Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2020

Viestejä
1,667
"Tämä saattaa sataa joman laariin, oliko jopa ainut seura joka ei leikannu ja katkaissu palkan maksuja?"

Mulla on sumea muistikuva (luin jostain), että ois se Jomakin leikannu noin 10-12 % palkkoja.

Kyllä tietty pelaajahankintakysymykset ovat hankalia jos/kun on epävarmaa myös ensi kesän pelaaminen Koronan varjossa (
 
Viestejä
150
KiPalla alkaa joukkue olla kasassa. Pekkistä ja lyöjäjokereita varmasti listalle odotellaan. Entistä vahvemmin Superin kärjestä näyttää kehkeytyvän 6-tien jäsentenvälinen.

Heidi Kyröä lainaten:
"Sun Suomineitos oon,
Kotkasta Kuusamoon,
mua katsella vain sä saat.
Sun Suomineitos oon,
ja luoja varjelkoon,
jos kiinnostuksen muille sä jaat."

Tällä hetkellä reitti kulkee Kouvolasta Sotkamoon, ja ensi kaudelle tulee lisäuloke Haminaan?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
551
KiPalla alkaa joukkue olla kasassa. Pekkistä ja lyöjäjokereita varmasti listalle odotellaan. Entistä vahvemmin Superin kärjestä näyttää kehkeytyvän 6-tien jäsentenvälinen.
Kyllä kauden loputtua niin KiPan, kuin monen muunkin seuran pelaajauutisia odotamme mielenkiinnolla. Voi tulla "yllätyksiä".
 
Viestejä
11,744
KiPalla alkaa joukkue olla kasassa. Pekkistä ja lyöjäjokereita varmasti listalle odotellaan. Entistä vahvemmin Superin kärjestä näyttää kehkeytyvän 6-tien jäsentenvälinen.

Heidi Kyröä lainaten:
"Sun Suomineitos oon,
Kotkasta Kuusamoon,
mua katsella vain sä saat.
Sun Suomineitos oon,
ja luoja varjelkoon,
jos kiinnostuksen muille sä jaat."

Tällä hetkellä reitti kulkee Kouvolasta Sotkamoon, ja ensi kaudelle tulee lisäuloke Haminaan?

Kai se Hyvinkää on etelämpänä kuin Kouvola mutta ei toki rimmaa niin hyvin.
 
Viestejä
534
Kyllä kauden loputtua niin KiPan, kuin monen muunkin seuran pelaajauutisia odotamme mielenkiinnolla. Voi tulla "yllätyksiä".
Kyllä. Uudet (ja vielä ensi vuonna lisää uudistuvat) puitteet, uusi seurajohto sekä tämän kauden menestys antavat hyvät lähtökohdat pelaajaneuvotteluihin.
 
Viestejä
11,744
Koskas Hamina? Tai Sotkamo tai hmm päättyyks kuutostie Kajaaniin? Mut totta puhuit kuutostien jäsentenvälisistä?
 
Viestejä
150
Kajaaniin näyttää tosiaan kutostie päättyvän. Ja kulkee niin Sotkamon kuin Kiteenkin kautta, vaikka keskustat jäävät hieman sivuun. Haminan kohdalle laitoinkin termin "uloke", pieni vippaus Suomen lyhintä valtatietä 26 pitkin Taavetista. Mutta ei olisi mahdoton tilanne, jos välierissä ei tarvitsisi enää 6-tieltä poistua!
 
Viestejä
11,744
Ok, taitaa Hyvinkään kesusta olla löhenpänä kuutostietä kuin Haminan mutta en nyt ihan 100 varma ole .. case closed
 
Viestejä
580
Onneksi alun sekoilut ja virheet vähenivät ja kahteen pisteeseen on enemmän kuin tyytyväinen. Erikoista ei kumpikaan joukkoe esittänyt tosin.
 
Viestejä
440
Hyvää työtä tehdää kiteellä taas pitkästä aikaa! Alkaa olemaan aika pitkälti sopimukset kaikilla tärkeimmillä pelaajilla. Mielenkiinnolla odotan tekeekö kipa tarjouksen Mikkolanaholle hyvän kauden jälkeen. Varmasti seurajohdolla oli alkuperäinen idea että jatkoa ei tarjota, mutta nyt hyvän kauden jälkee tilanne voi olla eri.
 
Viestejä
194
Kyllä alkaa tuntumaan siltä, että muutaman vuoden päästä (mahdollisesti jo ensivuonna) tapellaan tosiaan mitalista. Nuoret tämän kauden tärkeät pelaajat ovat myös tajunneet sen, ja tehneet jatkosopimukset. Ainoa mikä tosiaan mietityttää ensikautta silmälläpitäen on Mikkolanaho. Kovasti on huhuttu Partasta Kiteelle, mutta näkisin itse Partasen nykyisessä joukkueessa jokerina, koska etukenttä on Kipalla todella kova. Partanen lyöjäjokerina ei välttämättä ole yhtä tehokas, kuin Mikkolanaho, koska ei ole läpilyönti uhkaa. Mielellään myös näkisin Liukun jokerina ensikaudella, koska todella monipuolinen lyöjä, ja voi myös toimia lukkarina. Voisiko Kipa jopa kokeilla, jos Partanen tulisi, että jokereina olisivat: Partanen, Liukku ja mikkolanaho? Kyseiset herrat, jos olisivat jokereina, niin ainakin taitoa ja voimaa löytyisi, mutta ei etenemistä.
 
Viestejä
1,385
Kyllä alkaa tuntumaan siltä, että muutaman vuoden päästä (mahdollisesti jo ensivuonna) tapellaan tosiaan mitalista. Nuoret tämän kauden tärkeät pelaajat ovat myös tajunneet sen, ja tehneet jatkosopimukset. Ainoa mikä tosiaan mietityttää ensikautta silmälläpitäen on Mikkolanaho. Kovasti on huhuttu Partasta Kiteelle, mutta näkisin itse Partasen nykyisessä joukkueessa jokerina, koska etukenttä on Kipalla todella kova. Partanen lyöjäjokerina ei välttämättä ole yhtä tehokas, kuin Mikkolanaho, koska ei ole läpilyönti uhkaa. Mielellään myös näkisin Liukun jokerina ensikaudella, koska todella monipuolinen lyöjä, ja voi myös toimia lukkarina. Voisiko Kipa jopa kokeilla, jos Partanen tulisi, että jokereina olisivat: Partanen, Liukku ja mikkolanaho? Kyseiset herrat, jos olisivat jokereina, niin ainakin taitoa ja voimaa löytyisi, mutta ei etenemistä.
Pekkinenhän oli myös Imatran ostoslistalla. En tiedä oliko alun alkaenkaan mahdollisuuksia saada, mutta jos mielenkiintoa on pelaajallakin ollut, niin varmaan tämän kauden aikana mieli muuttunut, kun käynyt selväksi, että Kiteen runko on paljon kehityskelpoisempi. Onko Partasen siirrosta mitään oikeaa vihiä, vaiko vain päättelyä, että voisi Kiteelle palata?
 

kontiola

Kitee!!!! Purmosen kunnarin jälkeen täysi hurmos ja hötäkkä päällä. Luultavasti kuolee-huudot vain tuo lisää pökköä pesään!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös