Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2019

Viestejä
51
Katseet jo kohti seuraavaa kautta ja sitä myöten uusi ketju auki.

Sopimuksen omaavat pelaajat kaudelle 2019:

Juuso Lattu
Jere Dahlström
Mikko Kosonen (Sopimus myös 2020)
Nino Muuruvirta
Konsta Kurikka
+optio Tuisku Tuoviseen.

Huhuja liikkuu joukkueen vahvistamisesta Partasesta Kohoseen. Lähtökuopissa ainakin vanhempi Matikka.

Seuraavat kuukaudet näyttää minkälainen Reds-miehistö ensi kesäksi muodostuu. Myös pelinjohto/valmennus on vielä auki, veikkaisin kuitenkin Tuuvan ja kumppaneiden jatkavan.

Sana on vapaa.
 

Pesäpallisti

Partanen, Hyötyläinen ja Nurmio varmat tulijat tässä vaiheessa. Vanhempi Matikka kai jatkaa jos suostuu tiputtamaan palkkionsa reippaasti alemmas.
 
Viestejä
280
Tais Kohonen tehdä jo sopparin Tahkoon...jos Siipe nousee niin Tuovinen varmaan ainakin neuvottelee myös kasvattaja seuransa kanssa. Noista varmaan Partanen varmasti tulee mutta Hyötyläisellä ja Nurmiolla lienee muitakin sopimuspapereita pöydällä...
 

Asiantuntijaaaaa

Tais Kohonen tehdä jo sopparin Tahkoon...jos Siipe nousee niin Tuovinen varmaan ainakin neuvottelee myös kasvattaja seuransa kanssa. Noista varmaan Partanen varmasti tulee mutta Hyötyläisellä ja Nurmiolla lienee muitakin sopimuspapereita pöydällä...
Varmoja tulijoita tosiaan Partanen, Nurmio ja Hyötyläinen. Muutamia jatkosopimuksia julkaisia vaille valmiina myös.
 
Viestejä
2,625
Varmoja tulijoita tosiaan Partanen, Nurmio ja Hyötyläinen. Muutamia jatkosopimuksia julkaisia vaille valmiina myös.

Mielelläänhän tuon kolmikon ottaisi. Eivätköhän Nurmio ja Hyötyläinen tule isomman roolin perässä, jos ovat tullakseen. Nurmio olisi kai selkeästi ykköskärjen mies, mutta koppariksi ei mikään itsestäänselvyys, ellei jompikumpi nykyisistä ole lähdössä pois. Hyötyläinen varmaankin vahvistaisi linjaa, vaikka onhan Päivinenkin toki JoMassakin numerolla pelannut. Sisällä ei miehellä kuitenkaan ole sellaisia näyttöjä, että ihan suoraan voisi ykköskärjen paikkaa taata.

Eli hiukan epäilyttää, olisiko KPL:n kaksikko tulossa, jos M. Matikka jatkaa. Partanen nyt olisi ilman muuta vahvistus ainakin lyöntipuolella ja varmaankin yhä myös ulkona, jos fysiikka vielä kestää.
 
Viestejä
2,625
Lukkarikysmys on sitten erittäin mielenkiintoinen. Josko vaikka yritettäisiin hommata Lahtinen tänne, kun hyvin näyttää ainakin Mansea kiusaavan.
 
Viestejä
11,744
Lukkarikysmys on sitten erittäin mielenkiintoinen. Josko vaikka yritettäisiin hommata Lahtinen tänne, kun hyvin näyttää ainakin Mansea kiusaavan.

Eikö se autokauppiaskin nostellut tänä kesänä Jokioisissa.ja Kaukihan on jo palannut lajin pariin HP:ssa ja on kyllä kuntosaliyrittäjänä ja spinningtuntien Vetäjänä aika tiukassa kunnossa.

Mun sarkasmitutka on aina vaikeuksissa kun seuraan kommentointiasi.
 
Viestejä
11,744
Kari Salmi menisi varmaan kopparina ihan hyvin. Tai hmm, teillähän on kuitenkin ässänä hihassa Lehtola.
 
Viestejä
129
IPV-PuPe kaksoisedustus Joona Sikiö. Joona pelannut 1.8. jälkeen ylemmällä tasolla, voi pelata alemmalla tasolla runkosrj otteluita, EI JATKOSARJAA.
 
Viestejä
11,744
Riippuu kummassa pelasi kauden ekan pelin. Jos ykkösessä ni sit mielestäni kyllä mut jos superissa ni ei.
 
Viestejä
11,744
Hmm, olen siis eri mieltä. Luotetaan Masaan.
 
Viestejä
11,744
En ole varma, siksi sanoinkin et luotetaan sinuun. Kunhan pääsen täältä KSS-Areenalta kotiin ni pitää vilkasta kilpailumääräyksiä haikka väärässähän mä varmaan olen.
 
Viestejä
129
1535041753336.png

Tossa siulle varmuudeksi ote ko. asiasta. Miulla näköjää VIRHE, po. jatko-otteluita, ei näköjää kaikkee muista;)
 
Viestejä
11,744
Tänks. Mistähän mun muistiin tunkee nuo millä sarjatasolla aloittaa. Oliko ne sit farmien karenssit. No niin tai näin taas nähtiin ettei mun kannattaisi muistiini luottaa
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös