Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2023

Viestejä
197
Onko tavoitteen kertominen statement? Olen kyllä katsonut lähetyksen, eikä siinä ole mitään statementia tai uhoa.

Katsoin vielä tallenteen ja sanasta sanaan näin:
”Meillä on selkeä tavoite, että viimeistään kaudella -26 pelataan mestaruudesta ja voidaan uskottavasti puhua, että ollaan mestarikelpoinen porukka”.

Mikä tässä on niin kovin statemantia tai erikoista?

Ymmärtäisin tämän statementista puhumisen, jos haastattelussa olisi sanottu tyyliin: ”Olemme kaudella 2026 Suomen mestari, piste”.

Normaalia tavoitteesta kertomista, tavoite on kova ja paljon saa tehdä varmasti seurajohto ja valmennus hommia sen eteen, että toteutuu. Kukaan ei kuitenkaan voi varmuudella sanoa tuleeko se toteutumaan vai ei, mutta vaikka ei toteutuisikaan, ei kai tuossa mitään sen kummempaa?

Varmaan Tahkollakin oli tälle vuodelle jokin muu tavoite kuin olla yhdeksäs? Ja ketkä kaksi vielä puolivälieristä tippuukaan oli varmasti tavoitteena olla vähintään välierissä. Aina ne ei toteudu, joskus toteutuu ja sellaista se on.

Edelleenkin mielestäni ”oman” seuran osalta olen tyytyväinen siihen, että on kovat tavoitteet ja niistä uskalletaan myös puhua, eikä olla tyytyväisiä ainaiseen sijaan 7 tai 8, puhumattakaan siitä, että jossai riittää se, jos pystytään jatkamaan Superpesiksessä rimpuilemista.
Tavoite, että pelataan VIIMEISTÄÄN 2026 mestaruudesta. Seurajohdon suulla kerrottu. Puhuin uskottavuudesta, seuran ja seurajohdon uskottavuudesta tukijoita ja faneja kohtaan. Uskooko tuohon yksikään fani, ei näytä ainakaan täällä uskovan kun sehän oli vaan teidän mielestä pikkulausunto. Se, että pikkulausunnossa olisi mitään uskottavuutta, tarkoittaisi jotakin muuta jos tässä vaiheessa kuin koittaa haalia Mäkelöitä, Moisioita, sun muuta. Noin uskottavaan projektiin tuskin hyppää yksikään huippupelaaja, joka haluaa tavoitella oikeasti suomenmestaruutta.
 
Viestejä
1,234
Statement = lausunto / kannanotto

kyllä, se oli statement

ei, minä en sanonut että se olisi erikoista tai uhoa. Tässä tekemällä tehdään vastakkainasettelua laittamalla sanoja suuhun. Minä sanoin ettei em statement ole Joensuussa herättänyt erityistä, poikkeavaa huomiota, kuten täällä väitetään. Nuo väitteet on vaan jotain sisäänrakennettua jomakaunaa ja sitten aletaan nähdä ja kokea monissa asioissa jomalaiset syntipukkina.
sitten täällä myös itselaimennetaan statementtia…kyllä siinä aihe oli mestaruus, ei mitalit, 2026.
 
Viestejä
121
Statement = lausunto / kannanotto

kyllä, se oli statement

ei, minä en sanonut että se olisi erikoista tai uhoa. Tässä tekemällä tehdään vastakkainasettelua laittamalla sanoja suuhun. Minä sanoin ettei em statement ole Joensuussa herättänyt erityistä, poikkeavaa huomiota, kuten täällä väitetään. Nuo väitteet on vaan jotain sisäänrakennettua jomakaunaa ja sitten aletaan nähdä ja kokea monissa asioissa jomalaiset syntipukkina.
sitten täällä myös itselaimennetaan statementtia…kyllä siinä aihe oli mestaruus, ei mitalit, 2026.
Eli siis nyt voi vetää sen päätelmän että Joman joukkue ei ollut tällä kaudella uskottava pelaamaan mestaruudesta?
 
Viestejä
353
Sopisiko Rönkkö Pippolan kaveriksi? Vaikka nykytaso ei Jymyyn riitäkään, niin siinähän olisi hyvä jokeri jollekin onnekkaalle seuralle vaikka 10 vuodeksi, kun laittaisi talvella fokuksen ja fysiikan kuntoon.

Tai tulevaisuuden nimistä jos Jere Heikkisen tai Valtteri Virtasen saisi lainaan Jymystä?
 
Viestejä
469
Sopisiko Rönkkö Pippolan kaveriksi? Vaikka nykytaso ei Jymyyn riitäkään, niin siinähän olisi hyvä jokeri jollekin onnekkaalle seuralle vaikka 10 vuodeksi, kun laittaisi talvella fokuksen ja fysiikan kuntoon.

Tai tulevaisuuden nimistä jos Jere Heikkisen tai Valtteri Virtasen saisi lainaan Jymystä?
Rönkkö voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Sairastelun jälkeen hän pelasi hyvän hallikauden, mutta kesä ei sujunut suunnitelmien mukaan. Joutui pelaamaan liian monta vuotta Roopen varjossa, eikä päässyt isä-Komun johtamassa Jymyssä moneen vuoteen kunnolla kotiutustilanteisiin. Potentiaalia Rönkossä edelleen on, eikä ole vielä iällä pilattu. Valtteri Virtanen ei ehkä vielä muutamaan vuoteen ole superin tasoa muuten kuin joissakin yksittäisissä peleissä. Ykkössarja on ainakin ensi kaudella Virtaselle sopiva taso.
 
Viestejä
121
Luulen että ite se on lyöjäjokeri Kipan tehtävä ja ainakin Matikaisessa on ok aihio jos vaan mies itse on suunnitellut lyöjäjokerin hommia ja uraa... Ennemmin kasvattaa omia kuin toisten lainamiehiä.
 
Viestejä
1,201
Luulen että ite se on lyöjäjokeri Kipan tehtävä ja ainakin Matikaisessa on ok aihio jos vaan mies itse on suunnitellut lyöjäjokerin hommia ja uraa... Ennemmin kasvattaa omia kuin toisten lainamiehiä.
Itse aikaisemmin pohdin, että toinen lyöjäjokeri muualta. Asiaa tarkemmin ajattelleena ja katsonut pelejä tallenteena. On Matikaisessa potentiaalia, hyviä lyöntejä ikäisekseen.
 
Viestejä
363
Statement = lausunto / kannanotto

kyllä, se oli statement

ei, minä en sanonut että se olisi erikoista tai uhoa. Tässä tekemällä tehdään vastakkainasettelua laittamalla sanoja suuhun. Minä sanoin ettei em statement ole Joensuussa herättänyt erityistä, poikkeavaa huomiota, kuten täällä väitetään. Nuo väitteet on vaan jotain sisäänrakennettua jomakaunaa ja sitten aletaan nähdä ja kokea monissa asioissa jomalaiset syntipukkina.
sitten täällä myös itselaimennetaan statementtia…kyllä siinä aihe oli mestaruus, ei mitalit, 2026.
Kirjastoapulainen voisi nyt itse pysytellä jonkun aikaa pelkästään Joman omassa ryhmässä kommentoimassa,jos se Joman edustusjoukkueen pettymys hiljalleen alkaisi lieventyä mielessäsi.
Ei tarvitsisi pahaa oloa sen takia ja muutenkin purkaa tänne Kipan sivuille.
Silloin kun polkupyörällä nuoruudessasi kerroit innoissasi polkeneesi Kiu:n aikaan katsomaan Röngän Jarkin ja kumppanien pelejä rantakentälle,niin ole kiitollinen siitä ajasta,opit sentään perussäännöt pesiksestä.Toivottavasti olisit oppinut myös kohteliaisuus-ja käyttäytymissäännöt toisten seurojen kannattajiin,mutta siitä päätellen mihin sävyyn kirjoittelet ja väheksyt Kipan edustusjoukkueen tekemisiä ja tulevaisuuden suunnitelmia , et ole ainakaan noita perusasioita , esim.toisten ihmisten ja yhteisöjen kunnioitusta , oppinut juurikaan elämässäsi.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,234
Kirjastoapulainen voisi nyt itse pysytellä jonkun aikaa pelkästään Joman omassa ryhmässä kommentoimassa,jos se Joman edustusjoukkueen pettymys hiljalleen alkaisi lieventyä mielessäsi.
Ei tarvitsisi pahaa oloa sen takia ja muutenkin purkaa tänne Kipan sivuille.
Silloin kun polkupyörällä nuoruudessasi kerroit innoissasi polkeneesi Kiu:n aikaan katsomaan Röngän Jarkin ja kumppanien pelejä rantakentälle,niin ole kiitollinen siitä ajasta,opit sentään perussäännöt pesiksestä.Toivottavasti olisit oppinut myös kohteliaisuus-ja käyttäytymissäännöt toisten seurojen kannattajiin,mutta siitä päätellen mihin sävyyn kirjoittelet ja väheksyt Kipan edustusjoukkueen tekemisiä ja tulevaisuuden suunnitelmia , et ole ainakaan noita perusasioita , esim.toisten ihmisten ja yhteisöjen kunnioitusta , oppinut juurikaan elämässäsi.
Ota ihan rauhallisesti. Yhtä kaikki sinä kirjoitat JoMan ketjussa ja siellä kritisoit yksittäisiä henkilöitä. Mä en ole täällä kritisoinut ketään Kipan yksittäistä pelaaja, en yksittäistä pelinjohtajaa enkä yksittäistä seurajohtajaa.
sitä käytöksen kultaista ohjekirjaa voit vaikka eri pesiskatsamoissa julistaa, enempi hyötyä siitä.

jos mieliharmia syntyy nimimerkkikeskustelupalstojen kommenteista niin varmaan esim X olisi sivistyneemmin keskustelun areena. Nämä tällaiset palstat on tälläistä. Niin minun kuin sinunkin takia.
 
Viestejä
363
Ota ihan rauhallisesti. Yhtä kaikki sinä kirjoitat JoMan ketjussa ja siellä kritisoit yksittäisiä henkilöitä. Mä en ole täällä kritisoinut ketään Kipan yksittäistä pelaaja, en yksittäistä pelinjohtajaa enkä yksittäistä seurajohtajaa.
sitä käytöksen kultaista ohjekirjaa voit vaikka eri pesiskatsamoissa julistaa, enempi hyötyä siitä.

jos mieliharmia syntyy nimimerkkikeskustelupalstojen kommenteista niin varmaan esim X olisi sivistyneemmin keskustelun areena. Nämä tällaiset palstat on tälläistä. Niin minun kuin sinunkin takia.
Minä otan rauhallisesti,mutta toivon vilpittömästi että sinäkin löytäisit pääosin positiivisia ilmiöitä ja näkemyksiä niin Kipan edustusjoukkueesta kuin muidenkin miesten superin joukkueiden tekemisistä.
Kotijoukkueesi on hieno joukkue,jolla on hieno organisaatio taustalla - yritä olla pilaamatta kirjoittelullasi sen mainetta.
Minä koetan itsekin olla vastedes myönteisten asioiden tulkki ,kun tästä hienosta lajista on kyse.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös