Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2022

Viestejä
4,096
Ja pomputtamisesta puheen ollen siellähän revittiin Kaupissa etukentän hiekkatekonurmi irti rakennustöiden aikana niin saa nähdä miten se nyt muutenkaan toimii uudelleen asennettuna, vai onko samaa tavaraa mitä Kouvolassa viime kesänä :unsure:

Jännä päästä korkkaamaan uusi stadion joka tapauksessa.
 
Viestejä
1,498
Ja pomputtamisesta puheen ollen siellähän revittiin Kaupissa etukentän hiekkatekonurmi irti rakennustöiden aikana niin saa nähdä miten se nyt muutenkaan toimii uudelleen asennettuna, vai onko samaa tavaraa mitä Kouvolassa viime kesänä :unsure:

Jännä päästä korkkaamaan uusi stadion joka tapauksessa.
...Jaaa, revittii vai...?
 
Viestejä
1,512
Näillä mennään tänään, aika rohkeaa ottaa Hacklin pomputtamaan Puhtimäkeä vastaan mutta katotaas miten menee.

katso liitettä 1483

Mun mielestä on taas melko rohkeaa laittaa Vartama taas numerolle 2.. Hakki osaa lyödä kyllä muutakin kun pomppua vaikka tämä tietty onkin hänen ykkös aseensa.

Huolestuttavaa on se, että Nikkanen on taas telakalla.
 

LBC

Viestejä
3,605
Mun mielestä on taas melko rohkeaa laittaa Vartama taas numerolle 2

Joo, Mäentaustaa ehkä vähän turhautti lompsia kakkoselta pois 100% Vartaman yrityksistä. No, ehkä se auttoi paiskaamaan kunnarin, että pääsi edes kerran kolmoselle.

Mutta ei tuo tänään varmaan huonommin mene. Nikkasen poissaolo on kurjaa kyllä.
 
Viestejä
1,441
Mutta ei tuo tänään varmaan huonommin mene.

Siis jos puhutaan Vartaman vaihtopelistä, niin vaikea on numerona 2 pelata huonommin kuin torstaina. 0 % ja (ulkomuistista) 7 paloa. Eli tältä osin olen varma, että menee paremmin.

Kokonaan toinen juttu on, että järkevää pistää tälläinen lyöntijärjestys kärkipeliin. Itse en olisi laittanut vartamaa kakkoseksi, mutta minäpä en olekaan KPL:n pelinjohtaja...
 
Viestejä
3,498
Siis jos puhutaan Vartaman vaihtopelistä, niin vaikea on numerona 2 pelata huonommin kuin torstaina. 0 % ja (ulkomuistista) 7 paloa. Eli tältä osin olen varma, että menee paremmin.

Kokonaan toinen juttu on, että järkevää pistää tälläinen lyöntijärjestys kärkipeliin. Itse en olisi laittanut vartamaa kakkoseksi, mutta minäpä en olekaan KPL:n pelinjohtaja...
Muuan Rytkönenkin pelasi viimeksi Kouvolassa 0 %:n tehoilla eli näitä voi sattua. Jos eka jakso menee huonosti, voisi tauolla vaihtaa vaikka Tommin kakkoseksi. Liian vähän on Tommi saanu kokeilla kakkosena. Vartamalle voisi riittää räkäpomppu ykkösrajaan. Niitähän Tommi osannee, koska löi Hyvinkäällä ykkösrajasta pompulla kunnarin...
 
Viestejä
11,744
Mikä se Kaupin etukentän maton tilanne on? Onko ollut rakentamisen aikana rullalla ja jos on niin kuinka pitkältä matkalta? Jos matolla on ihan tuore hiekoitus niin ei mahda räkäpomppu nousta.

Edit: tuossa YLE:n jutussa olevan jutun perusteella sanoisin, että ei ole ollut rullalla vaan levyillä suojattu.

En itsekään usko, että Vartama kahteen nollapeliin ykkösvaihdossa pystyy numerona kaksi.

Ja tuon perusteella samoin, etukenttä on ollut suojattu

 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4,096
Mikä se Kaupin etukentän maton tilanne on? Onko ollut rakentamisen aikana rullalla ja jos on niin kuinka pitkältä matkalta? Jos matolla on ihan tuore hiekoitus niin ei mahda räkäpomppu nousta.

Edit: tuossa YLE:n jutussa olevan jutun perusteella sanoisin, että ei ole ollut rullalla vaan levyillä suojattu.

En itsekään usko, että Vartama kahteen nollapeliin ykkösvaihdossa pystyy numerona kaksi.

Joo tuossa on paremmat kuvat kuin mitä itse näin, eli ilmeisesti ne siivut mitä jouduttiin leikkaamaan syystä tai toisesta olivat pelialueen ulkopuolella, ja etukentän osalta matto oli suojattu töiden aikana.

Hyvä näin.
 
Viestejä
1,512
Muuan Rytkönenkin pelasi viimeksi Kouvolassa 0 %:n tehoilla eli näitä voi sattua. Jos eka jakso menee huonosti, voisi tauolla vaihtaa vaikka Tommin kakkoseksi. Liian vähän on Tommi saanu kokeilla kakkosena. Vartamalle voisi riittää räkäpomppu ykkösrajaan. Niitähän Tommi osannee, koska löi Hyvinkäällä ykkösrajasta pompulla kunnarin...

Ei yksi ”nollapeli” toki tarkoita, että olisi huono jatkossakin. Enemmän pohjaan mielipiteeni sillä, että lyönti ei ole tuntunut kulkevan numerolla 1 niin miksi se kulkisi numerolla 2?
 
Viestejä
479
Anteeksi nyt huuteluni vieraisiin pöytiin, mutta Vartama pelasi Hyvinkäällä useamman vuoden numeroilla 2 ja 3 eikä ikinä oikein kyllä siinä onnistunut. Etenijänä on huippuluokkaa ja vasurin koukulla pääsee tyhjälle kentälle huomattavasti varmemmin ja paremmilla prosenteilla kuin purkaa ykkösvaihdon. Pädi ei missään nimessä ole numero 2 mielestäni vaan keula. En ymmärrä tuota Haimin peluutusta kun eikös Saukko ole ihan maailmanluokan 2. Ja teillä kaiketi olisi sitten kolmoseksi useampikin vaihtoehto. Tai sitten tosiaan Vartama 1. Ja Mäentausta 2. Vartama kyllä kulkee huonommallakin lyönnillä.
 
Viestejä
59
Maksavan katsojan kanssa olen Vartamasta täysin samaa mieltä, on ns, vain kärki. Ykkösen kärkeä Likanderia kun tarkastellaan, niin hän voisi olla hyvä numero kaksikin.
 
Viestejä
29
Tänään kova testi sekä sisällä että ulkona. Sisällä ainakin Vartamalla ja Hacklinilla Puhtimäkeä vastaan iso testi, mutta tänään vaaditaan kyllä kaikilta huippupeliä.

Mielenkiintoista nähdä myös Elias vastaan Mansen jokerit.

Likander on tällä kaudella ollut ykkösessä niin huono mailassa, että Superi ei ainakaan koplan paidassa ajankohtainen.
 
Viestejä
4,096
Toisella vuorolla lähinnä korjattiin ekan vuoron kömmähdys, jos vähän parempaa suorittamista loppupeliin sitten.
 
Viestejä
1,441
Ei tuo onneksi kammolta vaikuta vielä. Enemmän huolimattomuutta/jännitystä...

Harmi vaan kun tänään oletettavasti on verkkojen takia juoksut kortilla.
 
Viestejä
12
Kaupin kotipesä on kyllä todella ’intiimi’ eli vastustaja pääsee kyllä herkästi iholle. Ja näemmä allekin.
Muutenhan tässä ei kauheaa hätää tuntuisi olevan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös