Supervuoro Verkkolehti »

Jyväskylän Kirittäret 2017

Kirittäret

Vs: Jyväskylä 2017

Saisikohan tähän ketjuun vaihdettua heti aluksi oikean otsikon? Jyväskylässä on kuitenkin monia pesäpalloseuroja, eli oikeampi otsikko on "Kirittäret".
 

feraeilukko

Vs: Jyväskylä 2017

Kirittäret sanoi:
Saisikohan tähän ketjuun vaihdettua heti aluksi oikean otsikon? Jyväskylässä on kuitenkin monia pesäpalloseuroja, eli oikeampi otsikko on "Kirittäret".

Listaatko tähän kaikki naisten superia pelaavat joukkueet Jyväskylästä, niin ylläpito varmaan luo omat kejunsa?
 
Viestejä
569
Vs: Jyväskylä 2017

feraeilukko sanoi:
Kirittäret sanoi:
Saisikohan tähän ketjuun vaihdettua heti aluksi oikean otsikon? Jyväskylässä on kuitenkin monia pesäpalloseuroja, eli oikeampi otsikko on "Kirittäret".

Listaatko tähän kaikki naisten superia pelaavat joukkueet Jyväskylästä, niin ylläpito varmaan luo omat kejunsa?

Juu eipä niitä kovin montaa joukkuetta naisten superia jyväskylässä pelaa, mutta nyt varmaan selvää kaikille mistä joukkueesta puhutaan...
 
Viestejä
298
Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Hienot muutokset tehty otsikoissa. Nyt näyttää naisten ensi kauden otsikot paljon paremmilta. Ainakin minua on aina ihmetyttänyt, että miksi pesäpallossa kaikissa sarjataulukoissa näkyy aina vain paikkakunta, eikä seuran nimeä. Ainakin itse olen aina tottunut käyttämään nimiä Pesäkarhut, Virkiä, Pesä-Ysit jne.
 
Viestejä
6
Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Maanantain Keskisuomalaisessa luki että 3 pelaajalla sopimus. (Kainlauri,Valkeejärvi ja Vikström)
 
Viestejä
6
Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Twitterissä oli: Petri Kaijansinkko ‏@petriolavi67
Kaksi paluumuuttajaa @kirittaret joukkueeseen. smilingvilma ja @jessivatanen
 
Viestejä
492
Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Jyväskylässä karsitaan nyt kuluja. Siksi omat kasvatit Mäkelä ja Vatanen hankittiin. Joitakin varmaan lähtee pois tai joutuu lähtemään. Toukokuussa Lahtinen kertoi, että kauden 2017 budjettia pienennetään.
 

Eki

Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Sarastus sanoi:
Jyväskylässä karsitaan nyt kuluja. Siksi omat kasvatit Mäkelä ja Vatanen hankittiin. Joitakin varmaan lähtee pois tai joutuu lähtemään. Toukokuussa Lahtinen kertoi, että kauden 2017 budjettia pienennetään.
Nikkola ja Mantere Lapualle?
 

Kukanvarsi

Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Nikkola on julkisesti ilmoittanut lopettavansa pelaajauran ja keskittyvän jatkossa reikäpalloon.
Jyväskylässä varmasti tarve kulujen karsimiseen, mutta itse luulen, että nyt hankitaan iso rinki, josta sitten keväällä vuokrataan ylimääräiset hyvällä korolla muualle.
Mielenkiintoista on nähdä myös siirtyykö Patrikainen siippansa perässä jonnekin muualle pelaamaan vai jatkaako Kirittärissä.
Lapua ei tarvitse Manteretta kokoonpanoon niin kauan kun heillä on Lepistö ruutupaidassa. Tulevat viikot näyttävä kui käy.
 
Viestejä
449
Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Kukanvarsi sanoi:
Nikkola on julkisesti ilmoittanut lopettavansa pelaajauran ja keskittyvän jatkossa reikäpalloon.
Jyväskylässä varmasti tarve kulujen karsimiseen, mutta itse luulen, että nyt hankitaan iso rinki, josta sitten keväällä vuokrataan ylimääräiset hyvällä korolla muualle.
Mielenkiintoista on nähdä myös siirtyykö Patrikainen siippansa perässä jonnekin muualle pelaamaan vai jatkaako Kirittärissä.
Lapua ei tarvitse Manteretta kokoonpanoon niin kauan kun heillä on Lepistö ruutupaidassa. Tulevat viikot näyttävä kui käy.

Jyväskylässä vieläkin mielenkiintoisempi pariskunta on Nieminen - Körkkö. Jos pariskunta pysyy yhdessä myös tulevassa seurassa, niin voidaan nähdä isojakin siirtoja. Ellei sitten Kirittäret neuvottele kahta sopparia viisaasti.

Lapua voisi kaivata jopa Manteretta. Jos joukkueella on hyvä kärki ja edes yksi vaihtaja, niin Manteretta voidaan käyttää myös vaihtajana. Oli finaaleissa monesti vaihtamassa 2-3 -tilannetta. Ja kolmostilanteissa onnistui Lepistöäkin paremmin finaalipeleissä (L: 40.0 %, M: 47.6 %)
 
Viestejä
449
Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Kirittärien Twitter-tilillä hyvästellään Nalle Viljanen ja Teemu Körkkö eli tämän mukaan ainakin pelinjohto vaihtuisi kokonaan.
 
Viestejä
183
Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Onko Niemisestä ja Körköstä liikkunut huhuja Jyväskylässä? Olen itse kuullut epävirallisesta lähteestä, että länsirannikolle kovin Nieminen palaisi. On pian valmis fysioterapeutti Jyväskylän ammattikorkeakoulusta ja Turusta kotoisin. Porissa ja Raumalla kakkospelinjohtajan paikat auki? Onko mitään tietoa kenelläkään?
 

ehkä

Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Gunnari sanoi:
Kirittärien Twitter-tilillä hyvästellään Nalle Viljanen ja Teemu Körkkö eli tämän mukaan ainakin pelinjohto vaihtuisi kokonaan.
Vai nouseeko Teemu ykköspelinjohtajaksi.
 

PEKKERI

Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

ehkä sanoi:
Gunnari sanoi:
Kirittärien Twitter-tilillä hyvästellään Nalle Viljanen ja Teemu Körkkö eli tämän mukaan ainakin pelinjohto vaihtuisi kokonaan.
Vai nouseeko Teemu ykköspelinjohtajaksi.


Jukka-pekka Karttunen Jyväskylän Kirittärien uudeksi pelinjohtajaksi.. Kankaanpään mailan miesten entinen pelinjohtaja..
 
Viestejä
449
Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Emma Sallinen tulee Viinijärveltä Kirittärien etukentälle. Ei ole pelannut siepparin paikkaa (jolta Nikkola jo lähti), joten ennakoiko tämä myös Kira Anderssonin lopettamista?
 

Jyväskylästä

Vs: Jyväskylän Kirittäret 2017

Marsalkka sanoi:
Maanantain Keskisuomalaisessa luki että 3 pelaajalla sopimus. (Kainlauri,Valkeejärvi ja Vikström)

Ilmeisesti Kainlaurilla ei ole sopimusta vaikka Keskisuomalainen niin kertoi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös