Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2021

Viestejä
332
Kovin on Kitteellä hiljaista.

Neuvottelut Gröhin ja Samu Vainikaisen kanssa kariutuivat, miten nyt? Huutava on pula linjapelaajasta.

Huhu toisi Ville Hämäläistä takaisin... Eikun tsemppiä vaan!
 
Viestejä
802
Kovin on Kitteellä hiljaista.

Neuvottelut Gröhin ja Samu Vainikaisen kanssa kariutuivat, miten nyt? Huutava on pula linjapelaajasta.

Huhu toisi Ville Hämäläistä takaisin... Eikun tsemppiä vaan!

Ei kai siellä suurempaa pulaa avausyhdeksikön miehistä ole? Linjaan on tarjolla jo Purmonen, Kaksonen, Ikonen, Partanen. Ja miksei ainakin varamiehenä Lattukin. Lähinnä loukkaantumisvaraahan tuosta puuttuu ja ennemminkin yksi juoksuvoimainen jokeri, eikä noille paikoille kannata varmasti rahallisesti liian isoja panostuksia tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
747
Kaarti on pieni! Loukkaantumisvara puuttuu tykkänään. 2-3 äijää ainakin tarvittaisiin. Mutta onko sopivia rooli/yleispelaajia edes vapaalla jalalla? Ja missä tai mihin hintaan? Vai olisiko "nuorisoseuran" nurkassa vielä joku...?
 
Viestejä
2,625
Matikka on kyllä ihan superin tason pelaaja, mutta täyttää ensi vuonna jo 26 enkä näe mitään valtavaa kehityspotentiaalia. Toki olisi IPV:tä vahvistanut, mutta KiPa on kuitenkin ihan eri tason porukka, joten saapa nähdä, onko roolia tiedossa.
 
Viestejä
802
Matikka on kyllä ihan superin tason pelaaja, mutta täyttää ensi vuonna jo 26 enkä näe mitään valtavaa kehityspotentiaalia. Toki olisi IPV:tä vahvistanut, mutta KiPa on kuitenkin ihan eri tason porukka, joten saapa nähdä, onko roolia tiedossa.

En ainakaan itse näe, että olisi mihinkään avainrooliin ajateltukaan. Eiköhän kyseessä ole laajuutta materiaaliin tuova ”rotaatiopelaaja”. Toki hänellä on mahdollisuus lunastaa itselleen isokin rooli, mutta ei varmastikaan KiPa siihen kaadu tai joukkuetta ole siten rakennettu, että Matikan varaan mitään isompaa laskettaisiin. Tai näin ainakin minä asian näen.
 
Viestejä
339
Minusta Matikan sopimus on ihan looginen Kiteen kannalta. On riittävän hyvä pelaamaan yhdeksikössä isossa osassa Superin seuroista ja sisäpelissäkin pystyy ottamaan selkeä roolin kakkoskärjessä. Ei Kiteen ulkopeliryhmityksessä ole liikaa varaa loukkaantumisille ja siksi varmaan tarvetta on leveydelle. Näitä leveyspelaajia tarvitsevat suurin osa joukkueista...
 
Viestejä
802
Niin no ehkä tästä se hyöty on, että on rotaatiopelaajia kokoonpanossa. 12 sopimuspelaajalla olisi vähän orpo olo lähteä kauteen.

Juuri näin. Enkä usko, että onko joukkue välttämättä tässäkään vielä kasassa?Jotenkin tuntuma ja vähän kuulunut, että haetaan 14 sopimuspelaajan+juniorit kokoista rinkiä.

Mutta kuten Pasi Varonen Karjalaisessa totesi, ei tällä hetkellä ole mikään paniikki hommata uusia, vaan katsotaan rauhassa tilannetta kohti kevättä. Huomattavasti järkevämpi tyyli kuin vanhan seurajohdon ”haalitaan Postit ja muut ylihinnalla”-taktiikka.

Kuka se 14. sitten voisi olla JOS sellainen on tulossa? Hämäläinen? Joku vuokramies? Kohonen? Tosin Kohonen ainaki itse tyrmäsi lehdessä tämän täysin, ettei ole oltu edes yhteydessä.
 
Viestejä
1,385
En ainakaan itse näe, että olisi mihinkään avainrooliin ajateltukaan. Eiköhän kyseessä ole laajuutta materiaaliin tuova ”rotaatiopelaaja”. Toki hänellä on mahdollisuus lunastaa itselleen isokin rooli, mutta ei varmastikaan KiPa siihen kaadu tai joukkuetta ole siten rakennettu, että Matikan varaan mitään isompaa laskettaisiin. Tai näin ainakin minä asian näen.
Yllätyn, ellei pelaa jokerina, lähinnä etenijä. On ihan hyvä ulkopelaaja, ja voi paikata loukkaantumisia sitten ulkonakin. Terveeseen yhdeksikköön ei minusta mahdu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös