Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2020

Viestejä
364
Itsekin olin valmis 50€ maksamaan, mutta kun pääkatsomo oli 30€ niin ajattelin että pakko tässä on virhe olla :D Sitten seuraavan kerran kun päivitin sivun niin olikin jo oikea hinta paikallaan.

Kopla kertoi Facebookissa, että 50€/kpl maksaviin ollaan hyvityksestä yhteydessä.
 
Viestejä
65
Liput sunnuntaille IMG_4223.jpghankittu (y)(y)(y)
 
Viestejä
364
Onpas muuten uskomattoman vaikeaksi tehty sarjan ja liiton puolesta löytää finaalien otteluohjelma.

Olen nyt yrittänyt käydä seuraavat sivustot läpi:
superpesis.fi
pesislive.fi
pesistulokset.fi

Uskoisin, että Koplan sivuilta se olisi löytynyt, mutta sivusto on kaatunut ja ilmoittaa 504 Gateway timeoutia.

Minua kiinnostaisi mahdollisen kolmannen finaaliottelun pelipäivä ja alkamisaika.
 
Viestejä
4,096
Onpas muuten uskomattoman vaikeaksi tehty sarjan ja liiton puolesta löytää finaalien otteluohjelma.

Olen nyt yrittänyt käydä seuraavat sivustot läpi:
superpesis.fi
pesislive.fi
pesistulokset.fi

Uskoisin, että Koplan sivuilta se olisi löytynyt, mutta sivusto on kaatunut ja ilmoittaa 504 Gateway timeoutia.

Minua kiinnostaisi mahdollisen kolmannen finaaliottelun pelipäivä ja alkamisaika.


La 19.9. Loppuottelu 1/Pronssiottelu 1 Alustava
Su 20.9. Loppuottelu 2/Pronssiottelu 2 Alustava
La 26.9. Loppuottelu 3/Pronssiottelu 3 Alustava

Alkamisaika ei vielä tiedossa mutta eiköhän se 14.00 - 15.00 haarukkaan mene.
 
Viestejä
364

La 19.9. Loppuottelu 1/Pronssiottelu 1 Alustava
Su 20.9. Loppuottelu 2/Pronssiottelu 2 Alustava
La 26.9. Loppuottelu 3/Pronssiottelu 3 Alustava

Alkamisaika ei vielä tiedossa mutta eiköhän se 14.00 - 15.00 haarukkaan mene.
Kas, avasin vain tuon 2020 sarjajärjestelmän, mutta siinähän ne pudotuspelit olikin alapuolella (y) Ihan täysin en tosin vuonna 2020 osta ajatusta että otteluohjelma on PDF-tiedostossa linkin takana 🙂
 
Viestejä
917
Koplan webbisivut on tällä hetkellä vähän huonosti saatavilla, käyttäjämäärät näköjään yllätti operaattorin. Asiaa selvitetään ja pyritään saamaan homma kuntoon asap. Pahoittelut meidän puolesta
 
Viestejä
1,290
Onpas muuten uskomattoman vaikeaksi tehty sarjan ja liiton puolesta löytää finaalien otteluohjelma.

Olen nyt yrittänyt käydä seuraavat sivustot läpi:
superpesis.fi
pesislive.fi
pesistulokset.fi

Uskoisin, että Koplan sivuilta se olisi löytynyt, mutta sivusto on kaatunut ja ilmoittaa 504 Gateway timeoutia.

Minua kiinnostaisi mahdollisen kolmannen finaaliottelun pelipäivä ja alkamisaika.
Suosittelen laittamaan palautetta varsinkin Superpesikselle. Olen kyllä joskus itsekin laittanut, mutta sama meno tuntuu jatkuvan syksystä toiseen. Ratkaisuotteluiden ohjelman pitäisi kauden tärkeimmillä hetkillä olla parhaalla paikalla ja pysyvästi esillä. Ilman, että pitää etsiä jotain heinäkuussa julkaistuja pdf-tiedostoja. Silti tämä on aina vaan uudelleen tätä.
 
Viestejä
4,096
Suosittelen laittamaan palautetta varsinkin Superpesikselle. Olen kyllä joskus itsekin laittanut, mutta sama meno tuntuu jatkuvan syksystä toiseen. Ratkaisuotteluiden ohjelman pitäisi kauden tärkeimmillä hetkillä olla parhaalla paikalla ja pysyvästi esillä. Ilman, että pitää etsiä jotain heinäkuussa julkaistuja pdf-tiedostoja. Silti tämä on aina vaan uudelleen tätä.

Juu samaa mieltä, sattumoisin oli linkki käsillä sillä vasta itsekin etsin kyseistä tietoa kissojen ja koirien kanssa :D
 
Viestejä
86
Onpas muuten uskomattoman vaikeaksi tehty sarjan ja liiton puolesta löytää finaalien otteluohjelma.

Olen nyt yrittänyt käydä seuraavat sivustot läpi:
superpesis.fi
pesislive.fi
pesistulokset.fi

Uskoisin, että Koplan sivuilta se olisi löytynyt, mutta sivusto on kaatunut ja ilmoittaa 504 Gateway timeoutia.

Minua kiinnostaisi mahdollisen kolmannen finaaliottelun pelipäivä ja alkamisaika.

Monessa muussakin asiassa voisi liitto(kin) laittaa nuo sivunsa kuntoon.
Tokihan (nyt en tarkoita Kopla) mutta jos saisi myös seurat sivujaan edes lähelle 2000 lukua.
 
Viestejä
4,096
Monessa muussakin asiassa voisi liitto(kin) laittaa nuo sivunsa kuntoon.
Tokihan (nyt en tarkoita Kopla) mutta jos saisi myös seurat sivujaan edes lähelle 2000 lukua.

Minusta Koplankin sivuissa olisi kyllä hiomisen varaa, mutta ajavat toki asiansa ja ymmärrettävästi nuo ovat sarjaa "tehdään kun on aikaa ja rahaa" :)
 
Viestejä
364
Tokihan (nyt en tarkoita Kopla) mutta jos saisi myös seurat sivujaan edes lähelle 2000 lukua.
Vähän menee ohi aiheen, mutta superjymy.fi on hyvä esimerkki sivustosta joka on tietyllä tavalla ulkoisesti ajan hermolla, mutta etusivu (etenkin tietokoneversiolla) on oksennettu täyteen informaatiota joka aiheuttaa sen että tuollaisessa sekamelskassa ei silmä havainnoi juuri mitään infoa enää.

Koplan sivuille äkkiseltään lisäisin vain pääuutisen viereen oikealle esimerkiks viiden tuoreimman uutisen listan joka helpottaisi lähinnä huomaamaan uusimmat julkaisut. Noin yleisesti sivusto on tälläisenään ihan hyvällä mallilla (y)

Tuntuu, että jossain vaiheessa urheiluseuroissakin vallitsi trendinä että kotisivuilla ei enää niin paljoa jaeta informaatiota kun panostaminen siirtyi Instagram / Twitter/ Facebook tiedottamiseen, mutta kyllä minä ainakin vielä arvostan että nykypäivänä ennakot, raportit, joukkue/sopimustiedot ja uutiset ovat helposti saatavilla nettisivuilta.
 
Viestejä
917
Minusta Koplankin sivuissa olisi kyllä hiomisen varaa, mutta ajavat toki asiansa ja ymmärrettävästi nuo ovat sarjaa "tehdään kun on aikaa ja rahaa" :)
Asia on tiedostettu jo aiemmin, tämä poikkeuksellinen vuosi vaan veti kaikki projektit jäihin...
 
Viestejä
86
Vähän menee ohi aiheen, mutta superjymy.fi on hyvä esimerkki sivustosta joka on tietyllä tavalla ulkoisesti ajan hermolla, mutta etusivu (etenkin tietokoneversiolla) on oksennettu täyteen informaatiota joka aiheuttaa sen että tuollaisessa sekamelskassa ei silmä havainnoi juuri mitään infoa enää.

Koplan sivuille äkkiseltään lisäisin vain pääuutisen viereen oikealle esimerkiks viiden tuoreimman uutisen listan joka helpottaisi lähinnä huomaamaan uusimmat julkaisut. Noin yleisesti sivusto on tälläisenään ihan hyvällä mallilla (y)

Tuntuu, että jossain vaiheessa urheiluseuroissakin vallitsi trendinä että kotisivuilla ei enää niin paljoa jaeta informaatiota kun panostaminen siirtyi Instagram / Twitter/ Facebook tiedottamiseen, mutta kyllä minä ainakin vielä arvostan että nykypäivänä ennakot, raportit, joukkue/sopimustiedot ja uutiset ovat helposti saatavilla nettisivuilta.

Juu ohi aiheen meni. Mutta itselläni ajatus lähti kun tiedän seuran jonka kotisivuilta ei (tai en löytänyt pitkän etsimisen jälkeenkään)... Puhelinnumeroita. Olisi ollut asiaa järjestävään seuraan. 😂
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös