Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2020

Viestejä
11,744
Jännä, että Haimi kommentoi noinkin avoimesti tästä Laakson tilanteesta. Vai onkohan nyt tavoitteena ns. herättely, että enää ei ole varaa mokata?

Mistä noita tietää. Kurittomuutta joukkueen sääntöihin nähden niinkuin @Hakki sanoi ja halutaan viestiä, että joukkue menee yksilön edellä? Haluttiin kertoa kun lehtimies kysyi ja ajateltiin, että hyllytys tulee jostain kuitenkin julkisuuteen? Siirto muualle jo pitkälle ja haluttiin julkaista hyllytys ennenkuin joku vuotaa siirron? Hyllytys lipsahti Haimilta ja piti avata enemmin? Jotain ihan muuta, mitä?
 
Viestejä
11,744
Miten eiks Laukaa luopunut ykkösen peleistä. Miten Vainio ja Paananen onko taas Koplan miehiä. Paananenhan pelasi eilen jokerina. Kumpikaan ei taida olla farmilistalla. Nokkalalle on kansoisedustus Ouluun, hyvä näin saa ainakin pelejä.
Koskelainen näytti pelaavan eilen Loimaalla Haminaa vastaan.

Vainiosta ja Paanasesta ei ole kait koskaan ehditty siirtoa rekisteröidäkään, ei ainakaan näy siirtolistalla. Harjoituspeleissähän voi pelata missä vaan joten en vielä laskisi Koskelaista Loimaan rosteriin mutta eihän se mahdotonta ole.
 
Viestejä
241
Tietokilpailukysymys. Onko tällä kaudella samassa joukkueessa sellaisia pelaajia, jotka joskus ovat olleet finaaleissa eri joukkueessa.
 
Viestejä
4,096

Tilanne eteni sunnuntai-iltana, kun Laakso, seurajohto ja valmennus pitivät yhteisen palaverin asiaan liittyen. Palaverin lopputuloksena Laakso on jatkossakin KPL:n sopimuspelaaja. Hän ei kuitenkaan tule pelaamaan vähään aikaan, vaikka osallistuu normaalisti joukkueen toimintaan.

– Kaikkien tavoite on se, että hän tulee jollakin aikavälillä palaamaan pelaavaan kokoonpanoon. Tilannetta arvioidaan viikko kerrallaan ja jos asiat menevät niin kuin on sovittu, hän palaa kokoonpanoon, Haimi kommentoi Yle Urheilulle.

Kyllähän tuo jonkinlaiselta "kurinpidolliselta" toimelta vaikuttaa juttujen perusteella, mikä sitten siihen onkaan johtanut.
 
Viestejä
3,498



Kyllähän tuo jonkinlaiselta "kurinpidolliselta" toimelta vaikuttaa juttujen perusteella, mikä sitten siihen onkaan johtanut.
Hyvä, että on sovittu. Hyvä, että on annettu mahdollisuus. Hyvä, ettei seura ole tällä hetkellä ainakaan vaihtumassa. Muistuu mieleen takavuosien seurasta ulosajo, kun nuori mies hairahtui. Silloin olisi pitänyt ymmärtää ja antaa mahdollisuus. Tervetuloa Toni takaisin pelaavaan kokoonpanoon myöhemmin. Näytä, että sinuun kannatti luottaa (y)⚾.
 
Viestejä
4,096
Itsekin toivotan Tonon mielelläni takaisin mikäli tilanne mahdollistaa paluun (y)

Toki seuralla on kädet sidotut ja tälläisiä ratkaisuja pitää tehdä jos velvoitteista ei pidetä huolta, mutta Laaksolla on aikamoinen paletti asiaan vaikuttavia tekijöitä niin se on hienoa että ymmärrystä löytyy antaa mahdollisuus ja työstää asioita, eikä heti anneta monoa persuksille.
 
Viestejä
424
Tonin tilanteen nopeasta hoidosta/päätöksestä pointsit Haimille ja seurajohdolle. Mielelläni näkisin Tonin pelaavassa kokoonpanossa syksymmällä kun sijoituksia ratkotaan.
 
Viestejä
880
En ole varma, onko rankaiseminen tms. kurinpidollinen toimi oikea tapa tässä. Riippuu tietenkin mitä on tapahtunut. Jossain kohtaa hoitoon ohjaus lienee paljon tehokkaampaa, tuetaan eikä potkita lisää. On sitäkin varmaan yritetty. Eihän tästä niin kauaa ole, kun itse avoimesti kertoi, että treeneihin ajaessa pohti ajavansa vastaan tulevien kaistalle. Ei vissiin ole muumit Laa...KSS Areenalla vieläkään.
 
Viestejä
1,512
En ole varma, onko rankaiseminen tms. kurinpidollinen toimi oikea tapa tässä. Riippuu tietenkin mitä on tapahtunut. Jossain kohtaa hoitoon ohjaus lienee paljon tehokkaampaa, tuetaan eikä potkita lisää. On sitäkin varmaan yritetty. Eihän tästä niin kauaa ole, kun itse avoimesti kertoi, että treeneihin ajaessa pohti ajavansa vastaan tulevien kaistalle. Ei vissiin ole muumit Laa...KSS Areenalla vieläkään.
Miksi sitten pohdit onko oikea tapa rangaista, kun jo itsekkin sanot ettet tiedä mitä on edes tapahtunut.

Aika typerä heitto tuo viimeinen. Mielenterveyteen liittyvät ongelmat ei minun mielestä ole asia josta pitäisi vitsailla taikka pilkata. 🤦🏻‍♂️
 
Viestejä
880
Typerä tai ei, vallan yleisesti käytössä tämä Muumi-ilmaisu. Enkä tässä nyt tullut paljastaneeksi mitään, mitä ei olisi jo tiedetty, kun mies on siitä itse lehdessä / Internetissä puhunut. Mitä enemmän mielenterveysongelmia demystifioidaan, niin sitä helpompi niitä on kaikkien käsitellä, puhumalla - ja kyllä - vitsailemalla. Että kyseessä ei ole mikään epämääräinen mörkö, vaan aika yleinen asia. Tiedän itse.

Ja joo, en pysty sanomaan, liittyykö tuo nyt suoraan siihen asiaan vai mihin, mutta paljon pienemmistäkin asioista on täällä Internetissä spekuloitu. Sehän on keskustelupalstojen huvia silloin, kun ei ole suoranaisia pelejä mistä puhua.

Ei minulla ole pienintäkään tarvetta mollata Laaksoa tai muitakaan, kenellä elämässä vastoinkäymisiä on. Minähän peräänkuulutin apua (kaikille), silloin kun sitä tarvitaan. Se, mitä en voi sietää, on että joku loukkaantuu toisen puolesta sosiaaalisen oikeudenmukaisuuden soturina.
 
Viestejä
674
Näissä asioissa pitäisi kyetä olemaan ensin itselle rehellinen, että voisi oikeasti alkaa parantua.Ja yleensä luvataan muillekin että pidän lupaukset ja sitten ei pidetä kuitenkaan.Ja siihen kun pahaan oloon otetaan alkoholia niin tulos on surullinen.Tukea tarvitsee jokainen, mutta loppupelissä meidän jokaisen on selvittävä yksin sen pään kanssa mikä meillä on.Toni on hyvä tyyppi ja mahdottoman monipuolinen.Jos hänellä olisi Kohosen pää niin Olisipa jälki kentällä upeaa.Asia on niin henkilökohtainen, että ei ehkä kuulu tänne palstalle.Mutta jos näette Laakson Tonin jossain niin tsempatkaa,pienillä asioilla on suuri merkitys.
 
Viestejä
674
Typerä tai ei, vallan yleisesti käytössä tämä Muumi-ilmaisu. Enkä tässä nyt tullut paljastaneeksi mitään, mitä ei olisi jo tiedetty, kun mies on siitä itse lehdessä / Internetissä puhunut. Mitä enemmän mielenterveysongelmia demystifioidaan, niin sitä helpompi niitä on kaikkien käsitellä, puhumalla - ja kyllä - vitsailemalla. Että kyseessä ei ole mikään epämääräinen mörkö, vaan aika yleinen asia. Tiedän itse.

Ja joo, en pysty sanomaan, liittyykö tuo nyt suoraan siihen asiaan vai mihin, mutta paljon pienemmistäkin asioista on täällä Internetissä spekuloitu. Sehän on keskustelupalstojen huvia silloin, kun ei ole suoranaisia pelejä mistä puhua.

Ei minulla ole pienintäkään tarvetta mollata Laaksoa tai muitakaan, kenellä elämässä vastoinkäymisiä on. Minähän peräänkuulutin apua (kaikille), silloin kun sitä tarvitaan. Se, mitä en voi sietää, on että joku loukkaantuu toisen puolesta sosiaaalisen oikeudenmukaisuuden soturina.
Vaikka mielenterveysasiat eivät ole mikään mörkö, niin muumi heitto on halventavaa, eikä mitään hupia vaikka kuinka ei olisi pelejä joita kommentoida.
 
Viestejä
1,512
Typerä tai ei, vallan yleisesti käytössä tämä Muumi-ilmaisu. Enkä tässä nyt tullut paljastaneeksi mitään, mitä ei olisi jo tiedetty, kun mies on siitä itse lehdessä / Internetissä puhunut. Mitä enemmän mielenterveysongelmia demystifioidaan, niin sitä helpompi niitä on kaikkien käsitellä, puhumalla - ja kyllä - vitsailemalla. Että kyseessä ei ole mikään epämääräinen mörkö, vaan aika yleinen asia. Tiedän itse.

Ja joo, en pysty sanomaan, liittyykö tuo nyt suoraan siihen asiaan vai mihin, mutta paljon pienemmistäkin asioista on täällä Internetissä spekuloitu. Sehän on keskustelupalstojen huvia silloin, kun ei ole suoranaisia pelejä mistä puhua.

Ei minulla ole pienintäkään tarvetta mollata Laaksoa tai muitakaan, kenellä elämässä vastoinkäymisiä on. Minähän peräänkuulutin apua (kaikille), silloin kun sitä tarvitaan. Se, mitä en voi sietää, on että joku loukkaantuu toisen puolesta sosiaaalisen oikeudenmukaisuuden soturina.
Niin on tuo Muumi-ilmaisu varmasti tuttu monille. Tekeekö se sen käytöstä sitten taas järkevää? Mielestäni aihe on sellainen että siitä ei varsinkaan nimimerkin takaa ole soveliasta vitsailla. Keskustella toki voi ja pitääkin (ainakin asianomaisten).
En kyllä koe olevani minkään alan soturi 🙈
 
Viestejä
880
Niin on tuo Muumi-ilmaisu varmasti tuttu monille. Tekeekö se sen käytöstä sitten taas järkevää? Mielestäni aihe on sellainen että siitä ei varsinkaan nimimerkin takaa ole soveliasta vitsailla. Keskustella toki voi ja pitääkin (ainakin asianomaisten).
En kyllä koe olevani minkään alan soturi 🙈
Keskustelen ihan omalla nimelläni, joskin etunimellä toki. En nyt väitä olevani pesäpallopiireissä mitenkään tunnettu hahmo, mutta viimeksi perjantaina minut tunnistettiin kaupungilla tänne kirjoittamistani höpinöistä. No mutta, se siitä. Jos Tono itse haluaa, että poistan kirjoitukseni tai pyydän anteeksi, niin ei muuta kuin yhteyttä ottamaan. Asianomistaja päättää, loukkaako se vai ei. Mitään laitonta en ole sanonut, tyhmää, kenties.
 
Viestejä
1,512
Keskustelen ihan omalla nimelläni, joskin etunimellä toki. En nyt väitä olevani pesäpallopiireissä mitenkään tunnettu hahmo, mutta viimeksi perjantaina minut tunnistettiin kaupungilla tänne kirjoittamistani höpinöistä. No mutta, se siitä. Jos Tono itse haluaa, että poistan kirjoitukseni tai pyydän anteeksi, niin ei muuta kuin yhteyttä ottamaan. Asianomistaja päättää, loukkaako se vai ei. Mitään laitonta en ole sanonut, tyhmää, kenties.
Se on hienoa olla tunnettu! Enempää en tähän kyseiseen sammakkoon joka sinulta ”lipsahti” aio palata. Mutta erikoinen ajattelu tapa noin yleisesti, että ”kiusatun”/loukatun pitäisi itse pyytää anteeksi pyyntöä..
 
Viestejä
2,807
En nyt halua lähteä liikaa arvailemaan mutta Laakson julkisuudessakin puidut ongelmat sekä henkisellä että fyysisellä puolella ovat varmasti hankala yhdistelmä kokonaisuudessaan. Ymmärrettävää että jatkoa mietitään nyt tarkkaan kun alkava turbokausi on ihan omaa luokkaa kuormittavuudessaan.

Selkeästi täällä ongelmien syistä puhutaan. Vai mitä tuossa tarkoitetaan?
 
Viestejä
4,096
Selkeästi täällä ongelmien syistä puhutaan. Vai mitä tuossa tarkoitetaan?

Historiaa on Laakson osalta julkisuudessakin puitu, masennus ja peliongelmat on tuotu Tonin itsensä osalta lehtiin asti. Mutta tästä nykytilanteesta ja mitä on tapahtunut eivät muut kuin Laakso itse, seura ja tietyt uskotut ihmiset ole tietoisia.
 
Viestejä
880
Se on hienoa olla tunnettu! Enempää en tähän kyseiseen sammakkoon joka sinulta ”lipsahti” aio palata. Mutta erikoinen ajattelu tapa noin yleisesti, että ”kiusatun”/loukatun pitäisi itse pyytää anteeksi pyyntöä..
Ei millään tavalla erikoista, vaan perustuu Suomen lainsäädäntöön. Soisi perehtyvän asioihin ennen niiden kommentoimista. Kukaan muu kuin Toni ei voi syyttää minua kunnianloukkauksesta, vaikka sanoisin mitä. Ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen pykälä ei tule kyseeseen, koska tuo tieto on jo julkisuuteen tuotu asianomaisen toimesta.

No, en tietenkään odota, että minut käräjille haastetaan sanonnan käyttämisestä, jota kaikki käyttävät yleisesti. Epäasiallinen käytös ei ole rangaistavaa.

Lähinnä halusin korostaa sitä, kuinka herkästi kierrokset lähtevät nettikeskustelussa ylös tosi pienestä, harmittomasta sutkautuksesta, ihan muiden kuin niiden toimesta, kenen niistä pitäisi herkistyä. Pointtini tuli todistettua. Kiitos.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös