaan lähdettäessa.
 
Viestejä
89
Itse en Alajärven peliä seurannut niin ratkesiko se peli siihen kun joku sai lyödä 4 lyöntiä ? Se onkin sitten mielenkiintoinen juttu tosiaan että torvet ei kuulu katsomoon,mutta siellä voi olla ihan torvena huutelemassa .

No ei se siihen ratkennut, vaikka neljäs lyönti toikin juoksun. Risto vaan purkaa turhautumistaan.
 
Viestejä
12
No ei se siihen ratkennut, vaikka neljäs lyönti toikin juoksun. Risto vaan purkaa turhautumistaan.

Okei. No Ristolla oli varmana paha olla ja hyvä että sai marmattaa. Siellähän voisi Siipen leirissä joku keräillä torvia jemmaan seuraavaa peliä varten ja vähän töräytellä pelin jälkeen jos Alajärvi häviiä ottelun .
 
Viestejä
4,349
Risto sanoi muuten myös, että sitä musiikkiakin voisi soittaa hiljempaa.
 
Viestejä
259
Eikai se siihen ratkennut. Merkillä pantavaa oli kuitenkin juuri, että tällä "neljännellä" lyönnillä tuli juoksu. SiiPe voitti kotarin 1-3.
Antaahan tuo kyllä aihetta miettiä, jos kuopiolaiset olisivat jääneet kahteen juoksuun. Ei olisi keltasinisillä ollut ehkä niin paljon painetta ja mailan puristusta kotiutuskisaan lähdettäessa.

Kyllähän tuo varmasti ottaa päähän kun lyönti uusittiin. Kuitenkin varmaan Lukkarilla suunnitelmana oli viimeisellä lyödä merkattuna tuo kakkosrajanäppi. Nyt vain sai yhden vapaan lyönnin lisää, eli luultavasti pinna olisi tullut ilman uusimistakin. Kuitenkin merkillepantavaa on koko kauden ollut Riston kitiseminen tuomareista lähes joka pelissä, kannattaisi tappion syytä katsoa oman joukkueen tekemisestä ja säästää energiat siihen.
 

Katekismus

Mikä tuokin kun pitää "poikatella" veljeksiä?
Joo kun oli pojat tuomarina. Villiä poikia.
 
Viestejä
4,349
Mitä Piuhola sanoi tuossa ihan lopussa keltaisiin kortteihin? Ei saa selvää.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös