Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2021

Viestejä
146
Itse mietin semmoista skenaariota että sponsorit ja sitä myöten rahat lähtee tämän kohun myötä eikä ole enää varaa maksaa jokaiselle pelaajalle. Pelataan junnuilla ja ollaan lopulta 14.
Onhan noita isompia kohujakin ollut historiassa Super seuroilla. Osalla niistä on hyvä meininki nyt MYP sarjassa.
 
Viestejä
1,949
Sami Parttimaa oli lukenut läpi oikeuden paperit.

Lukaisin Keki vs. Vihtkari keissin tuomion, niin en mitenkään näe miten keki olis voinut tuon voittaa. Lisäksi on vielä hyvin tullut esiin kekin tekopyhyys ja jeesustelu etiikasta ja taloudenhoidosta. Vuosia on tullut piikkiä Oulun suuntaan ja tuo on oman pesän tilanne.
Ja vielä lisäksi lähetään vielä tekemään toiselle vaikeaksi työllistyä jatkossa syyttämällä huumeiden käyttäjäksi.
Melko paljon menee itellä tunteisiin tämä ajojahti. Ihan semisti tarkastelisin omia prosesseja.

 
Viestejä
2
Sami Parttimaa oli lukenut läpi oikeuden paperit.

Lukaisin Keki vs. Vihtkari keissin tuomion, niin en mitenkään näe miten keki olis voinut tuon voittaa. Lisäksi on vielä hyvin tullut esiin kekin tekopyhyys ja jeesustelu etiikasta ja taloudenhoidosta. Vuosia on tullut piikkiä Oulun suuntaan ja tuo on oman pesän tilanne.
Ja vielä lisäksi lähetään vielä tekemään toiselle vaikeaksi työllistyä jatkossa syyttämällä huumeiden käyttäjäksi.
Melko paljon menee itellä tunteisiin tämä ajojahti. Ihan semisti tarkastelisin omia prosesseja.


Huippublogisti, pesäpallon "penaalin terävin kynä" tekee objektiivista analyysiä käräjäoikeuden päätöksestä? Pitäisikö odottaa tapauksen lopullista ratkaisua, joka voi olla pitkä taival.
 
Viestejä
1,664
Sami Parttimaa oli lukenut läpi oikeuden paperit.

Lukaisin Keki vs. Vihtkari keissin tuomion, niin en mitenkään näe miten keki olis voinut tuon voittaa. Lisäksi on vielä hyvin tullut esiin kekin tekopyhyys ja jeesustelu etiikasta ja taloudenhoidosta. Vuosia on tullut piikkiä Oulun suuntaan ja tuo on oman pesän tilanne.
Ja vielä lisäksi lähetään vielä tekemään toiselle vaikeaksi työllistyä jatkossa syyttämällä huumeiden käyttäjäksi.
Melko paljon menee itellä tunteisiin tämä ajojahti. Ihan semisti tarkastelisin omia prosesseja.



Niin, tuo mainitsemasi tekopyhyys ja jeesustelu on ollut kyllä kahdensuuntaista koko ajan Lipon ja Kempeleen välillä. Niinkuin nyt sun omistakin kommenteista voi huomata.
 
Viestejä
182
Samilta oli hyvä ulostulo. Asiat pitäisi pysyä asioina eikä kenenkään elämää tai uraa saisi tuhota inhottavuuksilla.
Kempeleen pitäisi rauhoittaa tilanne ja maksaa laskunsa pois ja jatkossa keskittyä pesäpalloon. Siellähän on hyvä joukkue koossa, jolta voidaan odottaa hyvää tulosta.
Jos aiemmin mainitut tiedot pitävät paikkansa, niin oikeustaisteluun on mennyt tähän mennessä 18 000 euroa. Valitus ylempään vie ehkä 10 000 euroa. Eli näillä olisi maksettu jo melkein riidan alaiset maksut.
No kuka maksaa nyt kertyvän tupla maksun (lähes 50 000 oma arvio) Ilmeisesti sponsorit tai omistajat omista kukkarosta. Katselin noita sponsoreita ja tekisi mieli kysyä heiltä, että ovatko talkoissa mukana
 
Viestejä
186
Kuka ne lähetti? En usko että Kempeleen Kiri vaan yksityishenkilö..

Pettämätön logiikka sinulla. Kempeleen Kiri ei kierrä veroja ja maksa palkkoja pimeänä, vaan yksityishenkilöt antavat ne kirjekuoret.

Nuo sähköpostittelut kertovat karusti miten tunneperäisesti tuolla toimitaan. En ymmärrä mitä tuollaisella mustamaalaamisella edes olisi voinut saavuttaa. Vaikeuttaa toisen elämää joo, mutta mitään hyötyä siitä ei näille Kekin sankareille ollut. Kuten ei noista huumesyyttelyistä oikeudessakaan kun ei liittynyt mitenkään käsiteltävään asiaan.

Omaa pahaa oloa on pitänyt päästä purkamaan. Aika riitaisen oloisia sopimuksen päätöksiä on tietääkseni aiemminkin ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
482
Surullisena seurannut tätä touhua sivusta. Amatöörimäisesti hoidettu sopimuskuviot, oikeudenkäynnistä muodostui täysi farssi ja monta muutakin hämärää kuviota on noussut esiin.

Nyt pitää nostaa kättä virheen merkiksi, myöntää että ei mennyt ihan putkeen ja kääntää katse eteenpäin. Tyhmintä mitä keki voisi tehdä olisi jatkaa riitelyä hovioikeuteen. Tapaus Vihtkari on tullut maksamaan tuplasti sen mikä alkuperäinen kiista oli plus huomattavat imagotappiot päälle. Nyt ei ole varaa ottaa yhtään enempää turpaan tässä jutussa.
 
Viestejä
8
Seuraavaksi kannattaisi Vihtkarin ottaa käsittelyyn nuo huumejuttujen heittelyt. Siinä todella selkeät ainekset kunnianloukkaukseen kun ei liittynyt mitenkään käsiteltyyn asiaan. Ei voi nostaa irtisanomisperusteita, jos väittää ettei sopimusta ole.

Mitä tekee verottaja kun selvisi, että Keki maksaa palkkoja pimeänä? Kysymyksessä kuitenkin hyvinkin merkittäviä summia kun sujautellaan kirjekuorissa.

Kovasti on managerit ja muut puuhamiehet huudelleet taloudenhoidostaan ja piikitellyt talouden kanssa sekoillutta naapuriseuraa. Mutta siellähän on itse kierretty veroja jo vuosia sitten.

Mitä seuraa kannatat?
 
Viestejä
1,822
@Taikuri lainasi kommenttiani - siis pelkkää kommenttia, mutta ei itse kirjoittanut yhtäkään kirjainta, miksi tuo postaus piti julkaista.
Itse kommentoin tuolla tavalla @MarkoMuusikko:n postausta, jolta oli tuolloin tullut vain yksi postaus eikä tähän hetkeen mennessä ole tullut enempää postauksia.
 
Viestejä
226
@Taikuri lainasi kommenttiani - siis pelkkää kommenttia, mutta ei itse kirjoittanut yhtäkään kirjainta, miksi tuo postaus piti julkaista.
Itse kommentoin tuolla tavalla @MarkoMuusikko:n postausta, jolta oli tuolloin tullut vain yksi postaus eikä tähän hetkeen mennessä ole tullut enempää postauksia.

Hienoa sisältöä pesäpallokeskusteluun
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,028

(juttu vain tilaajille)

”Minua vastaan alkoi mustamaalauskampanja. Tekisi mieli sanoa, että en yllättynyt, mutta kyllä minä yllätyin. Putosin polvilleni”, Vihtkari sanoo.

”Asiat kääntyivät päälaelleen. Minä haastoin seuran oikeuteen, mutta tuntuikin, että olin itse syytetyn penkillä. Olin niin rikki syytöksistä, mutta onneksi sain myös paljon tukea.”

”Tuli aika vainoharhainen olo.”

Mustamaalamiseksi asiat menivät hänen mielestään viimeistään siinä vaiheessa, kun jo ennen oikeuskäsittelyä syytöksistä lähetettiin sähköposteja muun muassa hänen työnantajalleen ammattiopisto Luoviin.

Siellä Vihtkari on työskennellyt luonto- ja ympäristöalaa opiskelevien erityisnuorten ohjaajana yli kymmenen vuotta.

Sähköposteja tuli myös Poriin, jossa Vihtkari oli aloittanut Pesäkarhujen B-tyttöjen ja ykköspesisjoukkueen valmentajana ja pelinjohtajana.

Vihtkarin mukaan sähköpostit oli lähetetty tekaistuilta Gmail-tileiltä. Satakunnan Kansa on nähnyt kyseiset viestit.
 
Viestejä
366
Nyt on kuitenkin hyvä muistaa, että seura ei välttämättä ja todennäköisestikään ole noita viestejä lähettänyt, vaan joku tai jotkut yksityishenkilöt. Seura kylläkin ala-arvoisesti hyödynsi tuollaista tietoa ja epäilyjä toivottamassa oikeustaistelussaan. KeKi:ä seurana ei siis pidä suoraan syyttää noista sähköposteista, vaikka niiden lähettäjällä KeKi kytköksiä olisikin.
Jonkinlaista kasvojenpesua organisaatiossa olisi tämän Vihtkari jutun jälkeen tarve tehdä, jotta luottamus järjelliseen ja luotettavaan toimintaan jatkossakin voisi säilyä. Käytännössä siis henkilövaihdoksia tässä kaipailisin.
 
Viestejä
732
Nyt on kuitenkin hyvä muistaa, että seura ei välttämättä ja todennäköisestikään ole noita viestejä lähettänyt, vaan joku tai jotkut yksityishenkilöt.

Erittäin suurella todennäköisyydellä kuitenkin seurassa toimivat henkilöt. Gmailista saa onneksi helposti poimittua lähettäjän IP-osoitteen, ellei ole oltu tarpeeksi fiksuja käyttämään VPN-yhteyttä (ja jotenkin uskon, että nämä idiootit eivät ole näin fiksuja). Toivottavasti Vihtkari nyt lopulta päättää näistä tehdä rikosilmoituksen.
 
Viestejä
2,807
Erittäin suurella todennäköisyydellä kuitenkin seurassa toimivat henkilöt. Gmailista saa onneksi helposti poimittua lähettäjän IP-osoitteen, ellei ole oltu tarpeeksi fiksuja käyttämään VPN-yhteyttä (ja jotenkin uskon, että nämä idiootit eivät ole näin fiksuja). Toivottavasti Vihtkari nyt lopulta päättää näistä tehdä rikosilmoituksen.

Tuon jutun perusteella myös Vihtkarin lääkelistoja (väitettyjä?) on jaettu sähköposteissa. Vihtkari ei ainakaan nyt ollut kovin halukas nostamaan kunnianloukkausjuttua, tällä hetkellä hänellä oli halu päästä elämässä eteenpäin. Kunnianloukkausasiaa pohditaan vielä kuitenkin asianajajan kanssa.
 
Viestejä
958
Tuon jutun perusteella myös Vihtkarin lääkelistoja (väitettyjä?) on jaettu sähköposteissa. Vihtkari ei ainakaan nyt ollut kovin halukas nostamaan kunnianloukkausjuttua, tällä hetkellä hänellä oli halu päästä elämässä eteenpäin. Kunnianloukkausasiaa pohditaan vielä kuitenkin asianajajan kanssa.
Jos kunnianloukkaus liittyy niihin nimettömiin sähköposteihin niin eikö ensin pitäisi tehdä rikosilmoitus jonka jälkeen poliisi yrittäisi selvittää sähköpostien lähettäjän?
Oma arveluni on että olipa mailien lähettäjä kuka hyvänsä niin ne on lähetetty "kirjaston koneelta" tms.
 
Viestejä
96

(juttu vain tilaajille)

EI varmaankaa @Ylläpito salli tuon jutun koko-pasteemista esim kuvana tänne?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös