Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2019

Joe

Viestejä
378
Jos Kettunen palaisi takaisin ja vieläpä numerolle, niin kuka nykyisestä yhdeksiköstä mielestänne siirrettäisiin syrjään? Piironen on jo oppinut kopparipeliä koko ajan paremmaksi - Kettu taisi ennättää keväällä pelata sillä paikalla vain pari ottelua. Lehikoista vastustajat varmaan painostavat koko syksyn, mutta ulkopelipaikka ei tunnu oikein Ketulta. Rahunen ei ole ulkona ihmeitä esittänyt ja sisällä ei rooli ole kummoinen. Hänet terve Kettunen korvaisi ainakin ulkona hyvin.
Omasta mielestä Kettusen paikka ainoastaan ja vain linjassa. Ja keulassa. Oman haasteensa siihen voi tuoda miehen pelituntuman puuttuminen.

Edit: Rahusella voi olla vaikempi mahtua pelaavaan kokoonpanoon.
 
Viestejä
1,661
Mielenkiintoinen titteli Lehtimäellä, kuka lie tämän kunnian hänelle antanut? :ROFLMAO:

Niin, varmaan tää titteli olisi pitänyt antaa jollekin Koplalaiselle kadonneen mestaruuden metsästäjälle! Mä toki suon tämän tittelin Kapasellekin, jos se yhtään sun tuskaasi helpottaa! Epäilen kyllä, että Joma on niin syvällä sun ihon alla, ettei sitä paranna, kuin mahdollinen revanssi syksyllä!
 
Viestejä
1,250
Niinpä! Säkö et tiedä, että Kemppaisenkin juuret on Pohjanmaalla. Isä-Pekka on Ylistaron lukion kasvatti.



Kemppainen on savolainen.

Oma isäni oli Jyväskylästä. äitinsä Kokkolasta. Äitini on hämäläinen.

Itse olen silti joensuulainen ja karjalainen enkä muuksi muutu. Vaikka isoisä oli hämäläinen ja toinen isoisä ei oikein mistään kotoisin.
 
Viestejä
1,512
Niin, varmaan tää titteli olisi pitänyt antaa jollekin Koplalaiselle kadonneen mestaruuden metsästäjälle! Mä toki suon tämän tittelin Kapasellekin, jos se yhtään sun tuskaasi helpottaa! Epäilen kyllä, että Joma on niin syvällä sun ihon alla, ettei sitä paranna, kuin mahdollinen revanssi syksyllä!

Mulle on aivan se ja sama kuka on paras 2.pj ! Aattelin vaan, että onko joku joskus laittanut tälläisen rankingin jonnekin.

Kyllä minä toki revanssin huolin. Toivottavasti sellaisen sattuessa menisi sillä kertaa paremmin :)
 
Viestejä
440
Se että kenen tilalle Hurskainen hommattii ei ole itselläkään tiedossa, mutta ei kauhee ennustaja tarvii olla että se on Jussila.
 
Viestejä
1,667
Tienneekö TJ n ensi kauden osoitetta muut kuin mies itse & pieni sisäpiiri ?
Vai jatkaako Jomassa edelleen ?
Kuullaan ja nähdään tämäkin kun aika on kypsä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
485
Voitto Kiteestä tuli tiiviin ulkopeli ansiosta, muuten esitys ei päätä huimannut. Joman akilleen kantapää on tällä hetkellä lyöjäjokereiden alavire. Nytkin molemmat onnistuivat tuhrimaan ajolähdön kahteen paloon.

Kiteen ykköskärki toimi hyvin. Pekkinen löi mallikkaasti ja monipuolisesti kun vertaa hänen viime kauden kopin nostajan rooliinsa Jomassa.

Vääryys ei olisi ollut, vaikka tästä olisi piste jäänyt Kiteellekin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös