Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2020

Viestejä
3,179
Lipon johto ilmoitti yksiselitteisesti KeKin peruneen harjoituspelin Lippoa vastaan, Lippo myös ilmoitti, että he eivät kommentoi perumisen syytä. Pallo on nyt KeKillä, mikä aiheutti ottelun perumisen?
Toistetaan vielä tuo huomiotta jäänyt alkuosa viestistä, vaikka loppuosa herätti yllättäen enemmän negaa. "Managerihan kertoo taustat, jos hän katsoo tarpeelliseksi. Mitään velvollisuutta siihen ei ole."
 
Viestejä
956
Toistetaan vielä tuo huomiotta jäänyt alkuosa viestistä, vaikka loppuosa herätti yllättäen enemmän negaa. "Managerihan kertoo taustat, jos hän katsoo tarpeelliseksi. Mitään velvollisuutta siihen ei ole."
Taisit itsekin tajuta ettei siinä loppuosassa ollut mitään järkeä.
Viestin alkuosasi olisi uskottavampi jos olisit käynyt sanomassa saman asian Lipon ketjussa kun bannatut trollikeskustelijat vaativat vastauksia Lähteenmäeltä. Sen sijaan että kävit päivittelemässä Lipon lipun hintoja.
 
Viestejä
100
Toistetaan vielä tuo huomiotta jäänyt alkuosa viestistä, vaikka loppuosa herätti yllättäen enemmän negaa. "Managerihan kertoo taustat, jos hän katsoo tarpeelliseksi. Mitään velvollisuutta siihen ei ole."

Ei tarvitse ei. Pääasia kuitenkin, että uusi vastustaja löytyi nopealla aikataululla ja joukkue saa tärkeitä harjoituspelejä ennen kauden alkua.
 
Viestejä
2,807
Ei tarvitse ei. Pääasia kuitenkin, että uusi vastustaja löytyi nopealla aikataululla ja joukkue saa tärkeitä harjoituspelejä ennen kauden alkua.
Managerihan voisi jatkaa toukokuussa aloitettua linjaa, negatiivisista asioista on monesti järkevämpää kertoa itse.

"Sami Saloranta
@hozaa10
·
19. toukok.
Tässä olen joutunut pelastuslautalle.Mutta Kempeleen Kiriä ei ole vielä pelastettu.En aio olla se eka, joka hyppää uppoamaan pyrkivästä laivasta.Jokunen on lähtenyt.Joillakin on omat syyt.Mulla ei ole vaihtoehtoa. Loppuun asti tämän kriisin aion olla mukana. #pesis #nastajengi"
 
Viestejä
100
Managerihan voisi jatkaa toukokuussa aloitettua linjaa, negatiivisista asioista on monesti järkevämpää kertoa itse.

"Sami Saloranta
@hozaa10
·
19. toukok.
Tässä olen joutunut pelastuslautalle.Mutta Kempeleen Kiriä ei ole vielä pelastettu.En aio olla se eka, joka hyppää uppoamaan pyrkivästä laivasta.Jokunen on lähtenyt.Joillakin on omat syyt.Mulla ei ole vaihtoehtoa. Loppuun asti tämän kriisin aion olla mukana. #pesis #nastajengi"

Niin vaikka KeKi onkin taloudellisesti vakaa seura niin korona aiheuttaa myös siellä ongelmia. Kaikki ei ole valmiita leikkaamaan omia palkkioitaan. Suurella sydämmellä Saloranta tekee työtään seuran eteen ja hänestä voisi moni muu seurajohtaja ottaa mallia.
 
Viestejä
956
Niin vaikka KeKi onkin taloudellisesti vakaa seura niin korona aiheuttaa myös siellä ongelmia. Kaikki ei ole valmiita leikkaamaan omia palkkioitaan. Suurella sydämmellä Saloranta tekee työtään seuran eteen ja hänestä voisi moni muu seurajohtaja ottaa mallia.
Pitäisi ottaa mallia kaverista joka sopii asioita mutta sitten peruu niitä yksipuolisella ilmoituksella? Ja fanipoikansa vielä uskovat että syy on vastustajassa.
Tästä lähtien aina siihen asti kun Saloranta antaa asiasta jonkun ymmärrettävän selityksen, minua ei näy KeKin kotipeleissä. Paljon on tullut käytyä, korvaan asian täyttämällä muodostunutta tyhjää tilaa seuraamalla jatkossa PattU:n kotipelejä.
 
Viestejä
3,179
Pitäisi ottaa mallia kaverista joka sopii asioita mutta sitten peruu niitä yksipuolisella ilmoituksella? Ja fanipoikansa vielä uskovat että syy on vastustajassa.
Tästä lähtien aina siihen asti kun Saloranta antaa asiasta jonkun ymmärrettävän selityksen, minua ei näy KeKin kotipeleissä. Paljon on tullut käytyä, korvaan asian täyttämällä muodostunutta tyhjää tilaa seuraamalla jatkossa PattU:n kotipelejä.
Tämähän on vähän kuin pressan vaaleissa. Kun näyttää, ettei pärjää kisassa, on tapana vetäytyä toisen ehdokkaan taakse ilmoittamalla "annan ääneni Penalle (PattUlle)". Tällä tietenkin toivoo saavansa kannattajansa seuraamaan lampaina omaa esimerkkiään ja tekevänsä hallaa toiselle (tässä tapauksessa siis KeKille), siis ajattelee että on jotenkin valovoimainen mielipiteissään ja ihmiset seuraisivat esimerkkiä. Onkohan tässä tapauksessa niitä seuraajia? No ehkä kaksi tykkääjää, joista toinen tuskin käy muutenkaan KeKin peleissä.
 
Viestejä
956
Tämähän on vähän kuin pressan vaaleissa. Kun näyttää, ettei pärjää kisassa, on tapana vetäytyä toisen ehdokkaan taakse ilmoittamalla "annan ääneni Penalle (PattUlle)". Tällä tietenkin toivoo saavansa kannattajansa seuraamaan lampaina omaa esimerkkiään ja tekevänsä hallaa toiselle (tässä tapauksessa siis KeKille), siis ajattelee että on jotenkin valovoimainen mielipiteissään ja ihmiset seuraisivat esimerkkiä. Onkohan tässä tapauksessa niitä seuraajia? No ehkä kaksi tykkääjää, joista toinen tuskin käy muutenkaan KeKin peleissä.
Tämä on keskustelupalsta jossa käydään aiheeseen liittyvää keskustelua. Joku varmaan kuvittelee toimivansa mielipidevaikuttajana ja joku toinen taas luulee toisen keskustelijan luulevan olevansa mielipidevaikuttaja. En minä tiedä.

Itse ajattelen lajia sinänsä ja että se pysyisi elinvoimaisena niin meidän talousalueellamme kuin valtakunnallisestikin. Kiinnostavuustekijä kasvaa kun on jonkinlaista vastakkainasettelua (vähän kuten Suomi-Ruotsi matseissa ja tämä pointti on ihan kivasti ollut havaittavissa joukkueiden välisissä kohtaamisissa) mutta tästä huolimatta yhteistyöhön on kyettävä, aivan kuten Suomi ja Ruotsikin kykenevät. Jos noista osapuolista jompikumpi alkaa perumaan matseja niin kyllä minä teen kysymyksen että miksi näin?

Meillä on täällä monta seuraa jotka pelaajille näkyvät myös mahdollisuuksina, moni tämänhetkisistäkin pelaajista on pelannut useammassa alueen seuroista, seurojen voimasuhteet vaihtelevat eri vuosina ja pelaaja joka ei ehkä mahdu siihen alueen ykkösseuraan voi saada paikan jostakin toisesta seurasta. Ja hyvä niin. Asiatasolla ihmisten ja seurojen tulee kyetä yhteistyöhön joka tarkoittaa esim sitä että joukkueet voivat kohdata toisensa harjoituspeleissä.

Nythän täällä foorumilla kukin meistä esittelee omaa suosikiteoriaansa siitä miksi ottelu peruttiin. Jota ainakin minä odotin innolla, jollekin toiselle taas kelpaa ottelu jotakin toista joukkuetta vastaan. Miksi ottelu peruttiin, syytä siihen ei tiedä meistä kukaan koska sitä ei ole ilmoitettu. On myös esitetty näkemystä että seurajohdon ei tarvitse ilmoittaa perumisen syytä, pelkkä perumisilmoitus riittää. Näin varmasti monen kohdalla onkin ja en minä näe tässä näkökohdassa mitään virheellistä. Minulle se ei kuitenkaan riitä ja jos minun mielipiteeni jotakin häiritsee niin minkäs minä sille voin. Pidän täysin mahdollisena että ottelun perumisen syy on täysin ymmärrettävä mutta vaikea tietää tarkemmin kun syytä ei ole kerrottu.
 
Viestejä
2,807
KeKin manageri kertoo mielellään uusista sponsoreista, uusista sopimuksista jne. Vastoinkäymiset kuuluvat ihan normaaliin elämään, myös pesäpalloon. Mielellään sitä kuulisi totuuden KeKi-Lippo ottelun äkillisen perumisen syistä, tapaus Vihtkari kaipaa valaisua, pelaajien sopimustilanne, seuran kokonaisvelkasaldo halleineen ja pesäpallokatsoimoineen...eikai se totuuden kertominen tilannetta pahenna?
 
Viestejä
139
KeKin manageri kertoo mielellään uusista sponsoreista, uusista sopimuksista jne. Vastoinkäymiset kuuluvat ihan normaaliin elämään, myös pesäpalloon. Mielellään sitä kuulisi totuuden KeKi-Lippo ottelun äkillisen perumisen syistä, tapaus Vihtkari kaipaa valaisua, pelaajien sopimustilanne, seuran kokonaisvelkasaldo halleineen ja pesäpallokatsoimoineen...eikai se totuuden kertominen tilannetta pahenna?

Kaikkia meitä harmittaa kaksoisottelun peruuntuminen ja haluaisimme tietää tälle syyn. Syyn spekulointi on tosiaan hyödytöntä, koska KeKi ei kommentoi ja Lippo kertoi ainoastaan KeKi:n olleen peruutuksen takana. Ehkä vaikenemiselle on kuitenkin ihan hyvä syy. Onneksi molemmille joukkueille löytyi nopealla aikataululla uusi tasokas vastustaja. Taloudellisesti molemmille puolille olisi tietenkin kannattavinta ruokkia nykyistä positiivista jännitettä, mikä joukkueiden välisissä kohtaamisissa on viime vuosina ollut nähtävissä. Nyt mentiin iso askel väärän suuntaan - syystä tai toisesta.

Manageri on kertonut kuitenkin avoimesti pelaajien sopimustilanteesta ja koronan aiheuttamista haasteista. Eikös hän julkaissut jopa kuvan jossain sosiaalisessa mediassa huterine lauttoineen, jossa puhui asiasta? Seuran kokonaisvelkoja en ole huomannut muidenkaan seurojen ilmoittaneen. Joku seura on näin saattanut tehdäkin.
 
Viestejä
39
Onko muuten kerrottu Marko Pelkosen tilanteesta? Yritin selata KeKin somea vaan ei sattunut silmään onko Pele mukana vai ei.
 
Viestejä
1,945
Onko muuten kerrottu Marko Pelkosen tilanteesta? Yritin selata KeKin somea vaan ei sattunut silmään onko Pele mukana vai ei.
KeKi tiedotti 20.5, jotta Marko Pelkosen ja Aki Hanhelan kanssa on sovittu, että joukkueessa mukanaolo selviää toukokuun aikana, mutta eipä ole tosiaan kuulunut mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
100
Pitäisi ottaa mallia kaverista joka sopii asioita mutta sitten peruu niitä yksipuolisella ilmoituksella? Ja fanipoikansa vielä uskovat että syy on vastustajassa.
Tästä lähtien aina siihen asti kun Saloranta antaa asiasta jonkun ymmärrettävän selityksen, minua ei näy KeKin kotipeleissä. Paljon on tullut käytyä, korvaan asian täyttämällä muodostunutta tyhjää tilaa seuraamalla jatkossa PattU:n kotipelejä.

Ihme kiukuttelua. Jokainenhan saa uskoa mitä lystää mutta lopullisen totuuden tietää vain Saloranta ja Lähteenmäki. Jos syy perumiselle on jotenkin arkinen niin luulenpa, että Salorantakin olisi oman kannanoton julkaissut. Joku nettitrolli tuossa aiemmin kirjoitti, että KeKi jollain tavalla pelkäisi Lippoa. Pelkää niin paljon, että jättäisi välistä mahdolliset rahalliset tuotot? Tuskinpa. Eiköhän Kempeleessäkin tiedetä näiden paikallispelien arvo ja näkyvyys meidänkin lajille.
 
Viestejä
956
Ihme kiukuttelua. Jokainenhan saa uskoa mitä lystää mutta lopullisen totuuden tietää vain Saloranta ja Lähteenmäki. Jos syy perumiselle on jotenkin arkinen niin luulenpa, että Salorantakin olisi oman kannanoton julkaissut. Joku nettitrolli tuossa aiemmin kirjoitti, että KeKi jollain tavalla pelkäisi Lippoa. Pelkää niin paljon, että jättäisi välistä mahdolliset rahalliset tuotot? Tuskinpa. Eiköhän Kempeleessäkin tiedetä näiden paikallispelien arvo ja näkyvyys meidänkin lajille.
Mikäs tuossa on kiukuttelua?
Eikös eräs toinen nettitrolli heittänyt ilmaan ajatuksen siitä että ottelu oli syytäkin perua etteivät joukkueiden innokkaimmat kannattajat ole kiinni toistensa raiveleissa. Kuulostaa siltä että jotakin pitää yrittää kun järkevää syytä ei ole.
Minä en ole ilmoittatunut yhdenkään foorumhuhun kannattajaksi ja onhan ne turhia, tästä lienemme samaa mieltä. Mutta mitenpäs vältyt arveluilta kun varsinaista syytä ei kerrota.
 
Viestejä
3,179
Mikäs tuossa on kiukuttelua?
Eikös eräs toinen nettitrolli heittänyt ilmaan ajatuksen siitä että ottelu oli syytäkin perua etteivät joukkueiden innokkaimmat kannattajat ole kiinni toistensa raiveleissa. Kuulostaa siltä että jotakin pitää yrittää kun järkevää syytä ei ole.
Minä en ole ilmoittatunut yhdenkään foorumhuhun kannattajaksi ja onhan ne turhia, tästä lienemme samaa mieltä. Mutta mitenpäs vältyt arveluilta kun varsinaista syytä ei kerrota.
En ole nettitrolli. Zalalta pelkkää huhupuhetta.
 
Viestejä
100
Mikäs tuossa on kiukuttelua?
Eikös eräs toinen nettitrolli heittänyt ilmaan ajatuksen siitä että ottelu oli syytäkin perua etteivät joukkueiden innokkaimmat kannattajat ole kiinni toistensa raiveleissa. Kuulostaa siltä että jotakin pitää yrittää kun järkevää syytä ei ole.
Minä en ole ilmoittatunut yhdenkään foorumhuhun kannattajaksi ja onhan ne turhia, tästä lienemme samaa mieltä. Mutta mitenpäs vältyt arveluilta kun varsinaista syytä ei kerrota.

No kyllä minusta tuo vaikuttaa kiukuttelulta, kun aletaan boikotoimaan seuraa sen takia, koska ei kerrota syytä harjoituspelien perumiseen. Jokainenhan toki tekee omat päätöksensä ja kaikkia ei voi ikinä miellyttää. Mutta nyt sun jutuista jää semmonen kuva, että Keki ja Saloranta olisi ikäänkuin vain kettuillakseen Lipolle peruneet pelit. Tähän en usko sitten millään ja kuullostaisi muutenkin oudolta ratkaisulta ottaen huomioon sen kuinka suosittuja takavuosina nuo paikallispelit on ollu. Olisihan Lähteenmäki myös voinut avata tiedotteessaan niitä syitä mutta eipä avannut. Laitettiin vain koko homma KeKin piikkiin vaikka tähän asti on ajoittain avoimesti kertonut seuran asioita. Vai väittääkö ettei tiedä syytä?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös