Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2021

Viestejä
139
Voihan Siira ja Hentilä kaivella vanhoja niinkuin tekivät aina Lipon kanssa, jos ei uutta ollut.

Ymmärrän pointin, mutta ihan asiallista Kalevan kirjoittelu Lippoa kohtaan on ollut jo pitempään Lähteenmäen astuttua puikkoihin. Itse näen hiljaisuuden siinä mielessä positiivisena, että hoviin tuskin ollaan menossa tuplaamaan tappioita. Negatiivisena taas siinä mielessä, että mitään uudistuksia johtoon ei ehkä tulekaan.
 
Viestejä
482
Voihan Siira ja Hentilä kaivella vanhoja niinkuin tekivät aina Lipon kanssa, jos ei uutta ollut.
Jos on tyytymätön Kalevan urheilutoimitukseen niin kannattaa antaa palautetta suoraan sinne. Täällä Kekin fanipalstalla huutelu ei taida asiaa edistää.
 
Viestejä
29
Ei kai tällä palstalla ole mihinkään päätöksiin ja toimintoihin mitään vaikutusta. Mielipiteitä vain kirjoitellaan. Kalevan pojat kirjoittaa aina kaikesta "paskasta" isoja juttuja ja pitkään. Keki saa kuitenkin erikois kohtelua tässä mielessä.
 
Viestejä
186
Kovin hiljaista on ollut, vieläkö miettivät valittaako ylemmäs vai antaako olla?

Kekin kulttuuriin järkevin ratkaisu olisi ollut sopia pimeillä kirjekuorilla koko kiista ennen mitään oikeudenkäyntejä.
 
Viestejä
115
Nämä viimeiset kommentit osoittavat hyvin sen tosiasian, että informaatiotyhjiö täyttyy helposti paskanjauhannalla.
 

Pallo muuntajalle

Ei näytä siltä, että oltaisiin otettu opiksi tai edes hyväksytty mahdollisesti tehdyn jotain väärin. Hanhinaamat kaakattaa foorumeilla :)

 
Viestejä
79
•Hyppy tuntemattomaan pelottaa. •Samat jätkät vinkuu somessa+foorumeilla. •Yhteisö luottaa. •Yritykset ja kumppanit luottaa. •Kokemusta rikkaampi, selviät tästäkin, oot vahvempi.

Olipa aikamoinen yhteenveto. Kovin on optimistinen näkemys siitä, että yhteisö, yritykset ja kumppanit luottavat. En usko että Kekin johtoa tuo episodi vahvistaa. Normaaleja ihmisiä tuollainen moka ei vahvistä vaan hävettää. Ja selviäähän siitä rahallisesti kun maksaa summan jolla olisi hankkinut pari huippupelaajaa. Tuosta episodista ei kukaan selviä vahvempana, mutta toivottavasti ottavat opiksi.
 
Viestejä
2,807
Ei näytä siltä, että oltaisiin otettu opiksi tai edes hyväksytty mahdollisesti tehdyn jotain väärin. Hanhinaamat kaakattaa foorumeilla :)



Näin Jusku Ranta kertoo tammikuussa, ennen oikeuskäsittelyä. Sopimus yritettiin kiistää, oikeuteen tuotiin huume- ja lääkesyytteet jne. Salorannan/Jusku Rannan uskottavuus on varmasti ihan uusissa sfääreissä sopimuskumppanien silmissä.

"KEMPELEEN Kirin pesäpallojaoston puheenjohtaja Juha-Matti Ranta pitää syntynyttä riitaa harmillisena.

– Eihän kukaan asioista mielellään riitele. Oli se riita sitten minkälainen tahansa. Pitää olla vähän mielenvikainen, että tykkää riidellä. Olen harmissani siitä, että tilanne on tähän pisteeseen mennyt, mutta näin se valitettavasti kuitenkin on, Ranta sanoo".

 
Viestejä
182
Minulle aivan sama miten Keki ja Juha Matti Ranta hoitaa asiansa. Se vain hämmästyttää miksi Juha Matti on pesäpalloliiton päättävissä elimissä. Ajaa vain Kekin asiaa pikkusieluna.
 
Viestejä
956
Ei näytä siltä, että oltaisiin otettu opiksi tai edes hyväksytty mahdollisesti tehdyn jotain väärin. Hanhinaamat kaakattaa foorumeilla :)


Olen aina pitänyt Jusku Rantaa hyvänä ja luotettavana tyyppinä, jota olen kunnioittanut ja hän on kaiken kunnioituksen myös ansainnut. Ymmärrän Juskun twiitin niin että KeKi on tehnyt firmojen kanssa yhteistyösopimuksia samaan tapaan kuin aiemminkin ja kausikorttimyynti on myöskin pysynyt samantasoisena. Joka on KeKin kannalta hyvä asia.

Itse olen ostanut KeKin kausikortin kaksi kertaa, olen miettinyt ostaako ensi vuodeksi. Toistaiseksi en ole ostanut, varmastikin päätökseeni vaikuttaa myös se miten hoitavat tämän Vihtkari-asian loppuun. Olisi toki helppo esittää kysymys että eikös nämä rahat mene niihin tarpeettomiin Vihtkari-oikeudenkäynteihin kun asian olisi voinut hoitaa muutenkin. Mutta kysymys on turha, virhe on tehty ja jatkossa pitää toimia fiksummin.
 
Viestejä
182
Samantyylistä olen miettinyt kun olen esim Aurean kanssa tehnyt asuntokauppaa ja Hätälältä ostan kalaa ja edelleen. Maksaako nekin minun pikku osuudella näitä sotkuja..kuka ostaa vielä kausikorttejakin
 
Viestejä
186
Kun virheitä on tehty, isoja ja pienempiä niin niitähän ei enää tekemättömäksi saa. Sen ymmärrän.

Toki itseä sapettaa tietoinen veronkierto ja tuollainen tapa hyökätä mustamaalaamaan henkilöä, jotta saisi toisen perääntymään tai itse hyötyisi, se on pahantahtoista ja ilkeää.

Tällainen on ärsyttää monia paljon, oli sitten tekijänä Keki, pizzeria tai verkkokauppa.

Mutta virheitähän ei tekemättömäksi saa. Ainoa tapa kehitykseen on hyväksyä ja myöntää virhe, korjata niiden aiheuttamat haitat siinä määrin kun pystyy ja ottaa niistä opiksi, jotta jatkossa toimii toisin.

En ole aivan varma toimiiko Keki näin, mutta se on heidän asiansa. Yhteistyökumppaneilta varmasti osalta löytyy tukea kun joku niistä on näihin vilunkimaksuihinkin yhteistyössä osallistunut. Saattaa silti vaikuttaa negatiivisesti osaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
424
Aivan käsittämätön kommentti pesäpalloliiton johtokunnan jäseneltä. Ilmeisesti tavoitteena oli vähätellä Vihtkarin törkeän kohtelun aiheuttamaa laajaa hämmennystä pesäpalloväen keskuudessa. Se, että tähän vähättelyyn kytketään vielä kumppanitkin osoittaa heikkoa arviointikykyä.

Kun Keki putosi saappaat jalassa uusintaottelussa sarjasta, minä ainakin arvostin taistelua. Joukkojen kokoaminen uuteen nousuun oli myöskin kunnioitettavaa. Tämän touhun vertaaminen niihin hetkiin tahraa mennyttä ja eikä lupaa hyvää tulevaan.
 
Viestejä
104
Samaa mieltä edelläkirjoittavien kanssa. Erittäin huonoa asioiden hoitamista Kekiltä, ja näkyy jatkuvan samalla tyylillä edelleen. Miksi ihmeessä ei tunnusteta tosiasioita? Myönnettäisiin edes, että pahoja virheitä ja mokia on tehty. Veronkierrot ja muut koplaamiset kuitataan pelkällä pesäpalloa seuraavan yleisön vähättelyllä. Forumeilla on paljon lajia seuraavaa väkeä. Olankohautus ja sama meno jatkuu. Samoin myös oma boikottini Kempeleessä asuneena ja yleensä aiemmin useastikin kesässä lipun ostaneena. Uskon myös vahvasti, etteivät kaikki yhteistyökumppanit halua leimautua epärehellisiksi, tarpeen tullen kyseenalaisia keinoja käyttäviksi tai suurta yleisöä vähätteleviksi toimijoiksi.
 
Viestejä
79
Ei Kekin johto voi tunnustaa tosiasioita, koska heillä on jo pitkään ollut eräänlainen mielenhäriö, eli oikeassa olemisen syndrooma. Jos nuo "yli-ihmiset" haluavat selvitä tuosta kuivin jaloin, pitäisi tyylin muuttua heti. En olisi uskonut noin alkeellista käytöstä. Itse en koskaan enää osta kausikorttia Kekin peleihin. Tai ehkä vähän voin antaa periksi eli sitten kun Saloranta keskittyy leipätyöhönsä ja antaa tilaa uusille ehdokkaille. Kyllä tuo yksi mies on jo osansa tehnyt. Harmi vaan että tämä episodi jää päällimmäisenä mieleen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös