Supervuoro Verkkolehti »

JoMa 2018

Kupperiväliin1

VIHDOIN!!!! Vuosia odotettu, maistuu TODELLA HYVÄlTÄ. Peni Pennanen on eläin!!!
 
Viestejä
1,671
Ei mitään muttia Inkuri !
Minä luulen, että tästä sarjasta pystytään ammentamaan
vielä lisää Boostia kohden tavoitetta !

(y)
 
Viestejä
1,250
Sen verran tuosta Litin kunnarista että oli otettu opiksi viime kauden Sotkamo välierästä:

Kun pitää mennä niin mennään! Ja niin teki Litti&Puhti. Eri miehet kuin viimeks mutta sama joukkue!!
 
Viestejä
109
Jep jep. Joma näytti että allekirjoittaneen ennustajanlahjat eivät kaksiset ole. Uskomattoman pieneen 3-tilannemäärään jättivät ViVen välierissä. Enpä totisesti olisi uskonut - enkä ollut ainoa. Hieno suoritus Joensuu! Sota ei yhtä miestä kaipaa, mutta kyllä eräs maamme top2-linjapelaaja (Jussilan ohella) joka istui loukkaantuneena Vedon vaihtopenkillä olisi vähän muuttanut asetelmia. Taitaapi tulla herkulliset finaalit. Saattaisin jopa lähteä Kouvolaan ekaa peliä katsomaan, mutta en siedä sitä nielurisakailottajaa (kuuluttaja), joten telkun ääressä istutaan..
 
Viestejä
38
Jos olisit pelinjohtaja, keitä lähtisit havittelemaan joukkueeseen ensi kaudelle?

Itse mietin tätä kaksikkoa; Lauri Rönkkö, Patrik Wahlsten
 

Hessum63

Tarvitaanko Joensuuhun oikeastaan ketään ens kaudelle? Allu lopettaa ja muut ilmeisesti jatkaa. Hänninen odottaa rosterin ulkopuolella. Uskon Pekkisen käyttävän optionsa.
 
Viestejä
38
Rönköllä sopimus syksyyn 2020 ja jälkimmäisellä kuukausi takaperin solmittu kahden vuoden jatko Koskenkorvaan, joten ihan liikaa ei kannata jäädä miettimään kyseistä kaksikkoa.
Tarkoitinkin sitä, että jos saisit vapaasti valita ketä tahansa sopimuksista riippumatta.
 

Kupperiväliin1

Sama! Itseä nauratti myös kommentti että Kettusella ja pekkiselle pleijjareihin lähtemin on harakiri :DDD
 

Joe

Viestejä
378
Voihan se olla, että tuo Joma 2018 keskustelun avaus "ulkopeliviuhka hiukkaan" ei myöskään ole etäällä😁. Pennasen lanseeraaman 2.pj lapionhan on jo lähes kaikki ottaneet käyttöön. Naurut ja vittuiluthan siitä piti yhdeksi kaudeksi ottaa kaikilta.
 
Viestejä
1,671
Joo, viime syksynä plejareiden aikaan trollit olivat aktiivisia avaten ketjuja, mm JoMan ketjun.
Ylläpito ei puuttunut/korjannut otsikkoa.
 
Viestejä
1,250
Sama! Itseä nauratti myös kommentti että Kettusella ja pekkiselle pleijjareihin lähtemin on harakiri :DDD



Kyllö. Harmi että täällä a) moni ei näytä tajuavan ennustamisen ja jälkiviisauden eroa ja b) ei uskalla itse sanoa mitään mistään kun aitoon junttityyliin pelkää olevansa väärässä ja c) mestaruus on kai vielä avoin?.

Onnea kaikille , on tässä oltu oikeassakn monta kertaa kun taas ne jotka eivät saa santtua mitään eivät olleet oikeassa eivätkä väärässä. On ne fiksuja!

Jonnenjoutavaa höpinää nämä, pelit ovat kesken ja jo ollaan kun ellun kanat.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös