Supervuoro Verkkolehti »

IPV 2021

Viestejä
448
Astun nyt tarkoituksella tähän miinaan, mutta jossei ole Samu Vainikainen niin ei kiitos.

Ja Pietinen tullee.
Ei ole miinaa tässä. Vainikaisen eikä Keinäsen liikkeistä ole tietoa, voivat siis siirtyä Imatrallekin, mutta tässä en hakenut heitä. Nimi on tosiaankin yllättävä ja herättänee keskustelua toteutuessaan.
 
Viestejä
551
Ei ole miinaa tässä. Vainikaisen eikä Keinäsen liikkeistä ole tietoa, voivat siis siirtyä Imatrallekin, mutta tässä en hakenut heitä. Nimi on tosiaankin yllättävä ja herättänee keskustelua toteutuessaan.
On kai sitä Kimmo Lukkaria kyselty, mene ja tiedä.
 
Viestejä
1,385
Jani palkittiin, hienoa!


Nyt meni oikeaan osoitteeseen. Näistä urheilullisista asioista tulee aina mielipide-eroja, että olisiko jotain voitu tehdä enemmän tai joskus jättää tekemättä, mutta ihan seuran ja samalla kaupungin eteen Valkeapää on tehnyt uskomattoman ison työn. Arvostan todella paljon.

Ja ettei jää epäselväksi, niin itse olen tyytyväinen urheilujohtamiseenkin hyvin pitkälle. Valle oli minusta väärä rekry, mutta ei tuokaan nyt mikään megamunaus, vaikka riskit realisoituivat hänen kohdallaan.
 
Viestejä
84
Jani Valkeapää tänään paikallislehdessä: ”Varmaan muutoksia tulee paljonkin niin pelaajistoon kuin valmennukseenkin. Todennäköisesti tulemme jo lähipäivinä ulos pelaajauutisilla. Uskon, että loppuviikkoon mennessä meillä on vajaat kymmenen sopimusta kasassa tarkoittaen pelaavaa 12:ta, sitten juniorit päälle.”

Maanantaina tulossa julkistuksia, joten vaikka Nurmio ja Jussila siis ovat jo varmat lähtijät, niin Valkeapään numerot viittaavat suurimman osan tämän kauden pelaajista jatkavan. Toivottavasti Arffmanin huhut pitävät paikkansa tulijoista. Kelpaisivat ainakin minulle...
Tähän julkistukseen kannattaa suhtautua varauksella. Tuo maininta, että vajaa kymmenen pelaajasopimusta olisi viikonloppuna kasassa, ei välttämättä tarkoita paljon muuta kuin että nykyrungon omat kasvatit ja muutama muu tekevät jatkosopimukset. Joukosta Kososen veljekset, Sikiö, Surakka, Pesonen, Raami sekä Toivola, Hyötyläinen, Hämäläinen, tulee jo yhdeksän sopimusta.

Tähän sitten syksyn mittaan pari kehittymään tulevaa "vahvistusta" ja muutama juniori, niin joukkue on kasassa. Toki mielelläni olen väärässä ja maanantaina julkaistaan pari valmista vahvistusta.
 
Viestejä
1,385
Tähän julkistukseen kannattaa suhtautua varauksella. Tuo maininta, että vajaa kymmenen pelaajasopimusta olisi viikonloppuna kasassa, ei välttämättä tarkoita paljon muuta kuin että nykyrungon omat kasvatit ja muutama muu tekevät jatkosopimukset. Joukosta Kososen veljekset, Sikiö, Surakka, Pesonen, Raami sekä Toivola, Hyötyläinen, Hämäläinen, tulee jo yhdeksän sopimusta.

Tähän sitten syksyn mittaan pari kehittymään tulevaa "vahvistusta" ja muutama juniori, niin joukkue on kasassa. Toki mielelläni olen väärässä ja maanantaina julkaistaan pari valmista vahvistusta.
No selvää on, että vain kautensa lopettaneita julkaistaan. On joitain nimiä ollut esillä kauttaan jatkavistakin porukoista.
 
Viestejä
339
Tähän julkistukseen kannattaa suhtautua varauksella. Tuo maininta, että vajaa kymmenen pelaajasopimusta olisi viikonloppuna kasassa, ei välttämättä tarkoita paljon muuta kuin että nykyrungon omat kasvatit ja muutama muu tekevät jatkosopimukset. Joukosta Kososen veljekset, Sikiö, Surakka, Pesonen, Raami sekä Toivola, Hyötyläinen, Hämäläinen, tulee jo yhdeksän sopimusta.

Tähän sitten syksyn mittaan pari kehittymään tulevaa "vahvistusta" ja muutama juniori, niin joukkue on kasassa. Toki mielelläni olen väärässä ja maanantaina julkaistaan pari valmista vahvistusta.
Näin itsekin oletan olevan, että omasta rungosta tulee nyt kerrottavat sopimukset. Itse olisin siis hyvin tyytyväinen tässä vaiheessa, jos nuo yhdeksän jatkavat.
 
Viestejä
76
Jani ja moni muukin näkisi varmaan mielellään Sami Partasen pelinjohtajana ja/tai valmennuspäällikkönä. Kuinka isoa roolia uudelle valmennuspäällikölle sitten onkaan kasattu. Onnistuvatko molemmat tehtävät yhdeltä mieheltä.
Todellisista vahvistuksista on aika turhaa puhua ennen kuin nyt vielä pelaavat joukkueet ovat kautensa päättäneet.
Olisihan se nostalgisen hienoa, jos Toni Laakso tulisi Redseihin, mutta vain Tomin kannalta. Seuran ja toivottavasti nuorekkaan joukkueen saama hyöty saattaisi olla minimaalinen.
Rasmus Surakka pitää kiinnittää pitkällä sopimuksella, mutta vielä ensi kaudella, ainakin ensi kaudella, Joona Sikiötä tarvitaan myös lukkarihommissa.
Eräs Mr. Pesäpallo etunimeltään Ilpo pelasi aikanaan lukkarina ja jos ei aina ihan kärkenä niin kärjen vaihtajana ainakin.
Ja kyllähän kärkikolmikkoon pitää yksi pomppuspesialisti myös saada. Kari Tapanen taitaa olla IPV:n viimeisin alan erikoismies....eli suurin piirtein ajalta ennen ajanlasku
 
Viestejä
1,385
Partanen pystyisi varmasti hyppäämään pelinjohtajaksi vaikka heti, jos vaan intoa riittää heti pitkän peliuran päälle.

Jotenkin edelleen luulen, että tällaista valmennuspäällikön tapaista pitkän jänteen pestiä ei kannata Ekolle antaa, kun kuitenkin ehkä haluaa lopulta palata KiPan hommiin. Pelinjohtoa voisi meillä pari vuotta harjoittaa, mutta saa vielä pelatakin. :)
 
Viestejä
551
Partanen pystyisi varmasti hyppäämään pelinjohtajaksi vaikka heti, jos vaan intoa riittää heti pitkän peliuran päälle.

Jotenkin edelleen luulen, että tällaista valmennuspäällikön tapaista pitkän jänteen pestiä ei kannata Ekolle antaa, kun kuitenkin ehkä haluaa lopulta palata KiPan hommiin. Pelinjohtoa voisi meillä pari vuotta harjoittaa, mutta saa vielä pelatakin. :)
Valmennuspäällikkö on käsittääkseni valittu, mutta kuka?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös