Supervuoro Verkkolehti »

Kausi 2020

Viestejä
4,360
Niin nuohan näkis pelaajakorteista, mutta mulla ainaki menee koko selain jumiin kun avaa sen pesiksen maaliman...
Kaikilla härveleillä ja sovelluksilla sama. Mites muilla?
Mut kivempihän näist onkin jutella ilman googlea ja muita apulaitteita.... :)

Vähän tahtoo olla hidas ja epäselvä muutenkin.
 
Viestejä
732
Pesiksen maailma on koodattu 90-luvun tyyliin ja sen kyllä huomaa. Oon yrittänyt selvittää että mistä data poimitaan jotta voisin itse tehdä paremman, mutta en ole onnistunut. Sivulla ei myöskään ole yhteystietoja että voisi kysellä että kiinnostaisiko tehdä tuo paremmin.
 
Viestejä
1,291
Urheilun klikkiotsikko ei ole nykyään kelvollinen ilman asiaan ehkä täysin liittymätöntä täkyhenkilöä. Esimerkiksi Teemu Selänteen lajissa on "Patrik Laineen Winnipeg" tai Jari Litmasen lajissa "Teemu Pukin Norwich".

Mitä seuroja siis Superpesiksessä pelaa? Ainakin:

Toni Kohosen Kouvola
Roope Korhosen Sotkamo
Juha Puhtimäen Joensuu
Topi Kososen Pattijoki
Juha Korhosen Hyvinkää

Ehkäpä myös:

Janne Mäkelän Vimpeli
Tuomas Jussilan Imatra
Juha Niemen Tampere
Jukkiksen vai Puputin Seinäjoki?
 

LBC

Viestejä
3,627
Niin nuohan näkis pelaajakorteista, mutta mulla ainaki menee koko selain jumiin kun avaa sen pesiksen maaliman...

No ei mee Windowsilla + Chromella tai Firefoxilla ainakaan jumiin, Mutta hidas on. Mulla oli toiveita, että tämä avoin puoli olisi saanut uuden sivuston myös, mutta ei...

olen huomannut, että gogeltamalla "etunimi sukunimi" "pesiksen maailma", saa linkin ( ei ehkä ekana tyrkylle) joka johtaa suoraan halutun pelaajan tiastoihin.

Jos sivustoilla haluaa hakea pelaajaa, pitää malttaa, että hakulista alkaa näyttä nimiä, sen jälkeen taas saa helpommin sukunimien ensimmäisillä kirjaimilla haun oikeille hoodeille. Mutta on kyllä vanhakantainen härpäke. Toivottavasti uudistuu joskus.

Toisaalta en oo ikinä selvittänyt, mikä on joukkuelajien pelaajien tietosuoja... heistähän on lajiin katsomatta hitokseen tietoja julkisilla sivustoilla.
 
Viestejä
3,478
Harri Bromanin JoMa
Vesa Keskisen APV? 🙂

Tuonne edelliseen postaukseen liittyen... ;)

Juu, ei nyt ehkä täysin jumiin, chromella mäkin olen yrittäny ja Elisan turvaselaimel sun muuta. Hitaampi kuin iha helvetin hidas!
 
Viestejä
11,782
Mulla on käsitys, että Pesiksenmaailma on vapaaehtoisprojekti, eikä mikään liiton himmeli, mut voin olla tässäkin väärässä. Ynnä että se lukisi samaa rajapintaa kuin pesistulokst.fi.
 

LBC

Viestejä
3,627
Mulla on käsitys, että Pesiksenmaailma on vapaaehtoisprojekti, eikä mikään liiton himmeli, mut voin olla tässäkin väärässä. Ynnä että se lukisi samaa rajapintaa kuin pesistulokst.fi.

Voisi sanoa, että valitettavasti näin on. Eihän tuossa vikaa ole, mutta olisi paljon paljon tilastoitavaa pesiksestä. Tai näytettävää julkisella puolella, vaikka sitten muutaman kk viiveellä, jos ajatellaan, että joukkueet voisi hyödyntää viimeisiä Titanian - ja mikä se kilpaileva olikaan - tietoja omiin tarkoituksiin.
 
Viestejä
602
Kun nämä 17 yhden kasvatin seuraa on onnellisesti selvitetty, voikin siirtyä "kahden kasvatin" seuroihin. Näitä onkin mukavasti vain kuusi kappaletta. Siis pari nimeä kuhunkin seuraan, tällä kaudella pelanneita.
Jyväskylän Kiri
Vetelin Pesis
Haapajärven Pesis-Kiilat
Muhoksen Pallo-Salamat
Vihdin Pallo
Puurtilan Kisa-Pojat
 
Viestejä
3,478
Nyt on vaikee...

Vihdin Pallon naapurista tulee Rytkönen...
Mutta ViPan kasvatti oli Tahkos vissiin joku?
Hokkane?

Extrakysymys tähän vielä:
Kuka hyvin todennäköisesti ainut pelaaja superista, kun puhuu toisena äidinkielenään Venäjää? :)
 
Viestejä
77
Nyt on vaikee...

Vihdin Pallon naapurista tulee Rytkönen...
Mutta ViPan kasvatti oli Tahkos vissiin joku?
Hokkane?

Extrakysymys tähän vielä:
Kuka hyvin todennäköisesti ainut pelaaja superista, kun puhuu toisena äidinkielenään Venäjää? :)
K Malikine
 
Viestejä
295
Jyväskylän Kiri: Aku Kettunen Kimmo Carlson
Vetelin Pesis: Olli Heikkala Ville Takala
Haapajärven Pesä-Kiilat: Niilo Piiponniemi Petrus Puputti
Vihdin Pallo: Iiro Kuosa Riku Hokkanen
 
Viestejä
1,822
Pesiksen maailma on koodattu 90-luvun tyyliin ja sen kyllä huomaa. Oon yrittänyt selvittää että mistä data poimitaan jotta voisin itse tehdä paremman, mutta en ole onnistunut. Sivulla ei myöskään ole yhteystietoja että voisi kysellä että kiinnostaisiko tehdä tuo paremmin.
Kannattaa kysyä Mikko Pirhoselta. Ymmärtääkseni hän on ollut mukana perustamassa PesiksenMaailman sivustoa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3,478
Olisiko Sami Partanen - siis vastaan Sami Partanen. :unsure:

Siis tämä Venäjää toisena äidinkielenään puhuva?
Tuli jo tuolla ylhäällä, Kristian Malikine.

Partasella muuten tosiaan joku vuos sitte oli se nimi venäläisin aakkosin paidas, mut ei taida silti olla äidinkieli... :)
 
Viestejä
4,360
Miksi nämä viikonloppupelitkin alkaa pääsääntöisesti vasta kello 17. Herran jestas Vimpelissäkin vasta 16. Vaikka ennenhän siellä aloitettiin aina kello 13. Kuten Sotkamossakin, vai oliko siellä 14.

Naisissa sama, harmillista. Olisi niin mukava katsella sunnuntain ratoksi pitkin päivää otteluita.

Valioliigassahan tuota tehdään lauantain kierroksilla :mad:
 
Viestejä
602
Muhoskin selvitetty. Leevi Lehdon myötä saatiin yksi uusi "yhden kasvatetun" seura parrasvaloihin: Riihimäen Pallonlyöjät. Leevin isä on maineikas lyöjätykki Mikko Lehto, joka näyttää nyt olevan suomensarjan Järvenpään pelinjohtaja.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös