Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2021

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
1,822
Tarkistin puolitoista sivua taaksepäin, kuka yltiöpäinen, ylivoimainen ja tosiasioita vähätellyt ja vääristelyt JoMa-fani sai provosoitua sut provoamaan JoMan ketjuun Kipan etukenttää, mutta en hiffaa mistä sait aasinsillan juttusi syyksi.
anyways, turhaa täällä kinATA kakkoskorin porukan suhteen. Manse PP on uusi, kiinnostavampi haastaja/haastettava (kummin päin halutaan sitten nähdä)
Keskityn vaikka siihen ennemmin.
Juu, olen huomannut että @kirjastoapulaine on alkanut keskittää provosoinnin Mansen osioon.
 
Viestejä
802
Onko kirjastoapulaine joskus tehnyt jotain muuta kuin provonnut muista joukkueista kirjottaessaan?

Kuuluu juuri tähän (onneksi erittäin harvalukuiseen) JoMa-fanien joukkoon, joilla pari mestaruutta on napsahtanut nuppiin melko pahasti. Vähätellään kaikkia muita ja etenkin tämän apulaisen kohdalla tuntuu jokin kovasti hiertävän siinä JoMan naapuriseura KiPassa.

Sinällään jännä, että jaksaa kiinnittää huomiota noinkin paljon joukkueeseen, joka omien sanojensa mukaan pelkkä kakkoskorin joukkue, joka ei uhkaa enää ikinä kärkinelikkoa eikä varsinkaan JoMaa...

Tulee enemmän mieleen, josko siellä kirjastolaisella olis kuitenki pikku ”pelko”, että nehä on menossa eteenpäin ja saattavat kohta taistella ihan tasapäisesti ja nyt on äkkiä dissattava kun vielä voi.
 
Viestejä
1,232
Onko kirjastoapulaine joskus tehnyt jotain muuta kuin provonnut muista joukkueista kirjottaessaan?

Kuuluu juuri tähän (onneksi erittäin harvalukuiseen) JoMa-fanien joukkoon, joilla pari mestaruutta on napsahtanut nuppiin melko pahasti. Vähätellään kaikkia muita ja etenkin tämän apulaisen kohdalla tuntuu jokin kovasti hiertävän siinä JoMan naapuriseura KiPassa.

Sinällään jännä, että jaksaa kiinnittää huomiota noinkin paljon joukkueeseen, joka omien sanojensa mukaan pelkkä kakkoskorin joukkue, joka ei uhkaa enää ikinä kärkinelikkoa eikä varsinkaan JoMaa...

Tulee enemmän mieleen, josko siellä kirjastolaisella olis kuitenki pikku ”pelko”, että nehä on menossa eteenpäin ja saattavat kohta taistella ihan tasapäisesti ja nyt on äkkiä dissattava kun vielä voi.
Kävin lukemassa kipa2021 ketjun läpi

väitän ettei pahaa sanaa siellä multa. Rahusen seuraavasta seurasta ja sekin meni väärin. Missä kohtaa olen provonnut tuossa ketjussa?
sotketko johonkin toiseen ehkäpä...
 
Viestejä
746
Tarkistin puolitoista sivua taaksepäin, kuka yltiöpäinen, ylivoimainen ja tosiasioita vähätellyt ja vääristelyt JoMa-fani sai provosoitua sut provoamaan JoMan ketjuun...

Minä myönnän ”syyllisyyteni” - taisin jossakin kohdassa kirjoittaa, että Väliaho pääsee pelaamaan ehkäpä Suomen parhaiden etumiesten kanssa (tai jotakin vastaavaa).

Edelleen olen kyllä tuota mieltä, vaikkakin Kipan etukenttä on itselläni ”papereissa” heti toisena 🙂. Kipa ja Sotkamo vaikuttavat muutenkin kasvattavan oikein hyviä pelaajia / valmentajia tänne Joensuun suuntaan (tämä oli provo) 😉.
 
Viestejä
362
Minä myönnän ”syyllisyyteni” - taisin jossakin kohdassa kirjoittaa, että Väliaho pääsee pelaamaan ehkäpä Suomen parhaiden etumiesten kanssa (tai jotakin vastaavaa).

Edelleen olen kyllä tuota mieltä, vaikkakin Kipan etukenttä on itselläni ”papereissa” heti toisena 🙂. Kipa ja Sotkamo vaikuttavat muutenkin kasvattavan oikein hyviä pelaajia / valmentajia tänne Joensuun suuntaan (tämä oli provo) 😉.
Koppari on asialinjalla .👍
Kerrot totuuden Joman vahvistuksista vuosien varrella.
Niin valmennus,pelinjohto,kuin pelaajiston osalta.
Eikä siinä mitään pahaa,tietotaitoa ja osaamista pitääkin hankkia muualta silloin kun sitä ei omasta takaa ole kasvatettu.
On hienoa,että kirkastoapulainen ei ole syyllistynyt muiden joukkueiden "mollaamiseen "🙈,voi olla että olen tulkinnut luettua tekstiä vain väärin !
 
Viestejä
1,232
Koppari on asialinjalla .👍
Kerrot totuuden Joman vahvistuksista vuosien varrella.
Niin valmennus,pelinjohto,kuin pelaajiston osalta.
Eikä siinä mitään pahaa,tietotaitoa ja osaamista pitääkin hankkia muualta silloin kun sitä ei omasta takaa ole kasvatettu.
On hienoa,että kirkastoapulainen ei ole syyllistynyt muiden joukkueiden "mollaamiseen "🙈,voi olla että olen tulkinnut luettua tekstiä vain väärin !
Toki puolustan meijän JoMaa jos sitä JoMan ketjuun tullaan suoraan tai rivien välistä dissaamaan. Mutta en kierrä toisten seurojen kerjuissa erityisesti moittimassa niitä. Tietysti suurimmista seuroista sekä lähellä olevista Kipa ja IPV tietää eniten, jolloin voi syntyä mielikuva että kritisoi kun yleensä sanoo niistä jotain. Pessifanin sielu on niin herkkä.
 
Viestejä
746
Jessss!!! Ihan mahtavaa. Hemmetti, kun ensi kesään on niin pitkä aika...🙂 #pesiskuume

Vielä, kun Rautiainen kertoo, että one more year, niin homma alkaa olla melko hyvin kasassa Joensuussa.

Edit. ”–Kyllä minä aion meidän joukkueemme sisäisen penkkipunnerruskilpailun voittaa aivan pystyyn, letkautti Wahlsten.” (Joman tiedote)

En usko, että on hirveästi haastajia, esim. Kettusen, Tirkkosen tai Piirosen osalta 😆. Länsirannikolla on ilmeisesti hieman erilaiset geenit muutenkin. Täällä idässä kasvatetaan kyllä erinomaisia etenijäjokereita ⚾️.
 
Viimeksi muokattu:

Joe

Viestejä
378
Koppari on asialinjalla .👍
Kerrot totuuden Joman vahvistuksista vuosien varrella.
Niin valmennus,pelinjohto,kuin pelaajiston osalta.
Eikä siinä mitään pahaa,tietotaitoa ja osaamista pitääkin hankkia muualta silloin kun sitä ei omasta takaa ole kasvatettu.
On hienoa,että kirkastoapulainen ei ole syyllistynyt muiden joukkueiden "mollaamiseen "🙈,voi olla että olen tulkinnut luettua tekstiä vain väärin !
Silloin ollaan asialinjalla, kun nuollaan persettä jonnekkin suuntaan🤔. Onhan se näkökulma tuokin. Kääntäen voisi ajatella, että Pekkisestä ja Lehikoisesta kasvoi hyviä etumiehiä Joman koulussa tai Samppi Varosesta. Mutta ei, kun nehän on sen syntymälahjana kotipitäjissään saaneet tietenkin. Kaikilla em. miehillä on siviilielämät kuitenkin Joensuussa ja vaikea kuvitella ketään esim. Kiteelle muuttavankaan. Voihan sitä sitten kesätöissä käydä vaikka Kiteelläkin
 
Viestejä
1,036
Hienosti tehdyt esittelyt👍. Wahlsteenin juttussa vain yksi täysin epätosi väittämä. Suurin, kaunein, äänekkäin, järjestäytynein ja ennenkaikkea ensimmäinen todellinen faniryhmä löytyy Kouvolasta. MUKE RY💪🖤💛!!!!
 

Joe

Viestejä
378
Lehikoinen kehittyi varmasti JoMan koulussa, mutta melkoinen koulu nuorelle kaverille oli myös kauden 2018 kesä superissa Haminan riveissä, jotka harvenivat kovasti loukkaantumisten myötä.
Tämäpä just. Pelimies osaa imeä oppia kaikista edustamistaan seuroista.
 
Viestejä
1,667
JoVain JoMa !

Tilannehan näyttää hyvälle!
Kunhan tällä ringillä treenaillaan talvi hyvin ja laadukkaasti,
niin ensi suvena ollaan jälleen kahistelemassa käkisijoja 👍
Joma DT säilyttää siis iskukykynsä poistuvista taiteilijoista huolimatta!
 
Viestejä
1,232
Tämäpä just. Pelimies osaa imeä oppia kaikista edustamistaan seuroista.
Oikein kova pelimies niin kehittyy olipa paidan logo mikä vaan tai valmentaja kuka vaan. Ei kaikki tarvitse siihen gurua, perinteitä, pesiskylttuuria tai hienoja puitteita. Ei sillä ettei noista toki haittaakaan lie.
 
Viestejä
109
Tuonne mansen osioon ei viitsi mitään totuuksia kommentoida, siellä ne marakatit hilluu ja luulee jotain pesiksestä tietävänsä, ykkösen kokemuksella, Amatöörit!

Mutta JoMa tulee ensi kesänä olemaan jopa kovempi, kuin tänä vuonna. Aistittavissa oli manseen siirtyminen ja tuleva hillotolppa paikka, eli motivaatio on tulijoilla kovempi, kuin lähtijöillä! Vahva mitalisuosikki edelleen!
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös