Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2019

Viestejä
1,290
Kuten kilpailumääräyksissä lukee, tasapisteissä jää aina viimeiseksi edustuskelvotonta pelaajaa käyttänyt joukkue. Sana "aina" ohittaa muut vertailutavat.
 
Viestejä
221
Varmistin asian juuri liitosta ja se on juuri niin kuin ymmärsinkin, Kossun on voitettava 2-0. Tasapisteissä Kempele on voittaja.
 
Viestejä
366
Olisikohan Observer näin innoissaan asiasta, jos tämä koskisi vaikka KoU ja AA:n keskinäistä peliä? Spekulointi tuloksilla jne. on aina mukavaa, mutta tässä on nyt paljon tunnetta mukana.
 
Viestejä
221
Höpö, höpö... Laitatko liiton viestin nähtäväksi?
Voisin kyllä laittaakin pelin jälkeen ihan piruuttani niin näkee muutkin millainen änkyttäjä olet, hyvä kun selvisi tämäkin niin menee tuo asiantuntemattomuutesi kaikille tietoon!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,807
Minä kiitän jo etukäteen liiton viestin lähettämisestä tälle palstalle. Mikäli olen tehnyt väärän tulkinnan säännöistä niin sillä viestillähän sen voi todistaa. Asia on näin yksinkertainen.
 
Viestejä
2,807
Kossulla on tiukka paikka joka tapauksessa, KeKille ei voi antaa jaksovoittoa, oli sääntötulkinta mikä tahansa.
 
Viestejä
2,807
Tuon Pyysalon viestin perusteella heidän sääntötulkintansa on erilainen kuin minun. Olen minä joskus ennenkin erehtynyt, en muista vaan milloin. Toivotaan että peli ei pääty Kossun voittoon 1-0, jolloin ei tarvitse tuon tulkinnan pitävyyttä alkaa tosissaan juridisesti testaamaan.
 

Pallo muuntajalle

Saako tästä lyödä jossain vetoa. Muutaman euron voisin laittaa Pyysalolle - kunhan kerroin on mitä tahansa >1 😂
 

Dementianos

Observer totesi: "Olen minä joskus ennenkin erehtynyt, en muista vaan milloin."

Lyhkänen on muisti observer-paralla. Reilu vuosi sitten ja siitä tasaiseen tahtiin observer oli jatkuvasti sitä mieltä että lipolla menee hyvin ja kaikki on ok, vähintäinkin vallan mainiosti. Kaikkien muiden mielipiteet oli märinää. Seuraan oli tulossa rahaa ovista ja ikkunoista, sponsseja odotti kilvan pääsyä antamaan rahaa seuralle, kausilippuja oli myyty pikkusta vaille miljoona. Kuinkas sitten kävikään, lippo konkkaan toista kertaa.
Sori, tää ei varmaankaan kuulus tänne vaan varmaankin tuonne konkkaporukan listalle...
 
Viestejä
995
Vanha kunnon koppinäppi ja siihen päälle kekimäiset itkupotkuraivarit.
 
Viestejä
995
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös