Supervuoro Verkkolehti »

Jyväskylän Lohi 2021

Viestejä
136
Isoa yläpeukkua näillekin! Kuvat lisätty Lohi2021 -kansioon: Siis tänne

10bVäistö.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
95
Lohelle jatkosopimuksia:
Mikko Watia ja Seppo Väliheikki jatkavat Lohessa ensi kaudellakin.

Valtteri Havukainen
Ville Hyvönen
Aleksi Karttunen
Veeti Lankinen
Alex Leinonen
Mikke Nampajärvi
Janne Palomäki
Arttu Rauhamäki
Matias Romo
Juuso Tajakka
Matti Vilppola
Waltteri Väistö
Seppo Väliheikki
Mikko Watia

Pj Jussi Muilu
 
Viestejä
106
Lohella näyttää ainakin tällä hetkellä olevan ihan hupijoukkue ensi kauden Ykköseen.
Selkeästi heikompi materiaali, kuin viime kaudella Suomensarjassa.

Voisiko joku valaista, miksi esim Romo on tuossa joukkueessa?
Nopeus ei riitä jokeri etenijäksi, ei pysty vaihtamaan, eikä kotiuttamaan.
Mikä rooli hänellä on joukkueessa?
Sama juttu Rauhamäen kohdalla.
Molemmat oli ihan turisteja viime kaudella Suomensarjassa.

Erikoista on sekin, et molemmat Kirin omia junioreita, mutta eivät mahtuneet ensi kaudeksi Kirin SUOMENSARJAN joukkueeseen, mutta kelpasivat Lohen YKKÖSPESIS joukkueeseen :ROFLMAO:

Jotenkin tulee sellainen tunne, et joukkueeseen kelpaa kuka vaan, joka halvalla/ilmaiseksi saadaan.

Jokeri osastolle Lohen pitäisi saada ehdottomasti joku tykki, jos edes kuvittelevat pysyvänsä sarjassa.
Juuso "aina saikulla" Tajakan varaan ei voi mitään laskea.

Tuosta tulikin mieleen, et miksiköhän ex-Lohi pelaajat Akseli ja Mursu meni mielummin mutasarjaan puuhastelemaan, kun varmasti olisivat molemmat mahtuneet Lohen Ykköspesis joukkueeseenkin?
Eikö henkilökemiat kohtaa esim pelinjohdon kanssa?
 
Viestejä
1,822
Lohella näyttää ainakin tällä hetkellä olevan ihan hupijoukkue ensi kauden Ykköseen.
Selkeästi heikompi materiaali, kuin viime kaudella Suomensarjassa.

Olen tehnyt saman havainnon kuin @MalibuBitch. Taitaa Lohella tulla yhtä "pitkä" vierailu Ykköspesiksessä kuin edellisellä kerralla. Tai siis tulee varmasti ellei Jere Dahlström liity joukkueeseen - hänhän asuu Jyväskylässä ja on vielä ilman sopimusta. Tosin Dallakaan ei yksin riittäisi, koska jonkun pitäisi ensin saada ukkoa kolmoselle ennen kuin lyöjäjokeri astuu mailan varteen.

Lohen mahtailu viime kesän yleisömäärillä, jonka odotetaan seurajohdon haaveissa siirtyä kesälle 2021, on utopiaa, koska tulevalla kaudella Jyväskylässä pelataan myös miesten puolella pesäpalloa. Voisin lyödä pienen vedon, että Lohen Ykkösen runkosarjan yleisökeskiarvo on pienempi kuin Kiri2020:n suomarin otteluiden keskiarvo. Viime kesänä Jyvässeudulla oli vain yksi vähintään suomensarjatasoinen joukkue, kun Laukaa jätti pelaamatta Ykkösessä ja Kirillä ei ollut joukkuetta lainkaan - niinpä pesisnälkäiset ihmiset joutuivat tyytymään Lohen otteluihin ja kenttäkuuluttajan norsunluutornista laukomiin typeriin vitseihin.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,822
Otan vedon vastaan. Ehdota panoksen suuruutta yv:llä.
Palataan asiaan yv:nä sitten, kun kausi 2021 runkosarjan osalta on taputeltu. Näin julkisesti ehdotan, että jos @Tonnin Kala on oikeassa, maksan hänelle kausikortin Lohen peleihin kaudelle 2022. Jos minä olen oikeassa, @Tonnin Kala maksaa minulle kausikortin Kiri2020:n peleihin kaudelle 2022.

Rajaan yleisökeskiarvot runkosarjapeleihin, joten Lohen mahdollisia karsintasarjapelejä säilymisestä Ykkösessä eikä Kiri2020:n mahdollisia karsintapelejä noususta Ykköseen lasketa mukaan. Onko säännöt OK?
 
Viestejä
225
Palataan asiaan yv:nä sitten, kun kausi 2021 runkosarjan osalta on taputeltu. Näin julkisesti ehdotan, että jos @Tonnin Kala on oikeassa, maksan hänelle kausikortin Lohen peleihin kaudelle 2022. Jos minä olen oikeassa, @Tonnin Kala maksaa minulle kausikortin Kiri2020:n peleihin kaudelle 2022.

Rajaan yleisökeskiarvot runkosarjapeleihin, joten Lohen mahdollisia karsintasarjapelejä säilymisestä Ykkösessä eikä Kiri2020:n mahdollisia karsintapelejä noususta Ykköseen lasketa mukaan. Onko säännöt OK?

Mennään tällä!
 
Viestejä
106
Heh...Tonnin Kala häviää saletisti tuon vedon.
Kirillä tulee olemaan 100% varmuudella sponsoreiden tarjoamia ilmaispelejä, jotka nostaa rajusti yleisökeskiarvoa.
Esim S-Pankin kortilla "ilmaiseksi koko perhe peliin" ainakin tulee olemaan ja vähintäänkin vapaalippuja avokätisesti jakelevat monet muutkin sponsorit tähän päälle.

Lohella tuollaisia sponsoreiden tarjoamia ilmaispelejä ei ole ikinä ollut.
 
Viestejä
86
Heh...Tonnin Kala häviää saletisti tuon vedon.
Kirillä tulee olemaan 100% varmuudella sponsoreiden tarjoamia ilmaispelejä, jotka nostaa rajusti yleisökeskiarvoa.
Esim S-Pankin kortilla "ilmaiseksi koko perhe peliin" ainakin tulee olemaan ja vähintäänkin vapaalippuja avokätisesti jakelevat monet muutkin sponsorit tähän päälle.

Lohella tuollaisia sponsoreiden tarjoamia ilmaispelejä ei ole ikinä ollut.


Tätä vetoa itsekin jännityksellä seuraan.
 
Viestejä
120
Lohi vetää kyllä ensi kesänä isommat katsojaluvut. Viime kesä oli hieno. Nuo sponsoripelit ei kyllä vedä mitään isoja massoja JKLssä ellei olla superissa. Koskenharjun tunnelma kantaa 2021 mutta Kiri2020 tulee seuraavilla kausilla rinnalle ja ohi, siitä rakentuu miespesiksen kärkiseura K-S:een. Ei voi mitään, näin se vaan menee.
 
Viestejä
1,822
Kirillä tulee olemaan 100% varmuudella sponsoreiden tarjoamia ilmaispelejä, jotka nostaa rajusti yleisökeskiarvoa.
Minulla on sympatiat lievästi Kirin puolella toisin kuin @Stanislaw:lla. Korona-aikana ilmaispelit ovat utopiaa, kun edes tuomarikorteilla ei pääse vapaamatkustajaiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,822
Lohi vetää kyllä ensi kesänä isommat katsojaluvut. Viime kesä oli hieno. Nuo sponsoripelit ei kyllä vedä mitään isoja massoja JKLssä ellei olla superissa. Koskenharjun tunnelma kantaa 2021 mutta Kiri2020 tulee seuraavilla kausilla rinnalle ja ohi, siitä rakentuu miespesiksen kärkiseura K-S:een. Ei voi mitään, näin se vaan menee.
Liitytkö @ARNO vedonlyöntiin, mihin @Tonnin Kala ja minä ryhdyimme? Jos tulet mukaan vedonlyöntiin, sääntöjä pitää varmaan harkita uudelleen.
 
Viestejä
120
Jep. Nyt alkaa viime kauden kokoonpano olla Ville Kotroa lukuunottamatta kasassa. Voi olla niin, että Superin karsintoihin ei ole asiaa.;););)
Jep, porukka suunnilleen tuossa. Aika nuori ja tasainen porukka ja hyvä niinpäin. Treeni Lohella Muilu&co johdolla on tehokasta. Ei tosiaan ihan ykkösen yläkastiin mennä mutta tasaiseen keskikastiin voi yltää, jos hyvin keppiin osuu. Koskenharju on paha paikka vieraalle. Ykkösessä näyttää tulevan myös aika heikkoja ryhmiä, joilta pisteet pitäisi ottaa. Ikaalinen voi myös toisena nousijana yllättää, kuuluvat saaneen hyviä soppareita.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös