Supervuoro Verkkolehti »

Itä-Länsi 2018

Miettikää pidemmälle

Pitää myös miettiä että jos toinen lukkari loukkaantuu tai sairastuu juuri ennen peliä niin pitää olla hyvä reservi. Ei tämmöistä showta haluta pelata ilman lukkaria.
 
Viestejä
1,250
Kohonen on ehdottomasti Puhtimäkeä parempi valinta Idän joukkueeseen.

Terveisin Lännen kannattaja. :cool:



Sen varalta että presidentti ilmestyy Suomi 100 juhlapeliin paikalle niin Kohonen vanhana juttukaverina on hyvä olla paikalla, näin kai Vuorinen ajatteli Puhtimäelle kämmin tehdessään.

Sitä en sitten tiedä, sallivatko pressan avustajat enää menemistä samaan kuvaan ja juttusille tahallaan palloja läpi ja yli ja ali päästävän pelaajan kanssa. Niinistö kun on yleensä aika tarkka näissä asioissa, siis imagoasioissa.
 
Viestejä
351
Sen varalta että presidentti ilmestyy Suomi 100 juhlapeliin paikalle niin Kohonen vanhana juttukaverina on hyvä olla paikalla, näin kai Vuorinen ajatteli Puhtimäelle kämmin tehdessään.

Sitä en sitten tiedä, sallivatko pressan avustajat enää menemistä samaan kuvaan ja juttusille tahallaan palloja läpi ja yli ja ali päästävän pelaajan kanssa. Niinistö kun on yleensä aika tarkka näissä asioissa, siis imagoasioissa.

Tarkoitat kai "Korhonen".
 

Muhku

Kas, se on Isompi Jii palannut palstalle viime syksyn itkuraivareiden jälkeen. Toki jutun tasossa ei ole muutoksia tullut, mutta mihimpä se pikkuveli statuksestaan pääsisi kuin hetkellisesti.

Voimia.
 
Viestejä
1,360
Minun mielessäni Puhtimäki on ollut joukkueelleen paljon tärkeämpi kuin Kohonen Jymylle. Joku voisi väittää, että tällä perusteella, kun Joman ja Jymyn pelaaminen on ollut suurin piirtein samaa tasoa, Puhtimäki olisi parempi valinta Idän joukkueeseen.

Joma - Jymy 13-0 viikko sitten. Ei ihan ole noiden kahden pelaaminen samaa tasoa. Ei joukkueiden eikä lukkarien.
 
Viestejä
1,667
Itse olen katsellut tällä kaudella lähes kaikki Jymyn ja Joman ottelut:
-- Täytyy kyllä ihmetellä väittämää tyyliin "laajemmassa perspektiivissä Kohonen
on ulkopelissä Puhtimäkeä parempi"!!

Tästä voi hyvinkin olla eri mieltä, sen verran vaisu Kode on
alkukaudesta ollut!!

Mutta kun valitsijana sattuu olemaan J Vuorinen ja valittavana pitkän linjan
paras pesäpalloilija samasta seurasta, niin eihän valinta tuosta näkökulmasta ole lainkaan yllättävä.. :)
 
Viestejä
198
Itse olen katsellut tällä kaudella lähes kaikki Jymyn ja Joman ottelut:
-- Täytyy kyllä ihmetellä väittämää tyyliin "laajemmassa perspektiivissä Kohonen
on ulkopelissä Puhtimäkeä parempi"!!

Tästä voi hyvinkin olla eri mieltä, sen verran vaisu Kode on
alkukaudesta ollut!!

Mutta kun valitsijana sattuu olemaan J Vuorinen ja valittavana pitkän linjan
paras pesäpalloilija samasta seurasta, niin eihän valinta tuosta näkökulmasta ole lainkaan yllättävä.. :)

Niinpä. Tänään saimme taas seurata tämän itälänsi lukkarin peliä vaikka sitten "laajemmassa perspektiivissä". Myönnän, että kommenttini on epäasiallinen ja KYLLÄ olen hieman katkera tuosta Puhtimäen sivuuttamisesta.

Mutta oikeasti tuo välttämä, että Kohonen on laajemmassa perspektiivissä Puhtimäkeä parempi ulkopelissä kuulostaa lähinnä Konsta Pylkkäsen pohdinnoista.
 
Viestejä
11,744
En ole nähnyt tämänpäiväistä matsia mutta lopputuloksen huomioonottaen musta kyllä vähättelet ja vieläpä perusteettomasti Konsta Pylkkästä.
 
Viestejä
250
Nostetaas ketju takaisin etusivulle. Kokoonpanot tästä. Samalla nähdään ketäs tuonne Joensuun uudella Kerubi-stadionilla pelattavaan arvo-otteluun on ylipäätään valittu. Merkittävimpänä ylösnostona: Idän lukkarina aloittaa Kivipelto sekä Lännellä puolestaan Heimonen. Molemmat pelaavat ensimmäistä miesten arvo-otteluaan.

Sieppaa.JPG
 
Viestejä
449
Tykkäsin enemmän tästä Pesisliven kokoonpanosta kuin teksti-tv:n. Mukana mm. Kari Kallio sekä Lauri Marjamäki :cool:

Hassuttelut sikseen, kova on Lännen porukka. Eiköhän ne tuon näytöksen klaaraa. Toivotaan silti Idän voittoa!


Näyttökuva (2).png
 
Viestejä
139
Kivimäki erittäin järkevästi säästelee vielä omia miehiään eikä laita Kanalaa tai Haapakoskea juoksuhommiin. Liikkeelle lähdetään Yli-Hirvelällä ja seuraavana Kallio. Topikin voidaan laittaa vielä eteen. Antaa heidän hoitaa pahimmat juoksuhommat niin sitten Vedon miehet saa olla lyöntihommissa yhdessä Vainionpään kanssa
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös