Supervuoro Verkkolehti »

Kausi 2019

Viestejä
281
Tämä on minun mielipiteeni ja varmaan on taas vastakkaisiakin. Ei siis kannata vetää hernettä nenään.
Näkemyksesi on yhtä arvokas kuin muidenkin. En minä ainakaan hernettä vetänyt nenään, mutta tuohon valheeseen oli alunperin pakko tarttua, että kaikki olisivat tyytyväisiä Virkiän häviöön. Totta kai silti saat olla pitämättä jostakin asiasta.
 

Ideaa?

Tuohon sitä ei pitäisi missään nimessä mennä vaan kääntää kelloja juuri toiseen suuntaan ja mieluummin kaksi napsua.

Mutta eihän se käy päinsä koska on niin saatana kivaa kun kello 14 tulee jo pimeätä talvella.

Kun runkosarjoja on venytetty, niin jos vaikka parittomat vuodet pelkkää runkosarjaa touko-elokuu ja parillisina jatkuu juhannukseen asti siitä, mihin ed. kesänä jäi ja pudotuspelit paras 7 tai jopa 9 käyntiin mittumaarilta. On mitalistit tiedossa valoisaan aikaan, eikä välttämättä tarvitse kertaakaan aloittaa arkena klo 17! Ja vain hyvät pelaa heinäkuussa. Lisäksi jää kaudellakin aikaa harjoitteluun ja lepoon.
 

Ideapark

Kun runkosarjoja on venytetty, niin jos vaikka parittomat vuodet pelkkää runkosarjaa touko-elokuu ja parillisina jatkuu juhannukseen asti siitä, mihin ed. kesänä jäi ja pudotuspelit paras 7 tai jopa 9 käyntiin mittumaarilta. On mitalistit tiedossa valoisaan aikaan, eikä välttämättä tarvitse kertaakaan aloittaa arkena klo 17! Ja vain hyvät pelaa heinäkuussa. Lisäksi jää kaudellakin aikaa harjoitteluun ja lepoon.

Kaikella kunnioituksella, eiköhän tuosta älynväläyksestä ole paikallaan kommentointikielto seuraavalle parilliselle ja parittomalle vuodelle.
 
Viestejä
3,478
Jos mentäisiin siihen että neljällä voitolla jatkoon ja pelattaisiin niin että kaksi ensimmäistä peliä paremmin sijoittuneen kotikentällä peräkkäisinäpäivinä lauantaina ja sunnuntaina seuraavat kaksi seuraavana viikonloppuna toisen joukkueen kotikentällä. Sitten seuraavana lauuantaina paremmin sijoittuneen kotona ja sunnuntaina taas toisen kotona. Näin saataisiin päiväpelit ja viikonloppuna matkustettaisiin. Vähä niin ku NHL:ssä. Kyllä minä oon het sitte viisas niin ku kaikki täällä Hoiskossa. Kyllä Möksyssäki on muutama viisas ja Luomalla. Paalijärveä ja Teerinevaa, niitä en ny lähe arvioimaa.

Kävin kesällä Hoiskon Nesteellä, tankkaamas ja kahveella. Kun ajeltiin Lappajärveltä Tuuriin... Olis pitäny kysyy sillon paikalliselta kahviparlamentilta vihjeet illan peleihin ja raveihin!! Hyvä tietää jatkos! ;):D
 
Viestejä
281
Mites tuo nyt noin on lähtenyt Veikkaukselta hanskasta, että pronssiottelussa 1:llä kerroin tänään on 1,31, X:llä 4 ja 2:lla 11,50. Hmm. Eihän tuo kakkonen vaadi muuta kuin esim. ettei Virkiä ole henkisesti mukana pelissä. En uskalla sitä pelata, mutta kai tuossa low risk high reward -sauma olisi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös