Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2019

Viestejä
2,808
"Näemme, että joukkueellamme on mahdollista pärjätä, niin ei haluttu päästää lipumaan käsistä tilaisuutta. Nyt vielä polkaistaan kaasua ja viimeistään 2021 on tarkoitus pelata välierissä. Tulemme hakemaan myös kauden 2021 Itä-Länsi-tapahtumaa Kempeleeseen, manageri Saloranta kertoo".

Jatkosopimukset vuoteen 2021 asti:
Aki Hanhela, Joona Suni, Jani Lassila, Heikki Savikoski, Juhani Ojala, Onni Määttä ja Matti Korhonen.

Sopimukset vuoteen 2020 asti:
Pekka Hepokangas, Markus Keski-Petäjä, Valtteri Kleemola, Jonne Luhtavaara, Ossi Meriläinen, Marko Pelkonen ja Aleksi Hautala.

Taitaa olla manageri logon edessä, pitkät sopimukset loppukauden kyntäneelle joukkueelle, managerin mielestä vielä kehityskelpoiselle. Uskon kuitenkin KeKin säilyttävän sarjapaikan, olen tietenkin joskus ollut väärässäkin.

Kempeleen Kiri - KeKille paksu nippu pitkiä jatkosopimuksia
 

Diletantit

Pulliainen teki minkä voi. Hauskuuttaa toki meitä asiaan vihkiytyineitä, kun amatöörit huutelee.
 

hoopo26

Teki minkä voi.. valmisti tärkeään otteluun joukkueen hyvin? todella munaton esitys kekiltä eilen.
 
Viestejä
366
Jos nyt oikeasti kävisi niin, että KeKi tippuu ykköseen, niin eiköhän nuo Pelkonen ja Korhonen etc. vapautuisi Lipon käyttöön, jos sinne huolittaisiin. Sitten tarjoutuisi tilaisuus rakentaa omien juniorien varaan pitkäjänteisesti hyvää ykköspesistä pelaava joukkue, joka silloin tällöin nousukarsinnoissa haastaisi superin joukkueita.
 
Viestejä
2
Pulliainen ei ollut ainakaan itse kovin henkisesti valmis eilisessä pelissä. Oli huutanut viattomalle katsojalle eilen takaisin "Hei Läski hiljaa!!!".. Mielestäni todella lapsellista käyttäytymistä pelinjohtajalta ja kertoo siitä, ettei focus ole asian ytimessä..
 

Kala Mikko

Kempele säilyttää satavarmasti sarjapaikkansa. Hamina täysin siipirikkoinen, ja Ulvilan & Puijon taso ei riitä ikipäivänä. Pari ylimääräistä kotimatsia tekee nannaa taloudelle, ja pelaajatkin voivat päättää hyvin mielin kauden.
 
Viestejä
4,119
Pulliainen ei ollut ainakaan itse kovin henkisesti valmis eilisessä pelissä. Oli huutanut viattomalle katsojalle eilen takaisin "Hei Läski hiljaa!!!".. Mielestäni todella lapsellista käyttäytymistä pelinjohtajalta ja kertoo siitä, ettei focus ole asian ytimessä..

Taisin Pulliaisen herrasmiesotteista jo aiemmin mielipiteeni sanoa HP-uran perusteella, enkä ole yhtään yllättynyt :D
Turha mesoaja koko mies.
 
Viestejä
366
Pulliainen on nyt nähty ja sateentekijäksi hänestä ei ollut. Mistä löytyisi pätevä pelinjohtaja näille lakeuksille? Minkälainen tyyppi tuolle rosterille olisi sopivin?
 
Viestejä
1,949
Kempele säilyttää satavarmasti sarjapaikkansa. Hamina täysin siipirikkoinen, ja Ulvilan & Puijon taso ei riitä ikipäivänä. Pari ylimääräistä kotimatsia tekee nannaa taloudelle, ja pelaajatkin voivat päättää hyvin mielin kauden.
Säilyttää joo, mutta siellä oli kuuleman mukaan jo varailtu lomamatkoja, joita sitten ilmeisesti joudutaan nyt perumaan kauden jatkuessa syyskuun puolelle.
 
Viestejä
209
Pulliainen on nyt nähty ja sateentekijäksi hänestä ei ollut. Mistä löytyisi pätevä pelinjohtaja näille lakeuksille? Minkälainen tyyppi tuolle rosterille olisi sopivin?
Siitäkö tämä homma olikin kiinni ne eihän sitten ole mitään hätää. Katsoin viimeisen Kekin ottelun kyllä häviön arkkitehtina oli pelaajat suurelta osin itse jos kohtitulevia palloja ei saada kiinni ja kuinka hyvin jokerit onnistuivat tilannetta nimittäin oli. Siitä huolimatta uskon vahvasti että Keki pelaa ensivuonnakin superia kyllä ykkösen karsijoiden taso on niin paljon heikompi. Pulliaisella oli mielestäni tosi vähän aikaa muuttaa suunta kun itseluottamus oli ollut jo pitkän aikaa ennen Pulliaista kadoksissa.
 
Viestejä
117
Pulliainen ei ollut ainakaan itse kovin henkisesti valmis eilisessä pelissä. Oli huutanut viattomalle katsojalle eilen takaisin "Hei Läski hiljaa!!!".. Mielestäni todella lapsellista käyttäytymistä pelinjohtajalta ja kertoo siitä, ettei focus ole asian ytimessä..

Pulliainen on ihan managerin oloinen! Samasta puusta tipahtanut tyyppi.
 

Keki

Uskon Kekin selvittävän karsinnat helposti, kunhan vain saadaan J. Luhtavaaralta räpylä pois kädestä. Paljon huonommin ei voi enää suoriutua. Lahjoitti käytännössä koko pelin eilen Kossulle. Luulisin E-M. Karppisen Simosta pärjäävän vähintäänkin yhtä hyvin, varsinkin nyt kun on Ykköspesis joukkue vastassa. Kuten jo yllä mainittiin, ei Pulliaisella ole paljoa tehtävissä, jos tuon tason kaveri on räpylässä.
 
Viestejä
217
Mä en kyllä löisi rahojani KeKin puolesta, jos vastaan tulee Ulvila. Siellä on pomppukone Pulkkinen sekä Kulmala, Jokela yms.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös