Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2021

Viestejä
366
Itse olen ostanut KeKin kausikortin kaksi kertaa, olen miettinyt ostaako ensi vuodeksi. Toistaiseksi en ole ostanut, varmastikin päätökseeni vaikuttaa myös se miten hoitavat tämän Vihtkari-asian loppuun. Olisi toki helppo esittää kysymys että eikös nämä rahat mene niihin tarpeettomiin Vihtkari-oikeudenkäynteihin kun asian olisi voinut hoitaa muutenkin. Mutta kysymys on turha, virhe on tehty ja jatkossa pitää toimia fiksummin.

Itse olen myös ostanut kausarin pari kertaa, mutta nyt annan KeKi:lle ainakin yhden kauden penalttia. Ei tuo nyt mennyt ihan oikein. Hyvä toki jos yhteistyökumppaneilta on ymmärrystä riittänyt ja jonkinlaista pesäpallotoimintaa pystytään jatkossakin ylläpitämään. Mutta eihän tämä nyt enää suoraan sanoen kiinnosta.
 
Viestejä
4,350
Mite siellä pelattiin?

Seinäjoen apukin numerolla yksi ja oliko Lassilaa kokoonpanossa lainkaan?
 
Viestejä
372
Kempele voitti puhtaasti 3-1 5-3, ne vuorot mitä minä näin PattU oli pelin päällä, mutta ilmeisesti ryppäissä jaksojen alussa tuli nuo KeKin pinnat ja muutapa he eivät sitten tarvinnetkaan. Kausi avattu, onnea voittajalle :cool:
 
Viestejä
482
Mite siellä pelattiin?

Seinäjoen apukin numerolla yksi ja oliko Lassilaa kokoonpanossa lainkaan?
Ei ollut Lassila kokoonpanossa. Lauri Vuollo lukkaroi ja suoriutui oikein mallikkaasti. Pattu taisi voittaa kolmostilanteet 15-11 mutta kotiuttaminen ontui. Minusta peli oli kokonaisuutena kekillä hyvin hallinnassa, toki katsoin sitä sinisten lasien läpi ;). Korhoset Antti ja Topi olivat selkeitä vahvistuksia kuten saattoi odottaakin. Ulkopeli oli vuodenaikaan nähden jo hyvässä kuosissa. Tästä on hyvä jatkaa.
 
Viestejä
592
Olihan tuossa tiettyä mielenkiintoa. Tietenkään Stenkka (taitaa asua Kempeleessä) ei ottanut esiin talvikauden kuumaa juttua eli käräjöintiä. Poikien pelaaminen ja vaimon tiliöinti (!) tulivat esiin, muttei herran siviilitointa. Olisi sekin kiinnostanut. Jos tällä hetkellä tärkein tehtävä on 2022 kauden miehistön kasaaminen, niin ajatuksia herää... Ovatko muutkin näin varhain liikkeellä. Paljon on tukieuroja tosiaan vielä 10 viikon aikana kerättävä eli kassan vajaus on ilmiselvää. Onneksi pelinjohtaja ja koppari ovat auttamassa. Olikohan alkupaino tosiaan 145, jos 35 lähtenyt ja 10 vielä jäljellä.
Toki KeKi miehet on nyt 8 joukossa, siitä samaa mieltä.
 
Viestejä
592
Veikkaukseni nyt on hivenen optimistinen, eli kahdeksas. Toki vaatii, että ohittaa kaksi ryhmää suht kovasta keskinelikosta Hyvinkää, Pattu, Kitee, Jymyjussit. Viittä kovaa tämä joukko tuskin horjuttaa. Alakastin viidestä voi joku tietty yllättää., mutta tuskin kasin joukkoon.
 
Viestejä
956
Olihan tuossa tiettyä mielenkiintoa. Tietenkään Stenkka (taitaa asua Kempeleessä) ei ottanut esiin talvikauden kuumaa juttua eli käräjöintiä. Poikien pelaaminen ja vaimon tiliöinti (!) tulivat esiin, muttei herran siviilitointa. Olisi sekin kiinnostanut.
Jos en ihan väärin muista Saloranta on sairaanhoitaja tai vastaava mielenterveysalalla ja työpaikka OYS:ssä, noista kohdista osa lienee oikein ja osa melkein oikein. En tiedä miten on olennaista kontekstiin liittyen.

Mulla itselläni KeKi-kausari on ostamatta toistaiseksi ja niin se taitaa jäädäkin. Vihtkari-asian käsittely jätti niin ikävän jälkimaun suuhun että kaipaisin joukkueelta jotakin joka vakuuttaisi kaltaiseni kansalaisen siitä että reilulla meiningillä edetään jatkossa. Itse asiassa lähempänä on se tilanne että katson KeKin kohdalta joka ainoan sponsorin nimen ja lopetan asioimisen myös heidän kanssaan.
 
Viestejä
186
Joku yhteistyökumppaneista on tuossa veronkierrossakin ollut ihan toiminnallisesti mukana Vihtkari-casessa. Varminta varmaan boikotoida kaikkia.

Outoa, että Kekin puolelta on asiassa vaiettu kuoliaaksi, eikä ollut miestä myöntymään tai pyytämään anteeksi.

Niinhän se aina menee, että ennemmin tai myöhemmin ihmisen tai toimijoiden oikea luonne ja toimintatavat paljastuvat. Kekin johdon kohdalla se tapahtui viime vuonna ja hyvä niin. Nyt kaikki saivat paremman kuvan heidän moraalikäsityksestään ja toiminnastaan. Helpompi valita haluaako heitä vielä tukea vai ei.

Mutta se siitä. Tänään harjoituspelissä Keki odotetun selkeästi ykkösen Lippoa parempi.

Pikkuhiljaa kesää kohti ja ihan hyvänoloinen porukka Kekillä. Pienellä venymisellä pleijareihinkin jopa sauma.
 
Viestejä
4,350
Pleijareihin ohi Seinäjoen tuolla tuhnuporukalla ehhei.

Miten pelissä kävi?
 
Viestejä
372
Minusta Kempeleellä on nykypesiksessä hyvin olennaiset hyvä 3-koppari, nopea joukkue ja hyvät kotiuttajat. Noilla pääsee jo yllättävän pitkälle..Tosin lukkari on vain keskinkertainen.
 
Viestejä
3
Kelpo esitys tänään. Ihmettelin vain missä kekin nopeajalkainen ja kovakätinen koppari Koivisto oli. Toivottavasti ei mitään vakavaa..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös