Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2022

Viestejä
2,565
Käsi sydämelle. Uskotko, että Korpela on tulossa JoMaan?
En tiedä, mutta varmaan jonnekin sijoilta 4 alaspäin, jos top3-joukkueiden roolit on täynnä. Vai olisiko sitten Peltokankaan korvaaja Mansessa? Siihen en oikein usko. Sen olen ymmärtänyt, että ei välttämättä halua jatkaa Kirittärissä.

Tietysti luonnollinen vaihtoehto olisi KeKi, jos on Oulusta lähtöisin.
 
Viestejä
3,200
En tiedä, mutta varmaan jonnekin sijoilta 4 alaspäin, jos top3-joukkueiden roolit on täynnä. Vai olisiko sitten Peltokankaan korvaaja Mansessa? Siihen en oikein usko. Sen olen ymmärtänyt, että ei välttämättä halua jatkaa Kirittärissä.

Tietysti luonnollinen vaihtoehto olisi KeKi, jos on Oulusta lähtöisin.
Minä en usko hetkeäkään. Toki myönnän reilusti syssymmällä, jos olen väärässä.
 
Viestejä
103
Korpela tyrkyttänyt itseään viimeiset 2 vuotta Manseen.
Viime vuonna ei Mansea kiinnostanu ja tämän kauden näyttöjen perusteella ihmettelen jos mieli muuttunut.
 
Viestejä
2,565
Korpela tyrkyttänyt itseään viimeiset 2 vuotta Manseen.
Viime vuonna ei Mansea kiinnostanu ja tämän kauden näyttöjen perusteella ihmettelen jos mieli muuttunut.
Jos olen yhtään ymmärtänyt, niin Korpelalle myös taloudellinen puoli painaa. Silloin en kyllä näe kärkijoukkueiden takana juuri muita vaihtoehtoja kuin Lapua tai Joensuu. SMJ sopi juuri jatkon oman kärkensä kanssa. Eri asia on, haluavatko Virkiä tai JoMa panna pelimerkkejään Korpelaan. Tämän kauden prosentit ovat aika paljon heikommat kuin aiemmin.
 
Viestejä
124
Niihän ne spekulaatiot lähtijöistä alkoivat! Toivottavasti kuitenkin mahdollisimman moni pelaajista jatkaa, vaikka nyt varmasti fiilikset onkin maassa. Muutaman vahvistuksen Joma kyllä tarvitsee, se on fakta. Pirskasella on lukiota vielä vuosi jäljellä (näin ymmärsin), jospa se joukkue vielä ensi kesänäkin on Joma. Siihen jos Mäkkäri tulisi kakkoseksi + lyöjäjokeri jostakin löytyisi. Tsemppiä Joma!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös