Supervuoro Verkkolehti »

Konsta Kurikan siirto Jymyyn

Viestejä
1,811
Minä tiedän vain sen, että vajaa kaksi viikkoa sitten siirto oli varma. Tai mahdollisesti aiemmin. Ja siirtoa/sopimusta on tunnusteltu vuosi. Tämä siis minun tietolähteistä.
 
Viestejä
282
Minä tiedän vain sen, että vajaa kaksi viikkoa sitten siirto oli varma. Tai mahdollisesti aiemmin. Ja siirtoa/sopimusta on tunnusteltu vuosi. Tämä siis minun tietolähteistä.

Joo, ja tänäänhän se sopimus julkaistiin.
Sitä ei kukaan kiistä. Ei edes Valkeapää. Kysymys tässä on siitä, että onko samanaikaisesti sopimusta Imatralle. Ja jos on, niin mitäs sitten?
Kurikka pelaa Sotkamossa ensi kaudella, se on varma.
 
Viestejä
36
Perustakaa oma keskusteluketju tälle Kurikan Konstalle niin saatte siellä käsitellä näitä asioita.
 
Viestejä
435
Sotkamolta todella epäammattimainen liike, koska ovat koko ajan olleet tietoisia tilanteesta. Asia on otettu välimieskäsittelyyn, toinen osapuoli on hoitanut materiaalit ajallaan, toinen ei. Jotta tämä pysyy huhuna, päätelkää kumpi ;)
 
Viestejä
11
Sotkamolta todella epäammattimainen liike, koska ovat koko ajan olleet tietoisia tilanteesta. Asia on otettu välimieskäsittelyyn, toinen osapuoli on hoitanut materiaalit ajallaan, toinen ei. Jotta tämä pysyy huhuna, päätelkää kumpi ;)

Pianhan se nähdään kenellä on pelaajasopimus kilpailumääräysten mukaisella lomakkeella. Työntekijä voinee itse päättää missä työtä tekee ja kenen sopimukseen nimensä laittaa.
 
Viestejä
1,811
Mikä hemmetin oikeusprosessi? Ei tuo Kurikan ig-päivitys vaikuttanut siltä, että olisi kiistakapula.
 

TKL

Ai Konsta ei laittanut ig-päivitykseen, että sopimus oli Imatralle ja nyt Sotkamoonkin. Ok, hajaantukaa. :ROFLMAO:
Sopimuksia on vasta silloin kun nimet on paperissa (liiton paperissa), joten kannattaa nyt rauhoittua vähän ja olla morkkaamatta täällä ketään. Asioilla tapaa olla vähintään kaksi puolta ja asianosaiset tietää missä mennään. Nyt ollaan ns. laukalla.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,038
Kun pelkästään tästä aiheesta on kertynyt muutamassa päivässä lähes 60 viestiä, pilkoin nämä omaksi ketjukseen.

- Matti
 
Viestejä
603
Sopimuksia on vasta silloin kun nimet on paperissa (liiton paperissa), joten kannattaa nyt rauhoittua vähän ja olla morkkaamatta täällä ketään. Asioilla tapaa olla vähintään kaksi puolta ja asianosaiset tietää missä mennään. Nyt ollaan ns. laukalla.
Kyllä keväällä nähdään kuka kenenkin rivissä kiilassa seisoo
 
Viestejä
11,783
Sopimuksia on vasta silloin kun nimet on paperissa (liiton paperissa), joten kannattaa nyt rauhoittua vähän ja olla morkkaamatta täällä ketään. Asioilla tapaa olla vähintään kaksi puolta ja asianosaiset tietää missä mennään. Nyt ollaan ns. laukalla.

Sopimus syntyy Suomessa kun siitä sovitaan, muoto on kokolailla vapaa. Hyvin harvaa sopimusmuotoa säädellään sen tarkemmin, mutta esim kiinteistöjen kaupoissa on aika tarkat säönnöt.

Pesäpallossa sopimuksen kirjaaminen aikanaan siirtojärjestelmään jos kyseessä on siirto on asia erikseen.

Mutta se on totta että asioissa tapaa olla monta puolta.

Tällä hetkellä julkisuuteen on tullut vain yksi sopimus Kurikalle kaudeksi 2020.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös