Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2020

Viestejä
1,664
Tulevaisuuden asiaa mutta onko sattumaa että Puhtimäellä on jäljellä 1+1 vuotta ja Perttu Ruuskalla 2 vuotta sopimusta? Joma tarjosi Ruuskalle 40k ennen nykyistä jatkosopimustaan. Puhtimäki käyttää optionsa --> kahden vuoden päästä Ruuska tulee lukkaroimaan.

Tuskinpa tulee lukkaroimaan kahden vuoden päästäkään! Jokerihommat onkin sitten toinen juttu!
 
Viestejä
32
Nämä ovat täydellisiä spekulaatioita! Mistä sitä tietää mitä tapahtuu kahden vuoden päästä. Eletään mieluummin tässä hetkessä.

mukavaahan se on spekuloida ja spekuloidaanhan sitä muutakin.

näyttäs vaan tällä hetkellä löytyvän huru-mycke vastaavan tai kovemmankin tasoisia nuoria lukkareita jotka kehittyvät siinä missä Perttukin.

paljon vaan jää Pertulta sisäpeliosaamista käyttämättä ja kehittymättä numerolla lyödessään, vastustajathan siitä vaan kiittävät
 
  • Tykkää
Reaktiot: Joe
Viestejä
1,822
mukavaahan se on spekuloida ja spekuloidaanhan sitä muutakin.

näyttäs vaan tällä hetkellä löytyvän huru-mycke vastaavan tai kovemmankin tasoisia nuoria lukkareita jotka kehittyvät siinä missä Perttukin.

paljon vaan jää Pertulta sisäpeliosaamista käyttämättä ja kehittymättä numerolla lyödessään, vastustajathan siitä vaan kiittävät
Noita kovemman tason lukkareita ei todellakaan ole "huru-mycke", siis vaikka kuinka paljon. Varmaan @Tormentil voi luetella nämä hur mycket lukkarilupaukset. Itse tiedän vain yhden, ja hän on ViVe:n kasvatti Taneli Lassila.
 

Joe

Viestejä
378
Noita kovemman tason lukkareita ei todellakaan ole "huru-mycke", siis vaikka kuinka paljon. Varmaan @Tormentil voi luetella nämä hur mycket lukkarilupaukset. Itse tiedän vain yhden, ja hän on ViVe:n kasvatti Taneli Lassila.
Tason kovuutta ei vielä ole täysin päästy mittaamaan. Tuleva kesä näyttää senkin.
 
Viestejä
100
Tuskinpa tulee lukkaroimaan kahden vuoden päästäkään! Jokerihommat onkin sitten toinen juttu!

Minä taas luulen ,että Ruuska tuskin palaa enää jokeriksi. Taitaa miehen oma halu olla, että pääsee pelaamaan lukkarina joten jos joskus joukkuetta vaihtaa niin vaihtaa semmoiseen joukkueeseen missä pääsee tähän rooliin.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,036
– Koen tämän pestin olevan omalle työuralleni oiva kehitysaskel. Olen päässyt viime vuodet työskentelemään loistavassa työyhteisössä, jossa ei ole uudistuksia pelätty. Samaa innovatiivisuutta ja rohkeutta pyrin tuomaan myös koko pesäpalloliikkeeseen. Pesäpallo on erityisen kova juttu maakunnissa, ja laji on ollut muutenkin hyvässä nosteessa viime vuodet. Tavoitteenani on, että kansallislajimme on esillä entistä enemmän eri medioissa ja keskustelufoorumeissa.
Kaikki yhteistyöehdotukset otetaan innolla vastaan sähköpostilla yllapito@supervuoro.com ;)
 
Viestejä
488

Hieno ele Putelta, vaikka tietenkin lähinnä symbolinen, mutta levitessään saattaa antaa seuroille selvää apua.
Saa nähdä, mitä kielteistä negativistit tästäkin keksivät.

Itse hieman ihmettelen, miksi JoMa polttaa tässä tilanteessa rahojaan pelaajapalkkioihin. Tilanne voi jatkua pitkään eikä JoMankaan kassa pohjaton ole.
 
Viestejä
4,360
Hieno ele Putelta, vaikka tietenkin lähinnä symbolinen, mutta levitessään saattaa antaa seuroille selvää apua.
Saa nähdä, mitä kielteistä negativistit tästäkin keksivät.

Itse hieman ihmettelen, miksi JoMa polttaa tässä tilanteessa rahojaan pelaajapalkkioihin. Tilanne voi jatkua pitkään eikä JoMankaan kassa pohjaton ole.

Mitenköhän muuten näillä jotka pelaavat työpaikka/seura-sopimuksella? Mainittakoon nyt vaikka JymyJusseista Jukkis ja Henry.
 

LBC

Viestejä
3,627
Hyvä ajatus ja ele Putelta, kaikki ideat ja avut ovat tarpeen.
Mutta hmm vesittyykö osaksi, jos nuo ostetut liput arvotaan eteenpäin? arvontaan osallistuu melko varmasti sellaiset, jotka menisivät muutenkin peliin. Ellei menisi jollain lailla hyväntekeväisyyteen vähävaraisille tms. Apajaislakia huonosti tuntevana luulen, että maksullista arvontaa eteenpäin ei kannata alkaa tekemään, asiaan nähden taitaa tulla paljon tilitettävää ja selitettävää.

Itse kehittelin tuolla koronapalstalla samaa ideaa, mutta siinä maksettu penkki jäisi vain tyhjäksi. ei tietenkään samassa mittakaavassa, en ole ravimies enkä rahamies. Ja tuki menisi omille kotikulmille.
 
Viestejä
257
Tuskin joensuulaistenkaan kassa rahaa pullistelee. Miksi eivät sitten säästä palkkakulussa kun mahdollista olisi?
Arvauksia:
1) Yhteistyökumppanisopimukset tehty budjetin mukaisesti jo viime syksynä ja alkuvuodesta.
2) Kausikorttimyyntiä on käynyt (ennen koronaa) aikaisempien vuosien tasolla
3) Seura katsoo milloin pelit alkavat. Jos alkavat kesäkuussa (tähän minä en usko) kassasta puuttuvat pelien alkaessa vain toukokuun kolmen pelin ottelutuotot. Jos alku siirtyy, niin ehtivät reagoida vielä (lomautuksin).
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös