Supervuoro Verkkolehti »

JoMa 2018

Viestejä
485
Mutta... Pari sataa kannattajaa paikalla? Sanoisin, että surkea esitys! Oikeasti. Seuran ensimmäinen mestaruus katkolla! 2010 Vimpelistä lähti 11 fanibussia, omilla ainakin saman verran ja koulut kiinni. Joukkue on mestaruuden arvoinen, kannattajat ei.

Tuollainen "onnittelu" kertoo vain "onnittelijasta". Yritä päästä yli katkeruudestasi.
 
Viestejä
47
Älä Base huoli. Hopeavuodet kuule opetti nöyryyttä ja häviämään, joten aidosti onnittelen JoMaa mestaruudesta. Putte on vuoden lukkari ja vuoden pesäpalloilija, ei epäilyksen häivää!

Ja aidosti olen sitä mieltä, että mun pitää opetella joensuulaista kannattajakulttuuria, joka tapahtuu muualla kuin katsomossa.
 
Viestejä
1,667
Puputti:
Ei millään pahalla, mutta huomaathan , että suhteutettuna Vimpelin asukasmäärään
olisi Joensuusta pitänyt lähteä Kouvolaan noin 275 bussia faneja :geek:
 
Viestejä
1,509
Onnea vaan kovasti JoMalle ja JoMan faneille. Minusta Joensuu ansaitsee tämän mestaruuden ja toivottavasti siellä osataan iloita tästä. Itsekin asuin 5,5 vuotta Joensuussa ja silloin tuijottelin Mehtimäellä JoMan ja PuPen pelejä.

Pesäpallon voitto oli jo se, että KPL ja JoMa olivat finaalisarjassa. Minusta myös KPL olisi sen mestaruuden ansainnut, mutta nyt se ratkottiin näiden välillä. Nauttikaa Joensuussa nyt täysin rinnoin, olette sen enemmän kuin ansainneet.
 
Viestejä
47
Puputti:
Ei millään pahalla, mutta huomaathan , että suhteutettuna Vimpelin asukasmäärään
olisi Joensuusta pitänyt lähteä Kouvolaan noin 275 bussia faneja :geek:
Tajuan toki. Siksipä edes kymmenen bussillista olisi luullut lähtevän heittämällä.

Tämä tästä. Juhlikaa nyt! Ensi kesänä joman päänahka on haluttua kamaa.
 

Anonona

Lämpimät onnittelut Joensuuhun, kyllä teille mestaruuden jo soi ja vaikka ois kpl:n kannattaja ollut niin pleijarit tolla sellainen ylikävelyllä ei jätä selittelyille sijaa!
Sitten:
Jonne Kemppaisen pesisura päättyi mestaruuteen.. Mitenkäs muut?
 
Viestejä
317
Onnittelut suvereenista mestaruudesta Joensuuhun ja JoMalle myös 60v onnittelut!(y)
 

ihmettelen

Joma oli ylivoimainen niin Vimpeliä kuin Kouvolaa vastaan. Mestaruus ansaitusti Joensuuhun, ei mitään mussuttamista. Onnea!

Mutta... Pari sataa kannattajaa paikalla? Sanoisin, että surkea esitys! Oikeasti. Seuran ensimmäinen mestaruus katkolla! 2010 Vimpelistä lähti 11 fanibussia, omilla ainakin saman verran ja koulut kiinni. Joukkue on mestaruuden arvoinen, kannattajat ei.

Onpas aika idioottimainen kommentti... Ei mahtanu ensinnäkään hirveästi paikkoja olla Kouvolassa tarjolla ja toisekseen, kyllä tollakin määrällä sai aika loistavaa melua aikaiseksi. Ja ei ihan 200:taan kannattajaan jäänyt, vaan paljoon enempään!
 
Viestejä
643
Olipa pikkuisen hienot kultajuhlat. Erityisen hienoa, että Jonnesta oli tehty videokooste, joka näytettiin isolla scriinillä. Oli Jonnella vaikeaa katsoaa sitä, joka tietysti ymmärrettävää.Putte oli hienosti tukena. No mies jatkaa Joman toimitusjohtajana, joten ei Jonnesta eroon päästä. Sopii tuohon tehtävään loistavasti. Samalla iso kiitos Tomi Kaksoselle. Hienoa työtä mies tehnyt .

Oli vaikeaa myös Pennaselle. Mies oli melkein koko ajan itkun partaalla enkä ihmettele.

On hienoa , että jomalaiset sai kokea tämän hienon kesän ja hienot loppupelit ja mestaruuden. Kruununa hienot juhlat. Kyllä tämä kesä meni syvälle tunteisiin. Harvoinhan tällaisia kokemuksia saa.
 
Viestejä
25
Olipa pikkuisen hienot kultajuhlat. Erityisen hienoa, että Jonnesta oli tehty videokooste, joka näytettiin isolla scriinillä. Oli Jonnella vaikeaa katsoaa sitä, joka tietysti ymmärrettävää.Putte oli hienosti tukena. No mies jatkaa Joman toimitusjohtajana, joten ei Jonnesta eroon päästä. Sopii tuohon tehtävään loistavasti. Samalla iso kiitos Tomi Kaksoselle. Hienoa työtä mies tehnyt .

Oli vaikeaa myös Pennaselle. Mies oli melkein koko ajan itkun partaalla enkä ihmettele.

On hienoa , että jomalaiset sai kokea tämän hienon kesän ja hienot loppupelit ja mestaruuden. Kruununa hienot juhlat. Kyllä tämä kesä meni syvälle tunteisiin. Harvoinhan tällaisia kokemuksia saa.

Juuri näin suuria tunteita pesäpallo ainakin minun mielestäni on parhaimmillaan! Aivan mahtavaa lukea, että kapula siirtyy eteenpän, isot tunteet välittyvät ja pesäpallo saa lisää elämäneliksiiriä. Olen ihan koko sinivalkoisesta sydämestäni vilpittömän onnellinen kaikkien Joman pelaajien, organisaation ja fanien puolesta, että saatte kokea tuon tunnemyrskyn. Pesis on parasta paikan päällä! Nautitaan!
 
Viestejä
756
Kaikki kunnia joukkueelle mut onhan nuo kultajuhlat vähän onnettomat. Porukkaa vähän paikalla ja huono tunnelma. Ei tommosia pitäs mun mielestä järjestää
 
Viestejä
388
Kaikki kunnia joukkueelle mut onhan nuo kultajuhlat vähän onnettomat. Porukkaa vähän paikalla ja huono tunnelma. Ei tommosia pitäs mun mielestä järjestää

Mihin perustanet väitteesi tunnelmasta ja väkimäärästä? Paikalla olleena olen molemmista vahvasti eri mieltä. Hienoa että järjestettiin ja sain olla mukana! Eihän nämä tietysti kiinnostavia muiden joukkueiden kannattajien silmin ole, muttei tarvitsekaan.
 
Viestejä
756
Mihin perustanet väitteesi tunnelmasta ja väkimäärästä? Paikalla olleena olen molemmista vahvasti eri mieltä. Hienoa että järjestettiin ja sain olla mukana! Eihän nämä tietysti kiinnostavia muiden joukkueiden kannattajien silmin ole, muttei tarvitsekaan.
No lähinnä siihen että olin paikanpäällä. Olen siis Joma fani, mutta juhlista jäi vähän pelkistetty ja "pakotettu" kuva. Mut hyvä jos olet viihtynyt ja toivottavasti muutkin on. Mun mielipide ei oo onneks kaikkien mielipide
 
Viestejä
3,498
Pesäpallo on vain urheilua ja kansallista sellaista. Ei ole elämää suurempi asia voittaa mestaruutta. Toki se tavoitteellisessa urheilussa on hienoa. Voitto tuntuu aina parhaimmalta välittömästi sen ratkettua ja sitä on mukava juhlia saman päivän aikana ja hieman seuraavinakin, mutta kyllähän voiton ihana tunne haalistuu ajan myötä. Erillinen juhla useita päiviä voiton jälkeen on turha, varsinkin sellainen väkisin hehkuteltu. Järkevän tuntuista ohjelmaa on varmaan vaikea sellaiseen keksiä. Jossain jääkiekon maailmanmestaruudessa erillisen juhlapäivän vielä ymmärtää, vaikka sekin hieman väkinäiseltä tuntuu. Suomalainen jäyhä luonne ei oikein taivu masinoituun ilonpitoon. Voitoista jää toki hienot muistot.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös